Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 410 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 24, 25, 26, 27, 28
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-10-28, 08:26 

Dołączył(a): 2012-09-17, 21:00
Posty: 176

Pomógł: 11 razy

Auto: SAAB
Elektronika: VIALLE
Wtryskiwacze: VIALLE
Pojemność: 2300
Moc: 230
Kod Nadwozia: srebrny
Rok Produkcji: 2000
Zwykle one są trochę mniejsze. Jeżeli dobrze wypełniają przestrzeń, i nie wsadzasz ich na wcisk na siłę w ten rowek to powinno być OK. One tu uszczelniają się do obudowy więc powinny się ścisnąć i uszczelnić a nie zerwać.
Wymiarów oringów nie znam, zakładałem stare od dwóch regeneracji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-10-30, 11:55 

Dołączył(a): 2016-10-30, 11:16
Posty: 1

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Signum
Elektronika: Vialle LPI
Pojemność: 1,8
Moc: 140
Kod Silnika: Z18XER
Rok Produkcji: 2008
Witam, ostatnio regenerowałem pompę gazu vialle LPI w moim aucie, dzięki wpisom na tym forum poszło sprawnie i zakończyło się sukcesem. Za co chciałem wszystkim tu obecnym podziękować. Mam jednak możliwe inny problem z tą instalacją, zacznę od początku.
Wyjeździłem na kulejącej pompie cały gaz z butli (wymiary butli 230 x650 poj. 55l.). Następnie spuściłem gaz poprzez jej kołnierz (wiem że nie za mądrze ale zabezpieczyłem się w każdy możliwy spośób) trochę to trwało zanim gaz przestał się ulatniać, gdy ciśnienie się wyrównało z zewnętrznym, wyjołem pompę, a na dnie zbiornika okazało się, że jest 35 mm płynu lekko rozgazowującego się. Pozostawiłem tak auto na noc aż ten płyn całkowicie się odparował.
Po zregenerowaniu pompy i jej zamontowaniu zatankowałem 10 l gazu, instalacja jakby tego wogóle nie zarejestrowała, pikanie i mryganie ostatniej diody jakby zbiornik był całkowicie pusty. Dotankowałem jeszcze 10l wskoczyło na drugą diodę, przełączył się bez problemu wszystko ładnie chodzi. Na tych 20 l gazu przejechałem jakieś 60 km i znowu instalacja daje znać, że nie ma gazu. Wygląda jakby było tak, że zawsze musze mić jakieś 13-15 l w zbiorniku których nigdy nie wykorzystam.
Pompę złożyłem przykładając uwagę żeby była złożona identycznie tak jak ją wyciągnołem z auta, na dole oczywiście gumowy "zbiornik, kołnierz" z zaworem w dnie został założony, pływak opuszczał się do końca opierając o gumowy "zbiornik" na dole pompy. Gdzie mogłem popełnić błąd? Czy w przypadku tej butli, jej wysokości to normalne? Niestety nie zmierzyłem jaka może być odległość pompy od dna butli.
Tu mam linki do zdjęć złożonej pompy
https://zapodaj.net/c2b2781a2b05f.jpg.html
https://zapodaj.net/4ea10537f49a4.jpg.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-12-02, 15:42 

Dołączył(a): 2016-12-02, 15:33
Posty: 1

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo
Pojemność: 1800
Witam,

czytając informacje w tym poście zdecydowałem się na regeneracje pompy Vialle, zgaduję, że moja pompa to tzw. stary typ.
Wszystko szło dobrze do momentu ściągnięcia łożysk z wałka.
Czy może ktoś zdradzić tajemnicę jak zdjąć "tulejkę" mimośrodową znajdująca się na końcu wałka.
Mam nadzieję, że po zdjęciu tulejki możliwe będzie zdjęcie mniejszego łożyska, a potem większego.
Pozdrawiam i czekam na pomoc.


Załączniki:
wirnik.jpg
wirnik.jpg [ 94.84 KiB | Przeglądane 241 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-12-02, 20:27 

Dołączył(a): 2016-12-02, 20:14
Posty: 1

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat Altea
Elektronika: Vialle
Wtryskiwacze: fioletowe
Pojemność: 1600
Moc: 102
Rok Produkcji: 2008
Witam,
Mam problem ze złożeniem górnej części pompy, a mianowicie te dwa plastikowe elementy wyskoczyły i nie wiem gdzie one powinny być, jak również coś ala zaworek ze sprężyną gdzieś powinien mieć swoje miejsce.


Załączniki:
IMG_20161202_201917.jpg
IMG_20161202_201917.jpg [ 1.17 MiB | Przeglądane 223 razy ]
IMG_20161202_201843.jpg
IMG_20161202_201843.jpg [ 1.11 MiB | Przeglądane 223 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-12-23, 20:19 

Dołączył(a): 2014-08-08, 10:00
Posty: 58
Lokalizacja: Krakow

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota
Elektronika: Vialle
Wtryskiwacze: Siemens fiolet
Pojemność: 1,6 VVti
Moc: 110
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: 3zz-fe
Rok Produkcji: 2002
Witam ponad 2 lata po wlasnorecznej regeneracji pompa jak i cala instalacja dziala znakomicie praktycznie bezobslugowo. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 410 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 24, 25, 26, 27, 28

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO