Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Reduktor OMVL - wymiana filtra
PostLink | Napisane: 2016-01-18, 17:37 

Dołączył(a): 2013-03-28, 10:40
Posty: 5

Pomógł: 0 razy

Auto: VOLVO V40
Pojemność: 1.8
Moc: 122
Kod Silnika: B4184S2
Rok Produkcji: 2000
Cześć, powiedzcie mi czy ten filtr mogę wymienić rozkręcając poszczególne części po kolei jak jest pokazane na tym obrazku ? Tak o bez zbędnych zabezpieczeń ?

Mam instalację 50k km i nigdy nie był wymieniany. Ostatnio samochód ma problemy z przyspieszaniem na LPG - przełącza się na PB więc stwierdziłem, że to może być pora na wymianę tego filtra :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor OMVL - wymiana filtra
PostLink | Napisane: 2016-01-18, 18:00 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 19647
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1138 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech / Stag 200
Wtryskiwacze: ACW03 / 01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
Wywal w diably ten reduktor. Tam nie ma filtra tylko siatka ktora nie filtruje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor OMVL - wymiana filtra
PostLink | Napisane: 2016-01-19, 00:05 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 26515
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2358 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
oj tam założy dodatkowy filtr przed reduktorem i będzie git
cena reduktora sugeruje takie dodatki ;)

szkoda, że to musztarda po obiedzie bo i tak reduktor trzeba rozebrać i wyczyścić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor OMVL - wymiana filtra
PostLink | Napisane: 2016-01-19, 00:15 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 19647
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1138 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech / Stag 200
Wtryskiwacze: ACW03 / 01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
Tam jescze zacinaja sie trzpienie elektrozaworu i pala cewki. Lepiej wstawic zewnetrzny elektrozawor z filtrem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor OMVL - wymiana filtra
PostLink | Napisane: 2016-01-19, 09:34 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 26515
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2358 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
no to koszty rosną używania tego sprzętu ;)
najtańszy: http://www.phjacus.pl/172-Elektrozawor- ... -p483.html
dla pokrzepienia powiem, że ma już filtr wewnątrz, nie trzeba kupować osobno na starcie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor OMVL - wymiana filtra
PostLink | Napisane: 2016-01-19, 09:49 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 19647
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1138 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech / Stag 200
Wtryskiwacze: ACW03 / 01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
Przede wszystkim jednak ten reduktor nie da rady przy 122 koniach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor OMVL - wymiana filtra
PostLink | Napisane: 2016-01-19, 11:23 

Dołączył(a): 2013-03-28, 10:40
Posty: 5

Pomógł: 0 razy

Auto: VOLVO V40
Pojemność: 1.8
Moc: 122
Kod Silnika: B4184S2
Rok Produkcji: 2000
Czli co ? Rozumiem, że reduktor trzeba zdemontować i rozebrać na części pierwsze czyszcząc jakimś syfem do gaźników etc.

Powiedzcie mi czy jest jakiś poradnik jak to zrobić ? Czy może jest ktoś blisko Gdańska kto chciałby w tym pomóc ?
Jestem mechanikiem, ale problem jest taki, że o gazach nie mam pojęcia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor OMVL - wymiana filtra
PostLink | Napisane: 2016-01-19, 11:32 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 26515
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2358 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Skoczek004 napisał(a):
Jestem mechanikiem, ale problem jest taki, że o gazach nie mam pojęcia


ale reduktor to przecież mechanika w czystym wydaniu?
wymień to na Sharka 1200, to nie będziesz zdobywał nowej wiedzy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor OMVL - wymiana filtra
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 01:07 

Dołączył(a): 2015-11-26, 00:22
Posty: 36

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 206
Elektronika: LPGTECH
Wtryskiwacze: Dragon Silver
Reduktor: OMVL CPR
Pojemność: 1360
Moc: 75
Kod Silnika: TU3JP KFX
Rok Produkcji: 2000
Chłopaki trochę się podłącze pod temat. Mam ten reduktor w swoim peugeot 206 1.4 75km. Jak narazie wszystko tfu tfu działa wg mnie dobrze (subiektywna opinia ekspertem nie jestem ) jakby mógł ktoś poradzić na co zwrócić uwagę jaki wybrać reduktor przy ewentualnej wymianie. Przejechałem ponad 35kkm i nie widzę różnicy teraz a od razu po założeniu instalacji w jeździe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor OMVL - wymiana filtra
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 07:17 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 12221
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 920 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/valtek
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
jimi180 napisał(a):
jaki wybrać reduktor przy ewentualnej wymianie.

przy 75KM wybrałbym ALASKĘ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor OMVL - wymiana filtra
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 08:11 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 26515
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2358 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
a ja Sharka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor OMVL - wymiana filtra
PostLink | Napisane: 2016-12-14, 01:04 

Dołączył(a): 2015-11-26, 00:22
Posty: 36

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 206
Elektronika: LPGTECH
Wtryskiwacze: Dragon Silver
Reduktor: OMVL CPR
Pojemność: 1360
Moc: 75
Kod Silnika: TU3JP KFX
Rok Produkcji: 2000
Dwóch Polaków dwa zdania :D rozważa na pewno poczytam jeszcze o tym


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor OMVL - wymiana filtra
PostLink | Napisane: 2016-12-14, 09:01 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 26515
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2358 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
to nie są dwa zdania tylko dwie możliwe opcje, proporcjonalne do założeń
ciesz się, że tylko tyle, bo jest jeszcze kilkanaście innych wariantów :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor OMVL - wymiana filtra
PostLink | Napisane: 2016-12-14, 10:36 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 12221
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 920 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/valtek
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
Jak Mirosław, pisze. Oba te reduktory maja bardzo zblizona konstrukcje i do tej mocy podejda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor OMVL - wymiana filtra
PostLink | Napisane: 2016-12-14, 14:35 

Dołączył(a): 2015-11-26, 00:22
Posty: 36

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 206
Elektronika: LPGTECH
Wtryskiwacze: Dragon Silver
Reduktor: OMVL CPR
Pojemność: 1360
Moc: 75
Kod Silnika: TU3JP KFX
Rok Produkcji: 2000
Mirosław napisał(a):
to nie są dwa zdania tylko dwie możliwe opcje, proporcjonalne do założeń
ciesz się, że tylko tyle, bo jest jeszcze kilkanaście innych wariantów :lol:



cieszę się właśnie :) narazie wg mnie z moim OMVL jest wszystko ok jak się będzie coś działo to będę się radził.

a właśnie jakby mi mógł ktoś jeszcze mniej więcej opisać jak wyglądają przypadłości padającego reduktora? wymiana u gazownika? co jest do tego potrzebne? jak sobie doraźnie pomóc aby wgl np dojechać na umówioną wizytę u gazownika w razie wystąpienia problemów :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO