Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Instalacja King problem z ustawieniem wtrysków Barracuda
PostLink | Napisane: 2017-01-02, 21:21 

Dołączył(a): 2017-01-02, 19:16
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Passat b5 1.8T
Elektronika: KING AEB 2001
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: AC r01
Dysze: Brak
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: ANB/AEB
Rok Produkcji: 2000
Witam to mój pierwszy temat na tym forum wiec nie krzyczcie :)
Posiadam instalacje gazowa komputer King bez obd
reduktor ACr01. Wtryski wcześniej Hana zielona obecnie Barracuda.
Samochód na wcześniejszych wtryskach jeździł dobrze lecz przyszedł ich kres wiec zmieniłem je na Barracuda i tu zaczął się problem ponieważ ustawiając w sterowniku na Hana 1.9Ohm mam ciągle ubogo nawet jak czasy wtrysku są dość długie co grozi zapętleniem (co wystąpiło). Dla próby wybrałem w sterowniku wtryskiwacze AEB i przy mnożniku około 1.1 uzyskałem już mieszankę bogata oczywiście w zakresie obrotów 2000-5000. Sprawdzałem to przez odczyt parametrów sondy lambda vag.
Ciśnienie reduktora 1.3 Bar obecnie.
Ciśnienie zostało podniesione z 1.1 do 1.3 celem wzbogacenia mieszanki.
Pytanie czy Barracudy musza być ustawiane jako Hana czy można je stroić na AEB ?
W moim przypadku nie da się tego ustawić na ustawieniach Hany (jestem początkującym wiec może o czymś nie wiem)
Wtryskiwacze Barracuda bez dysz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja King problem z ustawieniem wtrysków Barracuda
PostLink | Napisane: 2017-01-02, 21:55 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 26507
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2352 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
jakie masz dysze w Barracudach?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja King problem z ustawieniem wtrysków Barracuda
PostLink | Napisane: 2017-01-02, 22:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-06-25, 19:47
Posty: 2153
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 147 razy

Auto: HONDA
Elektronika: TECH ONE
Wtryskiwacze: YETI
Reduktor: ATIKER
Pojemność: 1600
Moc: 110
Rok Produkcji: 2002
Mi na KINGU MP48 Barracuda chodziła dobrze na ustawieniu HANA.
Te wtryski mają na tyle podobna charakterystykę, że nie powinno być takich różnic.
Może trzeba rozwiercić dysze?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja King problem z ustawieniem wtrysków Barracuda
PostLink | Napisane: 2017-01-03, 00:06 

Dołączył(a): 2017-01-02, 19:16
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Passat b5 1.8T
Elektronika: KING AEB 2001
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: AC r01
Dysze: Brak
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: ANB/AEB
Rok Produkcji: 2000
Dziwne bo wiele osób pisze ze na ustawieniach hana 1.9Ohm barracuda działała a u mnie jest ubogo tak jak by się nie otwierały całkowicie. Dla próby uruchomiłem je ustawiając wtryski AEB i ustawiajac mape "na oko" idzie jak burza a na hana nie da sie zrobic mieszanki bogatej powyzej 2 tyś obrotów.
W Barracudach mam dysze wykręcone czyli brak dysz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja King problem z ustawieniem wtrysków Barracuda
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 08:48 

Dołączył(a): 2013-01-10, 15:30
Posty: 52
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 8 razy

Auto: BMW 318I
Elektronika: KING
Wtryskiwacze: MATRIX
Reduktor: OMVL
Dysze: 2.0
Pojemność: 1995
Moc: 130
Rok Produkcji: 2007
W programie proszę ustawić Valtek 34.
Pozdrawiam
Zduniuk Sebastian
A.Max


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja King problem z ustawieniem wtrysków Barracuda
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 14:31 

Dołączył(a): 2017-01-02, 19:16
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Passat b5 1.8T
Elektronika: KING AEB 2001
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: AC r01
Dysze: Brak
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: ANB/AEB
Rok Produkcji: 2000
Dziękuje za odpowiedz postaram się w najbliższym czasie zastosować do porady i przetestować to ustawienie oczywiście o wynikach napisze tutaj.
Zastanawiam się czemu akurat valtek 34 a nie np AEB tak jak próbowałem.
Podejrzewam ze wtryskiwacz AEB ma inna budowę(Jakiś talerzyk) może dlatego ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja King problem z ustawieniem wtrysków Barracuda
PostLink | Napisane: 2017-01-06, 19:52 

Dołączył(a): 2017-01-02, 19:16
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Passat b5 1.8T
Elektronika: KING AEB 2001
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: AC r01
Dysze: Brak
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: ANB/AEB
Rok Produkcji: 2000
Witam dziś próbowałem ustawienia wtryskiwaczy jako Valtek 34 i instalacje da się ustawić i dość ładnie to wychodzi.
Niestety nie ustawiłem jej na "zero" ponieważ wcześniej podniosłem ciśnienie na reduktorze a teraz będę musiał obniżyć aby mnożnik był ładny. Wykonam to dopiero jak będzie cieplej.
Dziękuję za pomoc i podpowiedzi.
Temat do zamknięcia.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja King problem z ustawieniem wtrysków Barracuda
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 11:51 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23800
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 872 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Maniek_989 napisał(a):
aby mnożnik był ładny

mnożnik w kingu ? a gdzieś Ty to widział ? :)

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja King problem z ustawieniem wtrysków Barracuda
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 13:59 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 26507
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2352 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
oj tam, jest ;)
przenieś wartości z tabeli korekt na wykres czas/wartości z komórek lub obroty/wartość i się "narysuje"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja King problem z ustawieniem wtrysków Barracuda
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 14:01 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23800
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 872 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
wcześniej policz średnią z komórek o tym samy czasie wtrysku z osi obrotów :)

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO