Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 145 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2014-05-02, 10:22 

Dołączył(a): 2014-04-24, 20:51
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Waldemary czerwone
Reduktor: Zawolak Zeta S
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Silnika: ALF
Rok Produkcji: 1997
Korektę robiłem na ostygniętym redku z rana, starałem się tak żeby czasy na Pb sie nie zmieniały i żeby nie było różnicy w pracy silnika na wolnych obrotach, do 40st szło całkiem dobrze ale później brakowało punktów na ustawienie. A z tym mnożnikiem np przy 12ms i 75kPa to podnieść czy opuścic dla wyrównania? I dlaczego ta odchyłka od 3 do 5ms tak leży? na benie jeździ normalnie a na lpg brakuje mu tej werwy ale i później też nie ma tego vigoru, jedzie bo musi a nie że chce. wszystko spadło na pysk jak silnik zakończył swój żywot i wsadziłem drugi, mapki totalnie leżały byle jak i jechać nie chciał ale przecież powinny wrócić do siebie. myślałem żeby isa łączyć ale nie wiem jakie parametry tam poustawiać do zebrania map. Zaczynam sie już poddawać ale nie mam zaufania do gazowników po poprzedniej instalacji która wystrojona byłą na igłę z OMVL i przysłowiowy Pan Kaziu nie powiedział że sie na tym nie zna tylko poprzestawiał po swojemu i z 15l w miescie zrobilo sie 28. Także liczę na jakieś podpowiedzi.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2014-05-04, 13:16 

Dołączył(a): 2009-05-23, 17:26
Posty: 788
Lokalizacja: Szczecin

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat TiptroniC
Elektronika: STAG ISA2 (10.0)
Wtryskiwacze: Hana zielone - listwa
Reduktor: AC R01
Dysze: --
Pojemność: 1.8T
Moc: 150
Kod Nadwozia: 3B5
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2004
laszek87 napisał(a):
A z tym mnożnikiem np przy 12ms i 75kPa to podnieść czy opuścic dla wyrównania? I

Podniesc i to zaczynajac o jedna kropke wczesniej. Jak mapa jest za nisko to kropki podnosimy, jak za wysoko to obnizamy.
laszek87 napisał(a):
dlaczego ta odchyłka od 3 do 5ms tak leży

U mnie jest identyko. Jak wyrownam mapke w tym przedziale, to mi mocno zalewa silnik, wiec zostawilem i nie patrze. Zreszta to jest obszar wolnych obrotow i jazdy emeryckiej, wiec moze byc lekko ubogo. Wazne co VAG mowi.
Wg mnie to cos z wtryskami albo ze kmem Staga.
, bo jak sie tocze albo mam niskie obciazenie wlasnie w tym przedziale, to raz VAG pokazuje mi ze przylewa silnik, a innym razem ze jest bardzo ubogo - korekta krotka przez pare sekund skacze pomiedzy +7 a +15%. I badz tu madry.
laszek87 napisał(a):
na lpg brakuje mu tej werwy ale i później też nie ma tego vigoru, jedzie bo musi a nie że chce.

No bo masz ubogo ustawione przy wiekszym obciazeniu, a zeby pojechac to trzeba polac wieksza dawka.

laszek87 napisał(a):
Także liczę na jakieś podpowiedzi.
Tak jak wczesniej pisali zacznij od zmiany wtryskow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2014-05-11, 17:43 

Dołączył(a): 2014-04-24, 20:51
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Waldemary czerwone
Reduktor: Zawolak Zeta S
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Silnika: ALF
Rok Produkcji: 1997
Ok mniej więcej czaje o co kaman z mnożnikiem. Co do wtrysków to wiem że Valdemary to syf z najniższej półki, myślałem o nowym wypuście AC z wyglądu podobne do Valtec'ów ale podobno dorównują precyzją Pani Hani, co o tym myślicie? dzisiaj na trasie na której spalanie wychodziło mi zazwyczaj 12-12,5 połknął 17 :/ co prawda tankowanie na Orlenie bo wcześniej BP (wiem że co niektórzy powiedzą że gaz to gaz ale niestety różnica jest, chociażby na moich stacjach)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2014-05-13, 19:02 

Dołączył(a): 2014-04-24, 20:51
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Waldemary czerwone
Reduktor: Zawolak Zeta S
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Silnika: ALF
Rok Produkcji: 1997
A jeszcze mam pytanie jaki typ sondy ustawic w parametrach? Przed aktualizacja mialem ustawiona napieciowa a tu do wyboru jest napieciowa ubogo i napieciowa bogato, z tym to nie czaje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2014-05-13, 19:28 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-23, 09:52
Posty: 873
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 8 razy

Auto: Audi s2
Elektronika: KME będzie STAG
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: KME GOLD
Pojemność: 2200 T
Moc: 280
Kod Nadwozia: b4
Kod Silnika: 3B
Rok Produkcji: 1990
laszek87 napisał(a):
A jeszcze mam pytanie jaki typ sondy ustawic w parametrach? Przed aktualizacja mialem ustawiona napieciowa a tu do wyboru jest napieciowa ubogo i napieciowa bogato, z tym to nie czaje

masz napięciowa 0V ubogo, ale raczej masz nie podłączoną z tego co widzę w screenach, więc ustaw niepodłączona.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2015-03-12, 10:56 

Dołączył(a): 2015-03-12, 08:44
Posty: 5

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW X3 (E83)
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: AC W01BFC
Pojemność: 3000
Moc: 231
Kod Silnika: M54
Rok Produkcji: 2006
Proszę o radę: w moim BMW X3 3.0i, 231KM, (wer. z USA) mam zamontowaną instalacje gazową: STAG 300 ISA2, wtryski AC W01BFC. Ciągle zapala mi się kontrolka, która po podłączeniu komputera informuje o ubogiej lub bogatej mieszance. Jadę do "fachowców", ustawiają na nowo, czasami test w trakcie jazdy i na kolejny dzień ponownie to samo - kontrolka. I tak cały czas. Od stycznia mieszkam w servisie lub serwisach a różni partacze i naciągacze nie mogą, nie chcą lub nie potrafią tego zrobić. O co chodzi.....?????? Wiem, że temat jest do ogarnięcia, bo wiele bet śmiga na gazie i jest ok.
Proszę o radę.
Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2015-03-12, 12:50 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15608
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 806 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Napisz skąd jesteś to może znajdziemy Ci gazownika który ogarnie auto. zrób fotki instalki i wrzuć na forum, może ze względu na błędy montażowe nie da się tej instalki tylko dostroić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2016-06-17, 20:12 

Dołączył(a): 2016-05-14, 20:33
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo S60
Elektronika: STAG 300
Wtryskiwacze: Valtec
Reduktor: AC
Pojemność: 2000
Moc: 180
Rok Produkcji: 2005
Panowie,

szukam kogoś mega ogarniętego z Warszawy, kto pomógł by mi wyregulować dwa samochody i przy okazji wytlumaczyl i opowiedział o co w tym wszystkim chodzi.

1. Volvo S60 2.0T 2005r - STAG 300 ISA - odcina go przy daniu w przysłowiową "*izdę, ale nie przełącza się na benzynę, tylko 0,5 sekundy przerwy i leci dalej na lpg. W warsztatach nie potrafili sobie z tym poradzić. Niestety złożony na Valtekach czerwonych, ale może da się coś z tym zrobić [?]

2. Lexus RX300 - STAG 300 Qmax Plus - świeża instalacja, sam montowałem i uruchomiłem, niby wszystko dobrze, ale dużo pali (20,5 L lpg, na benzynie spalanie 14L). Włączyłem mu autostrojenie, ale spalanie nie spada. Podzespoły: Stag qmax plus, reduktor AC 250km, wtryski Hana czerwone, dysze kierunkowe

A może mozecie polecić jakiś artykuł, który traktuje o regulacji tych dwóch instalacji w programie komputerowym, strojenie, korekty itd?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2016-12-10, 02:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-12-10, 02:38
Posty: 1

Pomógł: 0 razy

Gy kupiłem samochód był już z gazem i to był już błąd bo teraz już wiem że najlepiej zakładać samemu wtedy wiesz co masz . Gdy pojezdzilem swoją audi bardzo szybko zauważyłem duże spalanie było to 16l po czym przyszło mi do głowy zmienić listwę gazową z czerwonej na żółtą ale spalanie się nie zmieniło więc udałem sie do gazownik który naprawił niby tą listwę gazową i owszem spalanie było w normie ale samochód stracił na sile a gdy się rozgorzał to ciężko było ruszyć z miejsca i wcale się nie napędza jakby ktoś podmienił mi silnik na mniejszy i co mam teraz zrobić zaczynać od wymiany listwy na nową oryginalną czerwoną taką jak była wcześniej proszę o porady z góry Dziękuję

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2016-12-10, 07:35 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 18592
Lokalizacja: Wawa, Biała Podl.

Pomógł: 1060 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / AC W01
Reduktor: Zavoli N / Zavoli S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995 / 1995
Zacznij od uzupelnienia profilu a potem zmien gazownika na kogos z forum


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 145 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO