Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LR Omegas EVO, nie przełącza na gaz przy dużym mrozie
PostLink | Napisane: 2016-05-21, 15:41 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 5492
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 298 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Boxy/Q-Max
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR02/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/1.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/Z12XEP
Rok Produkcji: 2005/1967/2008/2006
na świecie wszystko jest możliwe :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LR Omegas EVO, nie przełącza na gaz przy dużym mrozie
PostLink | Napisane: 2016-05-24, 06:23 

Dołączył(a): 2013-05-13, 18:37
Posty: 16

Pomógł: 1 razy

Auto: Chevy Orlando/DaciaDuster
Elektronika: TECH224+OBD/LandiRenzo
Wtryskiwacze: Barracuda / MED
Reduktor: ACR01-150 / LI 10
Dysze: 2,8 / blue
Pojemność: 1796 / 1598
Moc: 141 / 105
Kod Nadwozia: J309 / ?
Kod Silnika: F18D4 (2H0) / K4M H6
Rok Produkcji: 2011 / 2014
Cendra napisał(a):
Tak, był cały czarny. Zastanawiam się, czy to możliwe, że po tankowaniu na Auchan tak sie stało? Akurat przed tym jak zaczeły się problemy, tankowałem chyba 3 razy pod rząd u nich...


Jakość gazu to jedno, ale opierając się na doświadczeniach "daciowiczów" z fabryczną instalacją gazową - zawór gazu w reduktorze LI-10 potrzebuje czyszczenia co ok. 30 tys. km. W Dusterze miałem sytuację identyczną jak Twoja. Wyczyściłem zawór i jak na razie jest ok. Na szczęście czyszczenie to chwila (dość dobry dostęp) - jeden warunek rurkowy klucz 21 :) (ja używałem klucza do świec z jakiegoś Komara :) )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LR Omegas EVO, nie przełącza na gaz przy dużym mrozie
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 07:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-12, 13:21
Posty: 84
Lokalizacja: Ciechanów // W-wa

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Citigo
Elektronika: LR Omegas Evo
Wtryskiwacze: AEB I-plus (EVO-A)
Reduktor: LI-10
Dysze: -
Pojemność: 1000
Moc: 60
Kod Silnika: CHYA
Rok Produkcji: 2012
Dziś problem powrócił, rano - 10 stC. Jechałem, przelaczyl się na gaz a potem zaczęła migac zielona dioda. Czy to oznacza że wrócił na benzynę czy tylko to sygnalizacja usterki (gdzieś czytałem że tak to jest sygnalizowane ale może coś źle zrozumiałem)?
Nie ma przy tym pisku jak przy kończącym się gazie. Zatrzymałem się, wymusilem uruchomienie na gazie i dalej już było bez problemów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LR Omegas EVO, nie przełącza na gaz przy dużym mrozie
PostLink | Napisane: 2017-01-13, 17:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-12, 13:21
Posty: 84
Lokalizacja: Ciechanów // W-wa

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Citigo
Elektronika: LR Omegas Evo
Wtryskiwacze: AEB I-plus (EVO-A)
Reduktor: LI-10
Dysze: -
Pojemność: 1000
Moc: 60
Kod Silnika: CHYA
Rok Produkcji: 2012
Napisałem do LR co oznacza takie zachowanie, że dioda zaczyna migać podczas jazdy ale bez dźwięku - czyli coś takiego nie jest opisane w instrukcji. To skierowali mnie do ASO Skody :D

Mrozy zelżały i problem nie występuję... Zamawiam baterię do lapka i wtedy podłączę się do instalacji, (obecnie mi bateria nie trzyma prądu, więc nie mam czym zdiagnozować...).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LR Omegas EVO, nie przełącza na gaz przy dużym mrozie    Post wygaśnie: 2017-02-13, 07:43
PostLink | Napisane: 2017-01-14, 07:23 

Dołączył(a): 2014-05-31, 12:55
Posty: 95

Pomógł: 21 razy

Cendra napisał(a):
Dziś problem powrócił, rano - 10 stC. Jechałem, przelaczyl się na gaz a potem zaczęła migac zielona dioda. Czy to oznacza że wrócił na benzynę czy tylko to sygnalizacja usterki (gdzieś czytałem że tak to jest sygnalizowane ale może coś źle zrozumiałem)?
Nie ma przy tym pisku jak przy kończącym się gazie.


Załącznik:
bl.jpeg
bl.jpeg [ 75.76 KiB | Przeglądane 40 razy ]


Your diagnosis setting to cause
Below zero degrees Celsius on the lpg temperature sensor
green LED flashing an error, without error signal
no switch to lpg
http://plimont.com/softwareLSIOne.pdf

TROUBLESHOOTING
The LANDIRENZO gas injection system comes with a troubleshooting
system that uses the GREEN LED (the same LED as indicates gas
mode) and a beeper to signal any malfunctions or incorrect data acquisition
to the driver. If faults occur that could affect the correct engine operation,
the LANDIRENZO control unit will automatically switches from gas to
petrol mode. When a fault occurs, the GREEN LED will start blinking
slowly when running in gas mode.
The switch will signal this condition to the driver with:
- the YELLOW LED on steady;
- the GREEN LED blinking once a second;
- the switch beeping once a second.
The beeper stops and the GREEN LED goes off when the driver presses
button If the troubleshooting system shows a Fault signal, take your vehicle to an
authorised service centre for inspection.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO