Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 12:00 

Dołączył(a): 2008-06-27, 19:18
Posty: 131

Pomógł: 5 razy

Auto: Golf 3 1.8 ABS
Elektronika: Bingo M
Reduktor: Tomasetto AT07 140HP
Pojemność: 1.8
Moc: 90
Kod Silnika: ABS
Rok Produkcji: 1993
U mnie coś się teraz zj....o :/ .Gdy przyśpieszam z 2 biegu lambda idzie na 0,0V po sekundzie juz oscyluje. Oraz trochę falują wolne obroty , dopiero jak sie nagrzeje mocno to przestają falować. Chyba faktycznie ten parownik to syf, choć nowy. Przestawił się po 300 km ? Inna sprawa że on jest w nowy , ma najechane jakieś 1000km.

Zrobię jeszcze test szczelności jakimś plakiem , moze lewe powietrze zaciąga gdzies lekko (znad miksera)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 12:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 4703
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 531 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Ostatnio takiego zdejmowałem niby też nowy. Niestety ale te reduktory nie nadają się do aut bynajmniej te obecnie produkowane, bo znam takie Tomasyfki co bez awaryjnie ciekały i 100K km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 12:54 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15737
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 822 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
szosiu napisał(a):
Chyba faktycznie ten parownik to syf, choć nowy. Przestawił się po 300 km ? Inna sprawa że on jest w nowy , ma najechane jakieś 1000km.


Zajrzyj do reduktora od strony dużej membrany, prawdopodobnie wypieła się z dźwigienki, jak tak będzie to włóż z powrotem i zabezpiecz trytytką żeby się znowu nie wypieła.
A może jak będziesz miał go zdemontowanego to zajrzyj i do małej membrany i sprawdź czy też jest wpięta w dźwigienkę, może trafiłeś na taki co składaczowi w fabryce nie zechciało się celować żeby je powkładać i skręcił tylko wszystko do kupy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 21:56 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1627
Lokalizacja: zach.pom. ZSW -> Kuj. Pom CNA

Pomógł: 122 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
ja myślę że to wpływ pogody...
masz kontrolę temperatury reduktora?

jak jest dobrze wystrojony mikser z reduktorem to w zasadzie w każdych warunkach będzie to w miarę sensownie sie bujać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 10:42 

Dołączył(a): 2008-06-27, 19:18
Posty: 131

Pomógł: 5 razy

Auto: Golf 3 1.8 ABS
Elektronika: Bingo M
Reduktor: Tomasetto AT07 140HP
Pojemność: 1.8
Moc: 90
Kod Silnika: ABS
Rok Produkcji: 1993
Mam kontrolę temp. Jeszcze się nie podpialem laptopem bo go nie mam teraz. Niebawem sprawdze w jakiej temperaturze występuje to zjawisko i co tam porabia wujek aktuator.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 16:43 

Dołączył(a): 2016-11-18, 14:02
Posty: 172

Pomógł: 1 razy

Auto: opel astra
Elektronika: stag 100
Reduktor: tomasetto AT 07
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: x16szr
Rok Produkcji: 1997
O co chodzi,z ta kontrola temperatury?.Potrzebny dodatkowy czujnik w reduktorze?czy to chodzi o ten odpowiedzialny z temperaturę przełączania z pb na lpg?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 16:52 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1627
Lokalizacja: zach.pom. ZSW -> Kuj. Pom CNA

Pomógł: 122 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
sadzik81 napisał(a):
O co chodzi,z ta kontrola temperatury?.Potrzebny dodatkowy czujnik w reduktorze?czy to chodzi o ten odpowiedzialny z temperaturę przełączania z pb na lpg?

w II GENERACJI możesz se zamontować czujnik np na reduktorze

teoretycznie możesz uzależnić przełączanie z benzyny na gaz od temperatury
chociaż w dobrze wystrojonej instalacji jest to zupełnie bez sensu

ale warto mieć wgląd jaka jest temperatura, czy coś się dzieje z autem, czy jest faktycznie jakiś problem z instalacją


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 17:19 

Dołączył(a): 2016-11-18, 14:02
Posty: 172

Pomógł: 1 razy

Auto: opel astra
Elektronika: stag 100
Reduktor: tomasetto AT 07
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: x16szr
Rok Produkcji: 1997
Pokazuje temp.parownika,dobrze myślę?Bo po podpięciu się kompem,jakas tam temperatura się u mnie wyświetla.Nie zwracałem do tej pory uwagi,tymbardziej,ze chyba sporo oszukuje.[list=][/list]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 18:31 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1627
Lokalizacja: zach.pom. ZSW -> Kuj. Pom CNA

Pomógł: 122 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
sadzik81 napisał(a):
Pokazuje temp.parownika,dobrze myślę?

zależy gdzie podpięty jest czujnik
na reduktorze masz zazwyczaj kabelki do elektrozaworu
i ewentualnie do czujnika temperatury
czujnik temperatury może być podpięty w innym miejscu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 22:46 

Dołączył(a): 2016-05-26, 15:29
Posty: 41
Lokalizacja: Gdynia

Pomógł: 0 razy

Auto: Golf 3 monowtrysk
Elektronika: BINGO-M
Reduktor: LOVATO
Pojemność: 1400
Moc: 60
Kod Silnika: ABD
Rok Produkcji: 1995
Witam, chciałbym podpiąć się do tematu. Mam świeżo założona instalacje BIMBO-M do mojego golfa 3 z silnikiem 1.4 ABD (monowtrysk).
Przejechałem około 5tyś.km., no i fajnie się jeździ bo tanio, ale na gazie bardzo muli. Tzn. gdy lekko dodaję gazu to jedzie jak na pb, ale gdy potrzebuję depnąć to auto przestaje przyśpieszać na około 1 sekundę, a potem powoli ciągnie do przodu. Gdy odpuszczam gaz to na około 75% wcisniecia pedału czuję że silnik wyrywa do przodu.
Czy to może oznaczać źle wyregulowaną instalację? Początkowo chciałem zapytać czy BINGO-M nie ma jakiejś opcji żeby przy gwałtownym wciśnięciu gazu przełączać na pb, bo sądziłem, że zmulenie silnika jest normalną rzeczą w II gen. Ale tak czytam ten temat i zaczynam się zastanawiać czy nie oddać samochodu na regulację, albo samemu regulować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 00:28 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1627
Lokalizacja: zach.pom. ZSW -> Kuj. Pom CNA

Pomógł: 122 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
danski88 napisał(a):
Witam, chciałbym podpiąć się do tematu. Mam świeżo założona instalacje BIMBO-M do mojego golfa 3 z silnikiem 1.4 ABD (monowtrysk).
Przejechałem około 5tyś.km., no i fajnie się jeździ bo tanio, ale na gazie bardzo muli

w sumie warto założyć nowy temat...
albo faktycznie poszukać fachowca kto zakładał tą instalację???
II generacja ma to do siebie że autko może jeździć lepiej niż na benzynie
uzupełnij profil o lokalizację... może ktoś z okolicy pomoże...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 01:39 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15737
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 822 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
f385 napisał(a):
II generacja ma to do siebie że autko może jeździć lepiej niż na benzynie

Jak pb zapchane i zje............ to i owszem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 00:32 

Dołączył(a): 2016-05-26, 15:29
Posty: 41
Lokalizacja: Gdynia

Pomógł: 0 razy

Auto: Golf 3 monowtrysk
Elektronika: BINGO-M
Reduktor: LOVATO
Pojemność: 1400
Moc: 60
Kod Silnika: ABD
Rok Produkcji: 1995
f385 napisał(a):
w sumie warto założyć nowy temat...

ok, myślałem, że lepiej będzie kontynuować istniejący temat, ale skoro tak mówisz to założyłem swój temat:
bingo-m-muli-gdy-potrzeba-depnac-t59860.html

f385 napisał(a):
uzupełnij profil o lokalizację... może ktoś z okolicy pomoże...

Gdynia - dopisałem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2017-01-23, 16:35 

Dołączył(a): 2008-06-27, 19:18
Posty: 131

Pomógł: 5 razy

Auto: Golf 3 1.8 ABS
Elektronika: Bingo M
Reduktor: Tomasetto AT07 140HP
Pojemność: 1.8
Moc: 90
Kod Silnika: ABS
Rok Produkcji: 1993
Podpiąłem się laptopem i widzę że jest wszystko w porządku Chyba niepotrzebnie spanikowałem póki co parownik trzyma ustawienia jest liniowo w całym zakresie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2017-02-11, 21:48 

Dołączył(a): 2008-06-27, 19:18
Posty: 131

Pomógł: 5 razy

Auto: Golf 3 1.8 ABS
Elektronika: Bingo M
Reduktor: Tomasetto AT07 140HP
Pojemność: 1.8
Moc: 90
Kod Silnika: ABS
Rok Produkcji: 1993
U mnie świece wyglądają jak na zdjęciach. Cylindry od lewej 1234. Świeca 4 cylindra jest najjaśniejsza. Kiepski mikser?


Załączniki:
IMG_20170211_165613.jpg
IMG_20170211_165613.jpg [ 1.37 MiB | Przeglądane 101 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO