Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: SEAT Ibiza
PostLink | Napisane: 2016-12-14, 15:46 

Dołączył(a): 2016-12-14, 15:22
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Witam, szukam przyczyny problemu z instalacją.

SEAT Ibiza 2008
1.4 16V 75 KM
LPG - LandiRenzo


W czym rzecz. Chodzi o to, że samochód mi gaśnie bez większej przyczyny. Zazwyczaj dzieje się to na rozgrzanym silniku, o dziwo. Nie zdarza się to często, bo potrafię siedzieć za kółkiem i 10 h dziennie i zgaśnie mi 3-5 razy. Staram się go jak najdłużej trzymać na obrotach przy dohamowywaniu dlatego nie dopuszczam do spadku obrotów i w konsekwencji do zgaśnięcia auta. To pierwszy problem.
Drugi dotyczy dużego spalania. Pali mi 10-12 l lpg, przy spalaniu 7-8 l benzyny. Wydaje mi się, że za dużo benzyny też schodzi, podczas jazdy na gazie, ale jeszcze nie sprawdzałem.
Jakieś pomysły?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEAT Ibiza
PostLink | Napisane: 2016-12-14, 19:05 

Dołączył(a): 2010-10-02, 23:24
Posty: 1793
Lokalizacja: bydgoszcz

Pomógł: 173 razy

Auto: citroen xsara
Elektronika: stag 300 isa
Wtryskiwacze: matrix 544
Reduktor: silver
Dysze: 2,0
Pojemność: 1587
Moc: 88
Kod Nadwozia: N0
Kod Silnika: NFZ(TU5JP)
Rok Produkcji: 1999
nietety wtryski może padły i objawy pasują. jaki przebieg instalacji i ile lat jest w tym autku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEAT Ibiza
PostLink | Napisane: 2016-12-14, 19:48 

Dołączył(a): 2009-12-10, 19:23
Posty: 256
Lokalizacja: Szczecin

Pomógł: 4 razy

Auto: Citroen C5
Elektronika: Lecho SEQUEL
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: shark 1200
Dysze: 2,5
Pojemność: 1998
Moc: 140
Kod Nadwozia: Kombi
Kod Silnika: EW10A
Rok Produkcji: 2009
zelazny00 napisał(a):

W czym rzecz. Chodzi o to, że samochód mi gaśnie bez większej przyczyny. Zazwyczaj dzieje się to na rozgrzanym silniku, o dziwo. Nie zdarza się to często


Mam identyczny problem, dodam jeszcze, że jak zgaśnie na LPG to nie mogę odpalić auta, natomiast po wyłaczeniu zapłonu i ponownym odpalaniu auto zapala od razu ( na PB oczywiście ). Na Pb problem nie wystepuje.
Założone są nowe wtryskiwacze ac w01.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEAT Ibiza
PostLink | Napisane: 2016-12-14, 20:31 

Dołączył(a): 2016-12-14, 15:22
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Instalacja założona była również w 2008. Samochód kupiłem we wrześniu i mój 'gazownik' wymieniał butle bo poprzednia nie miała homologacji [auto sprowadzone z Włoch]. No to tu mamy jakieś zaczepienie, wtryski, może. A czemu tak dużo pali? 34 l butla a robię na niej 350 km. 10 L żre spokojnie, a w korkach, w godziny szczytu 12. Chyba za dużo co?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEAT Ibiza
PostLink | Napisane: 2016-12-14, 22:23 

Dołączył(a): 2010-10-02, 23:24
Posty: 1793
Lokalizacja: bydgoszcz

Pomógł: 173 razy

Auto: citroen xsara
Elektronika: stag 300 isa
Wtryskiwacze: matrix 544
Reduktor: silver
Dysze: 2,0
Pojemność: 1587
Moc: 88
Kod Nadwozia: N0
Kod Silnika: NFZ(TU5JP)
Rok Produkcji: 1999
każda anomalia w aucie będzie skutkowała zwiększonym spalaniem lub stratą mocy (albo oba naraz).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEAT Ibiza
PostLink | Napisane: 2016-12-17, 21:34 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 3160
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 256 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
jakie wtryski ? ile km przejechala instalacja ?
Bez podpiecia pod computer sie nie obejdzie. Podejrzane sa wtrsyki...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEAT Ibiza
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 21:49 

Dołączył(a): 2016-12-14, 15:22
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

No nic, jadę jutro w takim razie do gazownika. Umówiłem się do polecanego przez google, "Klinika Auto Gaz" Wał Miedzeszyński Wwa. Ktoś może ma jakieś opinie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEAT Ibiza
PostLink | Napisane: 2016-12-21, 18:16 

Dołączył(a): 2016-12-14, 15:22
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

padły wtryski.. 250 zł za jeden? Taka cena? Jest możliwość jakiejś doraźnej naprawy? Można je przepłukać czy coś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEAT Ibiza
PostLink | Napisane: 2016-12-22, 16:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 5217
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 580 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Jak ząb cię boli też go płuczesz? Najlepiej wyjdzie cię zaadoptować jakieś inne wtryski pod to LR. Barracudy podejdą ale po modernizacji w sofcie, ktoś na forum w to się bawi z dobrym skutkiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEAT Ibiza
PostLink | Napisane: 2016-12-22, 23:24 

Dołączył(a): 2016-01-18, 21:04
Posty: 76
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 3 razy

Auto: Duster
Elektronika: Omegas
Wtryskiwacze: Były MED/są Barracuda
Reduktor: LI02
Dysze: 2,5 mm
Pojemność: 1600
Moc: 105
Kod Silnika: K4M
Rok Produkcji: 2012
zelazny00 napisał(a):
padły wtryski.. 250 zł za jeden? Taka cena? Jest możliwość jakiejś doraźnej naprawy? Można je przepłukać czy coś?


Przechodziłem to samo miesiąc temu. Najpierw zauważyłem zwiększone spalane w mieście - w trasie trzymało się w normie. Później zaczeła się nierówna praca na wolnych obrotach - coś jak by silnik działał na 3-gary. Połączyłem się z ODB i odczytałem korekty. Szybkie na LPG były mocno na minusie, a na benzynie mocno na plus. Próba kalibracji nie dawałą pozytywnych efektów. Wtryski MED-czarne poszły na mycie. Zrobiłem generator i każdy wtrysk myłem w benzynie kilkanaście minut, aż płyn przestał się barwić na czarno. Niestety sukces by połowiczny. Dwa wtryski umyły się dobrze i używając tylko ich byłem wstanie tak ustawić dawkowanie gazu że czasy i korekty się nie zmieniały, trzeci zmieniał korekty, ale silnik dobrze pracował - czwarty lał jak sikawka. Płukaj może tobie się uda, ja korzystajac z wiedzy tu zdobytej zamontowałem samodzielnie barracudy. Potrzebne jest: listwa z wtryskami, wtyczki, gniazdo na czujnik ciśnienia i temperatury, przejście z 14mm na 12mm, interfejs do omegasa i oczywiście komputer z właściwm oprogramowaniem. Zajmuje to bez kalibracji jakąś godzinę (mnie - pierwszy raz coś takiego robiłem). Po autoadaptacji da się odrazu jeździć. Na razie po 1000km jestem zadowolony i polecam taką zamianę. Koszt części to mniej niż 400zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO