Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 124 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2016-12-17, 23:39 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 18935
Lokalizacja: Wawa, Biała Podl.

Pomógł: 1082 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / AC W01
Reduktor: Zavoli N / Zavoli S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995 / 1995
dawno już dostałeś informację że te wtryski się nie nadają, ale skoro chcesz się upierać to walcz dalej ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 07:30 

Dołączył(a): 2016-12-03, 08:07
Posty: 53

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: AG Compact
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska AT09/ 1.2 Bar
Dysze: 1.8
Pojemność: 1.8 16v
Moc: 110
Kod Silnika: LFY 10KJE9
Rok Produkcji: 1996
Zgadzam się w zupełności, że się nie nadają, ale jak na razie nie mogę sobie pozwolić na zakup szybszych. Więc staram się jako tako do ładu i składu doprowadzić to co mam. :) Zależy mi żeby ten skubaniec nie szarpał na zimno po przełączeniu na LPG. Akurat check to najmniejszy kłopot. Włączyłem funkcję podgrzewania wtryskiwaczy.Bo jak jest powyżej zera temperatura, to praktycznie rzadziej źle pracuje po przełączeniu. Od znajomego pożyczę jeszcze listwę wtryskową KME Horizon na testy :> z tym , że muszę dysze dokupić i teraz następna sugestia. Do szybszych wtryskiwaczy jaka będzie w miarę optymalna średnica dyszy? Zapodaję dane tej listwy.
Parametry techniczne wtryskiaczy IG3 HORIZON:

* Ciśnienie robocze Working pressure: 0,5-2,0 bar

* Max. ciśnienie Max pressure: 4,5 bar

* Rezystancja cewki Coil resistance:

Typ Type: E3 = 2,8 ohm ± 15%

Typ Type: E2 = 2,0 ohm ± 15%

* Min czas wtrysku Minimum Injection Pulse:

Typ Type: E3 = 2,8 ms ± 3%

Typ Type: E2 = 2,3 ms ± 3%

* Czas otwierania Complete opening time (tested at 1 bar pressure, 12V, with total inj. Time 5 ms):

Typ Type: E3 = 2,5 ms ± 3%

Typ Type: E2 = 2,0 ms ± 3%

* Czas zamykania Complete closing time (tested at 1 bar pressure, 12V, with total inj. Time 5 ms):

Typ Type: E3 = 2,0 ms ± 3%

Typ Type: E2 = 2,0 ms ± 3%

* Króciec wejściowy Inlet: Ø12mm

* Temperatura pracy Temp. range: -20 / + 120° C


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 14:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-11-07, 12:36
Posty: 702
Lokalizacja: POLSKA

Pomógł: 64 razy

Auto: TOYOTA / SKODA
Elektronika: BLUE BOX
Wtryskiwacze: HERCULES GSIM
Reduktor: KME TUR
Dysze: BEZ DYSZ / 2.4
Pojemność: 1800 / 1600
Moc: 154 / 101
Rok Produkcji: 2015 / 2010
Fikovr napisał(a):
Rano znowu na zimnym i przełączeniu na lpg znowu szrpanie i praca na 2 gary

prawdopodobnie wtryskiwacze gazowe się kleją i w tym przypadku raczej nic nie poradzimy. Sygnał z RPM w tym przypadku nie pomoże. Check się zapala z wypadania zapłonu czy są jakieś inne błędy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 14:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-03-07, 14:31
Posty: 129
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 9 razy

Auto: Skoda Roomster
Elektronika: ZENIT PRO OBD
Wtryskiwacze: DYMCO
Reduktor: VITO
Dysze: PURPLE
Pojemność: 1400
Moc: 85 KM
Rok Produkcji: 2009
do ig3 dysze 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 15:45 

Dołączył(a): 2016-12-03, 08:07
Posty: 53

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: AG Compact
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska AT09/ 1.2 Bar
Dysze: 1.8
Pojemność: 1.8 16v
Moc: 110
Kod Silnika: LFY 10KJE9
Rok Produkcji: 1996
Wypadanie zapłonu nie ma wpływu na palenie się check, nie generuje błędów. Jedyne co w tym aucie generuje błędy to sonda lambda i tylko na lpg a szkoda benzyny na sprawdzanie długodystansowe. Wypadanie zapłonu występuje tylko na postoju i na obu paliwach z typowym pykaniem wydechu, wydech chyba też minimalnie jest dziurawy bo stał się glosniejszy, po świętach wyspawam go calego. Gdzieś jest coś nie tak z elektryką, tak podejrzewam. W 20 letnim Francuzie to raczej norma ;) Sumując całość, pożyczę te wtryskiwacze i zobaczę co i jak i oczywiście zapodaję wyniki tutaj. Dziękuję za wszelką pomoc panowie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 21:33 

Dołączył(a): 2016-12-03, 08:07
Posty: 53

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: AG Compact
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska AT09/ 1.2 Bar
Dysze: 1.8
Pojemność: 1.8 16v
Moc: 110
Kod Silnika: LFY 10KJE9
Rok Produkcji: 1996
A jeszcze jedno, podłączenie przewodu obojętnie czy do sondy lambda czy temperatury czujnika na listwie powoduje złą pracę sterownika lpg, obroty skaczą i silnik muli, a adaptację sterownika nie da się normalnie zrobić. Odłączenie od razu przynosi poprawę. Czyżby sterownik leżał?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2016-12-19, 20:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-11-07, 12:36
Posty: 702
Lokalizacja: POLSKA

Pomógł: 64 razy

Auto: TOYOTA / SKODA
Elektronika: BLUE BOX
Wtryskiwacze: HERCULES GSIM
Reduktor: KME TUR
Dysze: BEZ DYSZ / 2.4
Pojemność: 1800 / 1600
Moc: 154 / 101
Rok Produkcji: 2015 / 2010
Fikovr napisał(a):
podłączenie przewodu obojętnie czy do sondy lambda czy temperatury czujnika na listwie powoduje złą pracę sterownika lpg

nie ma to kompletnie wpływu na pracę sterownika są to tylko odczyty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2016-12-20, 09:21 

Dołączył(a): 2016-12-03, 08:07
Posty: 53

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: AG Compact
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska AT09/ 1.2 Bar
Dysze: 1.8
Pojemność: 1.8 16v
Moc: 110
Kod Silnika: LFY 10KJE9
Rok Produkcji: 1996
Jednak sprawdzone kilkukrotnie i potwierdzone. Może odczyty wprowadzają zamieszanie, ale bardziej podejrzewam uwalony sterownik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2016-12-21, 21:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-11-07, 12:36
Posty: 702
Lokalizacja: POLSKA

Pomógł: 64 razy

Auto: TOYOTA / SKODA
Elektronika: BLUE BOX
Wtryskiwacze: HERCULES GSIM
Reduktor: KME TUR
Dysze: BEZ DYSZ / 2.4
Pojemność: 1800 / 1600
Moc: 154 / 101
Rok Produkcji: 2015 / 2010
Fikovr napisał(a):
Jednak sprawdzone kilkukrotnie i potwierdzone. Może odczyty wprowadzają zamieszanie, ale bardziej podejrzewam uwalony sterownik.


Proponuję najpierw doprowadzić benzynę do stanu użytkowalności a później zająć się gazem a nie odwrotnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2017-04-19, 16:59 

Dołączył(a): 2016-12-03, 08:07
Posty: 53

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: AG Compact
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska AT09/ 1.2 Bar
Dysze: 1.8
Pojemność: 1.8 16v
Moc: 110
Kod Silnika: LFY 10KJE9
Rok Produkcji: 1996
Witam po długiej przerwie. Niestety dalej męczę jeszcze te Regi i już mam ich serdecznie dość :). Pytie mam do was doświadczonych w boju: czy Valtek typ 34 da rade w tej fulll grupie? Mogę kupić niedrogo używkę, za pół ceny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2017-04-19, 18:39 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 25233
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2179 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Fikovr napisał(a):
czy Valtek typ 34 da rade w tej fulll grupie?

da radę - sprawny, ale tak samo dadzą radę Regi jak są sprawne i sterownik może pracować z funkcją podwajania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2017-04-19, 19:57 

Dołączył(a): 2016-12-03, 08:07
Posty: 53

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: AG Compact
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska AT09/ 1.2 Bar
Dysze: 1.8
Pojemność: 1.8 16v
Moc: 110
Kod Silnika: LFY 10KJE9
Rok Produkcji: 1996
niestety nie Ag Compact nie ma tej funkcji, na ragach telepie silnikiem i żadnymi czarami nie udało mi się zmusić silnik do równej pracy na nich. Cewki działają (nawet od valteka podkładałem niektóre), bez zmian, rozebranie i czyszczenie kilka razy tez nie pomaga. Na benzynie jedzie ładnie. Te regi są tak fatalne, że zastanawiam się czy zwykłe valteki typ 30 3ohm nie dadzą rady lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2017-04-19, 22:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-11-07, 12:36
Posty: 702
Lokalizacja: POLSKA

Pomógł: 64 razy

Auto: TOYOTA / SKODA
Elektronika: BLUE BOX
Wtryskiwacze: HERCULES GSIM
Reduktor: KME TUR
Dysze: BEZ DYSZ / 2.4
Pojemność: 1800 / 1600
Moc: 154 / 101
Rok Produkcji: 2015 / 2010
Zamiast używanych wtryskiwaczy załóż herculesa blue, odpowiednie strojenie i gwarantuje że sterownik sobie poradzi bezproblemowo z full grupą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2017-04-19, 22:15 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 25233
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2179 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
ale brak podwajania w Compakcie to jednak "ułomność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Peugeot 406 1.8 16v Check na lpg i zła praca na benzynie
PostLink | Napisane: 2017-04-20, 05:09 

Dołączył(a): 2016-12-03, 08:07
Posty: 53

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: AG Compact
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska AT09/ 1.2 Bar
Dysze: 1.8
Pojemność: 1.8 16v
Moc: 110
Kod Silnika: LFY 10KJE9
Rok Produkcji: 1996
Właśnie oglądałem te herculesy (minimalny czas otwarcia 2,5 ms). W tej cenie myślę ( ponad 300zł), że kupił bym spokojnie barracudy. A ja muszę się uwinąć w tym temacie dość tanio. Na razie leczę przepuklinę kręgosłupa więc z kasą krucho, dlatego widzi mi się kupić za 100 zł te valteki typ 34 i nawet już w najgorszym wypadku części do regeneracji nie powinny mnie zabić. Biorąc pod uwagę 2,5 Ohm cewki, to czasy ma niezłe, bo potrafi spokojnie zejść poniżej 2 ms. Dodam, że ten sterownik samochodu Bosch Motronic 5.1.1 jest chyba ciężki dla lpg.
Co do tworzenia sztucznej pół sekwencji przez sterownik, ta cecha zrobiła by z compakta dopiero normalny prawdziwy sterownik lpg, ratując trochę użytkowników tej instalacji,a ta automatyka wykrywająca system wtrysku bez możliwość ingerencji to lipa do kwadratu. Jako, że miałem już kilka instalacji w ręku (sławne BRC - Boże Ratuj Chroń mnie przed tym,:) i Staga 300-4, którego naprawdę cenię) to mogę porównać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 124 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO