Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kompensacja na monowtrysku
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 17:00 

Dołączył(a): 2016-11-18, 14:02
Posty: 215

Pomógł: 1 razy

Auto: opel astra
Elektronika: stag 100
Reduktor: tomasetto AT 07
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: x16szr
Rok Produkcji: 1997
Powiem szczerze zgłupiałem,u mnie naprawdę bezproblemowo przez lata,nie mogę złego słowa powiedzieć.U was natomiast takie szopki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kompensacja na monowtrysku
PostLink | Napisane: 2016-12-19, 21:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-15, 19:59
Posty: 1083
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Pomógł: 68 razy

Auto: Peugeot 106 / P106
Elektronika: StaG + DET3/ Stag100+TAP
Wtryskiwacze: EkoPower/ MikseR
Reduktor: Gold GT/ Tomassyf
Pojemność: 1.6+T 8v/ 1.1 8v
Moc: 210+ / 66+
Kod Nadwozia: Zabawka / Dupowóz
Rok Produkcji: 2001/ 1997
KGB napisał(a):
jest maksymalnie nieliniowy, gorszy pod tym wzgledem jest chyba tylko (troche gorszy) BRC AT90,


Święte słowa ! Sam takiego zajeźdżam, odpalam już z LPG od dawna, próbuje dorwać pretekst by w końcu zapakować u siebie lovato...A dziad wredny, nie chce przestać działać.

Na zimno, mocno bogato, potem na ciepło, raz mocniej, a raz słabiej daje. Śmiesznie to widać...jak krokowiec sobie 60-80 chodzi, przygazujesz i potem nagle zamykać się musi do 45... a potem znów przygazujesz i otwiera do 80...taki oto słynny TOMASYF!

Działa jak kobieta, w jednym dniu ma okres i zamula, w innym idealnie podaje gaz..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kompensacja na monowtrysku
PostLink | Napisane: 2016-12-20, 06:42 

Dołączył(a): 2010-03-05, 21:52
Posty: 1295
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 115 razy

Auto: Ford Mondeo MK2
Elektronika: Lecho maxi lambda
Reduktor: BRC tecno
Pojemność: 1796
Moc: 115
Kod Nadwozia: BNP
Kod Silnika: RKH
Rok Produkcji: 1997
metalic69 napisał(a):
, próbuje dorwać pretekst by w końcu zapakować u siebie lovato...A dziad wredny, nie chce przestać działać.

Przestraszył się.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kompensacja na monowtrysku
PostLink | Napisane: 2016-12-20, 08:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-25, 15:52
Posty: 4476
Lokalizacja: Mikołajki

Pomógł: 135 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Voltran SGI
Pojemność: 1988
Moc: 130
Kod Nadwozia: Ghia
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 2000
Silnik prędzej zakatrupisz jak będzie ciekły puszczać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kompensacja na monowtrysku
PostLink | Napisane: 2016-12-22, 06:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-15, 19:59
Posty: 1083
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Pomógł: 68 razy

Auto: Peugeot 106 / P106
Elektronika: StaG + DET3/ Stag100+TAP
Wtryskiwacze: EkoPower/ MikseR
Reduktor: Gold GT/ Tomassyf
Pojemność: 1.6+T 8v/ 1.1 8v
Moc: 210+ / 66+
Kod Nadwozia: Zabawka / Dupowóz
Rok Produkcji: 2001/ 1997
zico napisał(a):
Silnik prędzej zakatrupisz jak będzie ciekły puszczać.


Mówisz tak z własnego doświadczenia, czy przeczytałes to gdzieś w internecie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kompensacja na monowtrysku
PostLink | Napisane: 2016-12-22, 08:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-25, 15:52
Posty: 4476
Lokalizacja: Mikołajki

Pomógł: 135 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Voltran SGI
Pojemność: 1988
Moc: 130
Kod Nadwozia: Ghia
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 2000
Z doświadczenia. Ale najgroźniejsza sytuacja to gdy silnik jest nagrzany a reduktor zamarza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kompensacja na monowtrysku
PostLink | Napisane: 2016-12-23, 05:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-15, 19:59
Posty: 1083
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Pomógł: 68 razy

Auto: Peugeot 106 / P106
Elektronika: StaG + DET3/ Stag100+TAP
Wtryskiwacze: EkoPower/ MikseR
Reduktor: Gold GT/ Tomassyf
Pojemność: 1.6+T 8v/ 1.1 8v
Moc: 210+ / 66+
Kod Nadwozia: Zabawka / Dupowóz
Rok Produkcji: 2001/ 1997
zico napisał(a):
Z doświadczenia. Ale najgroźniejsza sytuacja to gdy silnik jest nagrzany a reduktor zamarza.


Raczej to w sekwencji...

Nie tylko ja auto z gazu palę, i nie widziałem potwierdzenia teorii zalewania cieklym..tym bardziej w mono, gdzie kolektor dolotowy grzany wodą, a w pod mono jest elektryczny grzebien...grzalka.. i w 2gen LPG..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kompensacja na monowtrysku
PostLink | Napisane: 2016-12-23, 15:16 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8540
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 456 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
zanim zimny gaz doleci do zaworow to juz odparuje,
w koncu w tym samym miejscu jest podawana benzyna i tez odparowuje - po to kolektor jest grzany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kompensacja na monowtrysku
PostLink | Napisane: 2016-12-24, 14:47 

Dołączył(a): 2014-11-20, 14:23
Posty: 42

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Clio
Elektronika: Stag 50 + TAP 01
Reduktor: Lovato RGE92
Pojemność: 1598
Moc: 90
Kod Nadwozia: B573
Kod Silnika: K7M
Rok Produkcji: 1990
A vialle jak działa? Tam ciekły gaz idzie od razu z butli do listwy a potem na zawory.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kompensacja na monowtrysku
PostLink | Napisane: 2016-12-24, 15:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-25, 15:52
Posty: 4476
Lokalizacja: Mikołajki

Pomógł: 135 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Voltran SGI
Pojemność: 1988
Moc: 130
Kod Nadwozia: Ghia
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 2000
Długo nie pozostaje ciekły, im większa jest różnica ciśnień tym łatwiej odparowuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO