Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 13:51 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
no to nie ma za wiele gazu do przepuszczenia :)

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 14:15 

Dołączył(a): 2010-01-08, 19:13
Posty: 2992
Lokalizacja: ZK

Pomógł: 114 razy
Ostrzeżenia: 1

Auto: HONDA ODYSSEY
Elektronika: OPTIMA PRO-TEC
Wtryskiwacze: BARAKUDA
Reduktor: GOLD
Dysze: BRAK
Pojemność: 3500
Moc: 255
Kod Nadwozia: VAN
Rok Produkcji: 2005
pewnie tak, Avensis na dryndzie ponad 150kkm i straciłem kontakt bo w tamtym roku sprzedana


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 14:44 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
dobre wyniki

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-01-19, 23:24 

Dołączył(a): 2010-09-12, 11:04
Posty: 1012
Lokalizacja: B-stokk

Pomógł: 56 razy

Auto: Mercedes s280/Volvo 940
Elektronika: Optima Pro-Tec/Nano
Wtryskiwacze: valtek/Barracuda
Reduktor: shark/shark 1500
Dysze: nie pamiętam:)
Pojemność: 2800/2.3
Moc: za mała:)/165KM
Rok Produkcji: 1998/1994
Eee ja miałem artystę nauka jazdy 180kkm, ale godzinowo to wyglądało o wiele wiele więcej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-01-20, 07:25 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-03-13, 09:25
Posty: 1153
Lokalizacja: Kamil z Koszalina

Pomógł: 125 razy

Auto: Twingo93#Forester TurboS
Elektronika: TechOne i AEB MP48
Wtryskiwacze: Magic i EKOPOWER
Reduktor: Magic i SILVER
U nas szarik to najczęściej montowany reduktor, historyczna już przygoda ze sprężynami nas szczęśliwie ominęła i pomijając kilka przypadków zabrudzonego tłoczka pod elektrozaworem jest to produkt bezawaryjny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-01-20, 09:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 807
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 78 razy

Auto: Primera P11 2,0 / N15 1,4
Elektronika: SQ24MY07 / Tech 204
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R01 250 / Shark 1200
Dysze: brak / 2,5
Pojemność: 2000 / 1400
Moc: ~150 / ~90
Kod Nadwozia: WP11 / N15
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE
Rok Produkcji: 1998
neptun-elpigaz, a jak realnie oceniasz obsługiwane moce przez Sharka 1200 i 1500?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-01-20, 16:06 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-03-13, 09:25
Posty: 1153
Lokalizacja: Kamil z Koszalina

Pomógł: 125 razy

Auto: Twingo93#Forester TurboS
Elektronika: TechOne i AEB MP48
Wtryskiwacze: Magic i EKOPOWER
Reduktor: Magic i SILVER
Różnica w zakupie między nimi jest znikoma więc zazwyczaj kupujemy/montujemy S1500
S1200 do 120KM spokojnie się wyrabia natomiast S1500 staramy się maksymalnie do 190KM wsadzać... a do większych leci zazwyczaj Turbot,Twin,Romano,Gold.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-01-20, 17:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 807
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 78 razy

Auto: Primera P11 2,0 / N15 1,4
Elektronika: SQ24MY07 / Tech 204
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R01 250 / Shark 1200
Dysze: brak / 2,5
Pojemność: 2000 / 1400
Moc: ~150 / ~90
Kod Nadwozia: WP11 / N15
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE
Rok Produkcji: 1998
neptun-elpigaz, thx :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO