Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 13:51 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22804
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 792 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
no to nie ma za wiele gazu do przepuszczenia :)

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 14:15 

Dołączył(a): 2010-01-08, 19:13
Posty: 2996
Lokalizacja: ZK

Pomógł: 114 razy

Auto: HONDA ODYSSEY
Elektronika: OPTIMA PRO-TEC
Wtryskiwacze: BARAKUDA
Reduktor: GOLD
Dysze: BRAK
Pojemność: 3500
Moc: 255
Kod Nadwozia: VAN
Rok Produkcji: 2005
pewnie tak, Avensis na dryndzie ponad 150kkm i straciłem kontakt bo w tamtym roku sprzedana


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 14:44 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22804
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 792 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
dobre wyniki

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-01-19, 23:24 

Dołączył(a): 2010-09-12, 11:04
Posty: 1089
Lokalizacja: B-stokk

Pomógł: 62 razy

Auto: Mercedes s280/Volvo 940
Elektronika: Optima Pro-Tec/Nano
Wtryskiwacze: valtek/Barracuda
Reduktor: shark/shark 1500
Dysze: nie pamiętam:)
Pojemność: 2800/2.3
Moc: za mała:)/165KM
Rok Produkcji: 1998/1994
Eee ja miałem artystę nauka jazdy 180kkm, ale godzinowo to wyglądało o wiele wiele więcej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-01-20, 07:25 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-03-13, 09:25
Posty: 1177
Lokalizacja: Kamil z Koszalina

Pomógł: 128 razy

Auto: Twingo1.6#Forester STurbo
Elektronika: TechOne i AEB MP48
Wtryskiwacze: Magic i EKOPOWER
Reduktor: Magic i SILVER
U nas szarik to najczęściej montowany reduktor, historyczna już przygoda ze sprężynami nas szczęśliwie ominęła i pomijając kilka przypadków zabrudzonego tłoczka pod elektrozaworem jest to produkt bezawaryjny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-01-20, 09:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 866
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 84 razy

Auto: Primera P11 2,0 / N15 1,4
Elektronika: SQ24MY07 / Tech 204
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R01 250 / Shark 1200
Dysze: brak / 2,5
Pojemność: 2000 / 1400
Moc: ~150 / ~90
Kod Nadwozia: WP11 / N15
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE
Rok Produkcji: 1998
neptun-elpigaz, a jak realnie oceniasz obsługiwane moce przez Sharka 1200 i 1500?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-01-20, 16:06 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-03-13, 09:25
Posty: 1177
Lokalizacja: Kamil z Koszalina

Pomógł: 128 razy

Auto: Twingo1.6#Forester STurbo
Elektronika: TechOne i AEB MP48
Wtryskiwacze: Magic i EKOPOWER
Reduktor: Magic i SILVER
Różnica w zakupie między nimi jest znikoma więc zazwyczaj kupujemy/montujemy S1500
S1200 do 120KM spokojnie się wyrabia natomiast S1500 staramy się maksymalnie do 190KM wsadzać... a do większych leci zazwyczaj Turbot,Twin,Romano,Gold.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-01-20, 17:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 866
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 84 razy

Auto: Primera P11 2,0 / N15 1,4
Elektronika: SQ24MY07 / Tech 204
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R01 250 / Shark 1200
Dysze: brak / 2,5
Pojemność: 2000 / 1400
Moc: ~150 / ~90
Kod Nadwozia: WP11 / N15
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE
Rok Produkcji: 1998
neptun-elpigaz, thx :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-02-05, 19:21 

Dołączył(a): 2009-05-23, 17:26
Posty: 797
Lokalizacja: Szczecin

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat TiptroniC
Elektronika: STAG ISA2 (10.0)
Wtryskiwacze: Hana zielone - listwa
Reduktor: AC R01
Dysze: --
Pojemność: 1.8T
Moc: 150
Kod Nadwozia: 3B5
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2004
Podlacze sie pod temat.
U mnie przelacza na Pb, ale gdy w butli jest mniej gazu.
Problem znany Panu Kamilowi, ale mialem obserwowac zachowania instalki i pozniej sie odezwac .

Pierwsze tankowanie w dniu montazu - weszlo ok 63L do zbiornika 67,5l - na zyczenie podgiety plywak.
Kolejne dwa tankowania po przelaczeniu sie na Pb (nie dalo juz sie wymusic pracy na LPG) to ok 48L.
Ostatnie objawy: przejachane na zbiorniku 545km. W czasie jazdy samoczynne przelaczenie na Pb. Recznie przelaczylem na LPG i po chwili przerzucalo znowu na Pb, lub pojechalem na LPG pare km dalej cisnac pedal do podlogi i byllo OK. Podjezdzam pod gorke, przerzuca na Pb, znowu wymuszam prace na LPG, kolejna gorka i nie przerzuca na Pb. Nastepnego dnia trasa i jazda na LPG bez problemu. Na stacje zajechalem na LPG majac najechane 615km, ale juz przy mocniejszym wcisnieciu gazu przelaczalo na Pb. Do zbiornika weszlo juz ok 57L.

Pare tygodni wczesniej byl tez podobny objaw. Rozgrzewanie auta przez 15min, na zewn. -2C. Nastepnie 2km dojazdu do autostrady. Wbijam sie na pas, wciskam mocniej gaz i przerzucilo na Pb. Wymuszanie pracy LPG nic nie dawalo, bo od razu przerzucal na Pb. Po ok 15km przelaczylem na LPG i moglem dusic pedal do oporu i bylo OK. Zajezdzam na stacje - 48L.

Tankuje na tych samych stacjach co drugie auto Passat 1.8T automat i w nim nigdy nie mialem takich objawow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-02-06, 13:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 613
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 18 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Co masz zapisane w sterowniku? Myślę, że pęd powietrza chłodzi gaz i samochód przełącza się zapobiegawczo na benzynę dla bezpieczeństwa. Wrzuć zrzut ekranu z błędami. Najlepiej nagraj oscyloskop. Tak z opisu to nic w sumie nie wiadomo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-02-06, 13:39 

Dołączył(a): 2009-05-23, 17:26
Posty: 797
Lokalizacja: Szczecin

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat TiptroniC
Elektronika: STAG ISA2 (10.0)
Wtryskiwacze: Hana zielone - listwa
Reduktor: AC R01
Dysze: --
Pojemność: 1.8T
Moc: 150
Kod Nadwozia: 3B5
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2004
Bledy wrzuce pozniej.
Profilaktycznie zastosowalem oslone w grillu bezposrednio przed FFL, ale nie wiem czy cos daje.
Przelaczanie na Pb nastepowalo nawet w dodatnich temp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-02-06, 16:22 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-03-13, 09:25
Posty: 1177
Lokalizacja: Kamil z Koszalina

Pomógł: 128 razy

Auto: Twingo1.6#Forester STurbo
Elektronika: TechOne i AEB MP48
Wtryskiwacze: Magic i EKOPOWER
Reduktor: Magic i SILVER
Diagnoza podpowiedziała by,czy problem to ciśnienie a precyzyjnie jego brak,czy np.temperatura bo z jakiegoś powodu na benzynę przełącza i cudów nie ma. Jeżeli problem przełączania występuje TYLKO przy końcówce gazu w zbiorniku (ostatnie 100 km to jakieś 10 litrów gazu) i tankowana jest za każdym razem inna ilość litrów 63,57,48 to sugeruje bardziej ciśnienie nie temperaturę. Spalanie na 100km wychodzi z tego co wiem podobnie tylko ciśnienia gazu wystarcza raz na dystans 545km a innym razem na 615km. Mogę dla świętego spokoju podmienić reduktor i mapsensor przy jakieś wizycie ale obawiam się,że prawdopodobnie nic się nie zmieni (być może jestem w błędzie) bo jakość gazu idąc w parze z ujemnymi temperaturami powoduje takie jazdy ciśnienia W ZBIORNIKU.
Optima zdaje się sprawdzaliście jakie marne ciśnienia panują w zbiorniku zimową porą ? A chłopaki z KME o ile pamiętam w ubiegłym roku zamrażali filtry fazy ciekłej bo w gazie była woda...
Sam mam aktualnie inną instalację i reduktor (AEB+Silver) i w okresie letnim tankuje 53-54 litry gazu co nie udało mi się NIGDY zimą (99% tankowania na jednej stacji) bo aktualnie od 45-50 litrów to maks jaki uda mi się zalać. Ostatnio przełączył mi na benzynę chociaż powinien jeszcze 50km zrobić...a na drugi dzień zrobiłem te 50 kilometrów na gazie bez problemów.
Ubolewam nad tym i nie jestem w stanie wpłynąć w żaden sposób na jakość paliwa LPG na stacjach a wtajemniczeni wiedzą co obok propanu i metanu (pomijając proporcje) tam może być...
Co do samych Sharków to grubo ponad setka rocznie od nas wyjeżdża tych reduktorów i na palcach jednej ręki starego stolarza mogę policzyć problemy z ich zasyfieniem czy zjaraniem cewki bo innych nie doświadczam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-02-06, 22:31 

Dołączył(a): 2009-05-23, 17:26
Posty: 797
Lokalizacja: Szczecin

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat TiptroniC
Elektronika: STAG ISA2 (10.0)
Wtryskiwacze: Hana zielone - listwa
Reduktor: AC R01
Dysze: --
Pojemność: 1.8T
Moc: 150
Kod Nadwozia: 3B5
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2004
Problem bede obserwowal. Mam nadzieje, ze wraz ze wzrostem temp zewn. ilosc tankowanego gazu w butli bedzie sie zwiekszac ;)

Przypomne, ze powyzszego problemu nigdy nie doswiadczylem w drugim samochodzie zagazowanym od 5 lat. Czy lato czy zima, gazu wchodzi podobna ilosc.

1szy screen z bledami byl robiony ok 3 tyg od ostatniej wizyty w warsztacie.
2gi screen dzisiaj, czyli jakies 1,5tyg pozniej.

ps. w innym temacie, ktos wspomnial ze moze byc problem w dlugosci wezyka w butli, zaciagajacego gaz??


Załączniki:
2017.01.24 - bledy.jpg
2017.01.24 - bledy.jpg [ 82.66 KiB | Przeglądane 223 razy ]
2017.02.06 - bledy.jpg
2017.02.06 - bledy.jpg [ 79.94 KiB | Przeglądane 223 razy ]
2017.02.06 - ustawienia.jpg
2017.02.06 - ustawienia.jpg [ 201.91 KiB | Przeglądane 223 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-02-07, 08:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 613
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 18 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Jeżeli warsztat ci pozwoli to skasuj błędy i zobacz co ci wyskoczy, Ogólnie było 13 przełączeń na benzynę. Ale 50% to zimny gaz przed listwą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełącza na benzynę
PostLink | Napisane: 2017-02-07, 17:32 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-03-13, 09:25
Posty: 1177
Lokalizacja: Kamil z Koszalina

Pomógł: 128 razy

Auto: Twingo1.6#Forester STurbo
Elektronika: TechOne i AEB MP48
Wtryskiwacze: Magic i EKOPOWER
Reduktor: Magic i SILVER
pozwalam bo sam jestem ciekawy


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO