Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: instalacja KME wraca na benzyne
PostLink | Napisane: 2016-09-20, 08:43 

Dołączył(a): 2014-12-13, 19:54
Posty: 65
Lokalizacja: Dębica

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota Carina 2,0
Elektronika: Lovato Smart
Wtryskiwacze: Lovato J
Pojemność: 2000
Moc: 133
Kod Silnika: 3S-FE
Rok Produkcji: 1993
Witam!
Odkąd kupiłem moje camry samochód wraca na benzynę. Po podpięciu pod centralkę okazało się ze jest trochę błędów.
Panowie proszę mi powiedzieć który czujnik mam do wymiany?
Czujnik który jest z prawej strony listwy ten zintegrowany z króćcem został zastąpiony tym koło wtryskiwaczy czy dwa powinny być podpięte jednocześnie?
Dwa czujniki w listwie i w reduktorze są takie same i mogę na ich miejsce wstawić czujnik który jest dostępny na allegro?
Czujnik temperatury reduktora do KME, Lovato
Rezystancja 4,7 k Ohm
Średnica gwintu 5 mm
Długość gwintu 12 mm.
Dodam że przewód przy czujniku na listwie był jeden i drugi z uszkodzoną koszulką gdy czyściłem wtryski i sprawdzałem je na szczelność czarny się urwał i został na szybko skręcony w palcach.


Załączniki:
20160915_184730.jpg
20160915_184730.jpg [ 1.14 MiB | Przeglądane 740 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: instalacja KME wraca na benzyne
PostLink | Napisane: 2016-09-20, 09:03 

Dołączył(a): 2010-02-04, 12:14
Posty: 62
Lokalizacja: Kędzierzyn

Pomógł: 5 razy

Auto: XJ
Elektronika: KME BingoS6
Reduktor: BRC AT90E Super
Pojemność: 4000
Moc: 170
Kod Nadwozia: XJ
Kod Silnika: R6
Rok Produkcji: 1996
imt579 napisał(a):
Po podpięciu pod centralkę okazało się ze jest trochę błędów.
Panowie proszę mi powiedzieć który czujnik mam do wymiany?

Błędy w sterowniku wskazują na uszkodzenie wiązki lub czujnika temperatury gazu i reduktora. Sprawdź w pierwszej kolejności wiązki do czujników.

Błąd dotyczący ciśnienia gazu zwykole pojawia się, jak "wyjeździmy" gaz do końca.

imt579 napisał(a):
Czujnik który jest z prawej strony listwy ten zintegrowany z króćcem został zastąpiony tym koło wtryskiwaczy czy dwa powinny być podpięte jednocześnie?

Nie, podpinasz tylko jeden czujnik temperatury gazu.

imt579 napisał(a):
Dwa czujniki w listwie i w reduktorze są takie same i mogę na ich miejsce wstawić czujnik który jest dostępny na allegro?

Jeżeli okaże, się że czujnki jest uszkodzony to kup właśnie taki do KME.
Czujnik łatwo sprawdzić. Jak jest zimny to podłącz go do omomierza, powinien pokazać kilka kOhm. Weź go w palce, jak zacznie się ogrzewać to jego rezystancja powoli będzie spadać.

imt579 napisał(a):
Dodam że przewód przy czujniku na listwie był jeden i drugi z uszkodzoną koszulką gdy czyściłem wtryski i sprawdzałem je na szczelność czarny się urwał i został na szybko skręcony w palcach.


Z czasem przewody robią się kruche, więc jeżeli sam czujnik jest sprawny to połącz wszystko ja trzeba lutując przewody i będzie dobrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: instalacja KME wraca na benzyne
PostLink | Napisane: 2016-09-20, 11:22 

Dołączył(a): 2014-12-13, 19:54
Posty: 65
Lokalizacja: Dębica

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota Carina 2,0
Elektronika: Lovato Smart
Wtryskiwacze: Lovato J
Pojemność: 2000
Moc: 133
Kod Silnika: 3S-FE
Rok Produkcji: 1993
Gaz miałem wyjeżdżony do końca już za mojego posiadania a za posiadania poprzedniego właściciela pewnie tez nie raz się to zdarzyło. Spróbuje polutować przewody i wykasować błędy wtedy się odezwę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: instalacja KME wraca na benzyne
PostLink | Napisane: 2016-09-20, 11:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 4684
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 527 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Dodatkowo proponuję później przewody zabezpieczyć izolacją lub koszulką termokurczliwą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: instalacja KME wraca na benzyne
PostLink | Napisane: 2016-09-20, 12:07 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 18686
Lokalizacja: Wawa, Biała Podl.

Pomógł: 1064 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / AC W01
Reduktor: Zavoli N / Zavoli S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995 / 1995
W jaki sposob byly czyszczone wtryski ?

W jakich sytuacjach wraca na benzyne?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: instalacja KME wraca na benzyne
PostLink | Napisane: 2016-09-20, 22:20 

Dołączył(a): 2014-12-13, 19:54
Posty: 65
Lokalizacja: Dębica

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota Carina 2,0
Elektronika: Lovato Smart
Wtryskiwacze: Lovato J
Pojemność: 2000
Moc: 133
Kod Silnika: 3S-FE
Rok Produkcji: 1993
Rozbierałem każdy z osobna i myłem w substancji o właściwościach podobnych jak rozpuszczalnik. Po prostu jadę nagle wraca widzę ze centralka miga to klikam na przełącznik czasem od razu wróci na gaz a czasem przejadę z kilometr klikając nim zaskoczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: instalacja KME wraca na benzyne
PostLink | Napisane: 2016-09-20, 22:35 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 18686
Lokalizacja: Wawa, Biała Podl.

Pomógł: 1064 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / AC W01
Reduktor: Zavoli N / Zavoli S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995 / 1995
imt579 napisał(a):
Rozbierałem każdy z osobna i myłem w substancji o właściwościach podobnych jak rozpuszczalnik

tą metodą rozkalibrowałeś wtryski bo po złożeniu nigdy nie będą miały takiej samej wydajności jak przed i trzeba je od nowa ustawić na specjalnym urządzeniu, a dodatkowo rozpuszczalnik mógł zaszkodzić elementom gumowym

sprawdź jeszcze czystość elektrozaworu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: instalacja KME wraca na benzyne
PostLink | Napisane: 2016-09-27, 16:32 

Dołączył(a): 2014-12-13, 19:54
Posty: 65
Lokalizacja: Dębica

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota Carina 2,0
Elektronika: Lovato Smart
Wtryskiwacze: Lovato J
Pojemność: 2000
Moc: 133
Kod Silnika: 3S-FE
Rok Produkcji: 1993
Marcin L napisał(a):
imt579 napisał(a):
Rozbierałem każdy z osobna i myłem w substancji o właściwościach podobnych jak rozpuszczalnik

tą metodą rozkalibrowałeś wtryski bo po złożeniu nigdy nie będą miały takiej samej wydajności jak przed i trzeba je od nowa ustawić na specjalnym urządzeniu, a dodatkowo rozpuszczalnik mógł zaszkodzić elementom gumowym

sprawdź jeszcze czystość elektrozaworu


Nie ruszałem śrub na imbus jedynie mogła zmienić się siła dokręcenia prowadnicy zaworu i to mogło je rozkalibrować. Elementów gumowych nie ruszałem wszystko czyściłem szmatka i patyczkami kosmetycznymi. Elektrozawór przy reduktorze najpierw był otworzony cały czas ponieważ był brudny a niedawno naprawiłem go zakładająć nowy. Przewody polutowałem włączyłem oscyloskop w programie i gdy uderzałem konektorami o kielich czujnik reduktora podawał błędne informacje. Teraz już został mi tylko jeden błąd mianowicie "ZBYT NISKIE CIŚNIENIE GAZU".

Powiedzcie mi Panowie czy podciśnienie w programie ma się wahać bo stoi w miejscu i wynosi -0.11 bar.
Wydaje mi się ze problemu z elektrozaworami nie ma ale przy czasie sprawdzę na kanale czy przewód zasilający el. zawór butli LPG nie przetarł się gdzieś przy podwoziu. Da się jednoznacznie wykluczyć uszkodzenie czujnika ciśnienia LPG?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: instalacja KME wraca na benzyne
PostLink | Napisane: 2016-10-09, 12:43 

Dołączył(a): 2014-12-13, 19:54
Posty: 65
Lokalizacja: Dębica

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota Carina 2,0
Elektronika: Lovato Smart
Wtryskiwacze: Lovato J
Pojemność: 2000
Moc: 133
Kod Silnika: 3S-FE
Rok Produkcji: 1993
nikt nie pomoże?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: instalacja KME wraca na benzyne
PostLink | Napisane: 2016-10-21, 20:28 

Dołączył(a): 2016-10-17, 22:18
Posty: 15
Lokalizacja: Bochnia

Pomógł: 0 razy

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana 2002
Pojemność: 2500
Moc: 160
Rok Produkcji: 2002
Kolego spróbuj podmienić mapsensor. U mnie były takie objawy ze samoczynnie sie przełączał na pb. Wyskakiwał ten sam błąd mimo że gazu pełna butla.
pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: instalacja KME wraca na benzyne
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 23:19 

Dołączył(a): 2014-12-13, 19:54
Posty: 65
Lokalizacja: Dębica

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota Carina 2,0
Elektronika: Lovato Smart
Wtryskiwacze: Lovato J
Pojemność: 2000
Moc: 133
Kod Silnika: 3S-FE
Rok Produkcji: 1993
Winny bym map sensor, zmieniłem kupę czasu temu na używany lecz zapomniałem napisać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: instalacja KME wraca na benzyne
PostLink | Napisane: 2017-03-08, 17:46 

Dołączył(a): 2017-03-08, 17:06
Posty: 12

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo s60
Elektronika: KME DIEGO G3
Wtryskiwacze: Baracuda
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2.3
Pojemność: 2400
Moc: 140
Rok Produkcji: 200`
Witam. Mam Problem ze swoją instalacją KME Diego G3 Problem polega na tym że auto samo przełącza się z lpg na benzynę i potem powraca na lpg dzieje się tak tylko do momentu mocnego rozgrzania silnika potem jest ok. Problem znacznie się nasila przy temperaturach w okolicy 0 Gdy jest powyżej 10 nie ma żadnych problemów, Mam kabel do instalacji i czujniki temperatury i mapsensor działają. Tzn czujnik temperatury reduktora działa a jeżeli chodzi o Mapsensor mam wątpliwości gdyż po nocy czujnik pokazuje plus minus temperaturę otoczenia ale gdy zaczynam rozgrzewać silnik temperatura lpg nie rośnie długi czas choć silnik już osiągnie temperaturę do przełączenia na lpg to jest 35 stopni to często temperatura lpg jest długi czas bez zmian często poniżej 0 i problem występuję bardzo często do puki temperatura nie zmieni się na dodatnią potem zazwyczaj jest już wszystko ok. W momencie przełączania z lpg na benzynę zostaje zerwane połączenie z komputerem lpg i wraca gdy samochód znowu przełączy się na gaz. Czasem tez bywało że temperatura silnika zostanie osiągnięta do przełączenia a na komputerze pole z temperaturą poprawnie świeci się na czerwono choć już dawno powinno nastąpić przełączenie. Może kotś wie w czym jest problem ?? Dodam że moje problemy zaczęły się jesienią od momentu spadku temperatury na dworze i stopniowo się nasilają. pare dni ciepła wystarczyły by było troszkę spokoju a przy ponownym spadku problem od nowa, zauważyłem także spadki temperatury lpg podczas zwalniania.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO