Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 15:34 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 18357
Lokalizacja: Wawa, Biała Podl.

Pomógł: 1037 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / AC W01
Reduktor: Zavoli N / Zavoli S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995 / 1995
ten biały przewód jest ze sklepu ogrodniczego ? ;))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 16:54 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 18212
Lokalizacja: Snopków-Lublin tel 609258834

Pomógł: 1744 razy

Auto: Opel Zafira,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana zielone,,AC W-03
Reduktor: Zavoli-N...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1800---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: COSMO 3D
Kod Silnika: Z18XER ?????
Rok Produkcji: 2006 2001
uxon napisał(a):
to czym jest element zaznaczony na zielono?

EEEE daltonista niebieski jak już a tak w ogóle to jest trójnik podciśnienia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 17:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
Eee chyba ci cos umknelo ze zdjecia, bo jest tam i element zaznaczony na zielono i na niebiesko. Niebieski to wiem co jest, z reszta opsialem to 2 posty wczesniej. Pytalem o to, co jest zaznaczone na zielono, w prawym dolnym rogu zdjecia.

Marcin L - prawie, z castoramy z dzialu ogrodniczego. Ale juz mam zamowiony wezyk do podcisnien 3mm.

Struna - czyli mowisz, ze to wina "zimowego gazu" i tak ma byc i jedynie pompowanie moze cos pomoc, a reszta instalacji jest ok? Jak w ogole przeprowadza sie takie pompowanie?

Panowie, ale co myslicie o mojej instalacji w kontekscie moich problemow ze slaba reakcja na wcisniecie gazu z wolnych obrotow, pompowania sie reduktora, czy spadkow cisnienia? Widac tu cos, co mogloby powodowac takie objawy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 17:33 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 18212
Lokalizacja: Snopków-Lublin tel 609258834

Pomógł: 1744 razy

Auto: Opel Zafira,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana zielone,,AC W-03
Reduktor: Zavoli-N...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1800---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: COSMO 3D
Kod Silnika: Z18XER ?????
Rok Produkcji: 2006 2001
uxon, Ok sorki moje nie dopatrzenie. To zielone to czujnik pomiarowy TG wraz z wyjściem ciśnienia gazu do MAPa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 17:37 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22284
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 746 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
uxon napisał(a):
czyli mowisz, ze to wina "zimowego gazu" i tak ma byc i jedynie pompowanie moze cos pomoc

jak dobijesz ciśnienia i pomoże, to będzie wiadomo.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 18:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
A to bezpieczne? I to normalna praktyka? Jak sie do tego w ogole zabrac? Jakie cisnienie panuje normalnie w butli?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 19:26 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22284
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 746 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Teraz na mrozie to może ze 3 - 3,5 bara bedzie.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 20:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-05, 00:21
Posty: 409
Lokalizacja: Auto-Dakar Wa-wa ul. Mechaników 9

Pomógł: 23 razy

Auto: Panda/Audi
Elektronika: Nevo Pro/Nevo pro
Wtryskiwacze: EkoPower/EkoPower
Reduktor: Gold GT/Gold GT 500+
Dysze: -/-
Pojemność: 1.4 T-Jet/2.7
Moc: 250- i rośnie/300
Kod Nadwozia: -/-
Kod Silnika: -/-
Rok Produkcji: 2007/2003
Struna napisał(a):
Teraz na mrozie to może ze 3 - 3,5 bara bedzie.

Jest gorzej 2,7 -2,9 bara jak auto nocuje pod chmurką.
7 stycznia gdzie spadło do -24st przy 90% napełnieniu zbiornika spadło do 2,5 bara.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 22:40 

Dołączył(a): 2016-08-13, 13:32
Posty: 56

Pomógł: 1 razy

Auto: Honda Civic
Elektronika: Stag Qbox
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: KME TUR
Dysze: brak
Pojemność: 1600
Moc: 145
Kod Nadwozia: EJ9
Kod Silnika: D16Y8
Rok Produkcji: 1997
Rozjaśnijcie trochę temat tego dopompowania powietrza.
Niby w jaki sposób to zrobić? Jak szczelnie połączyć wąż kompresora z wlewem do zbiornika?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 22:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 2864
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 160 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
uxon napisał(a):
Polaczenie cisnien/podcisnien wyglada ok?



w dupowozie dla emeryta tak. jak ktoś lubi poszaleć to można by jednak je poprawić.

uxon napisał(a):
Jasne, co chcialbys dokladniej zobaczyc?

tabelkę z parametrami

styl jazdy powodujący problemy z opisem i czasem wystąpienia
wielozawór jaki jest exstra,super,normal ? zapytaj montera dla pewności


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-12, 13:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
Mowiac o poprawie masz na mysli nawiercenie drugiej wkretki w kolektorze i puszczenie osobno podcisnienia do mapsensora i osobno do reduktora? Czy wiercenie wymga demontazu kolektora, czy sa jakies inne sposoby, zeby nic nie dostalo sie do srodka? A moze wystarczy jakos poprawic obecny uklad, np.: dac wezyk fi 3mm, puscic wezyk prosto do reduktora najkrotsza droga, a od niego w bok puscic trojnikiem do mapsensora (czyli odwrotnie niz jest teraz)?

Co do tabelki z parametrami, to nie wiem ktora dokladnie masz na mysli? Czy ktorys z widokow z tego posta Cie satysfakcjonuje: post796004.html#p796004 (nagrane z niego wideo)?

Co do wielozaworu, to raczej nikt mi nie powie, bo nie mam kontaktu z pierwotnym instalatorem. Jak moge sie sam przekonac, ktora wersja jest zalozona?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-12, 14:00 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22284
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 746 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
uxon napisał(a):
Jak moge sie sam przekonac, ktora wersja jest zalozona?

wyjąć i obejrzeć.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-12, 17:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
I jak wyjme, to na co dokladnie zwrocic uwage? Srednice fi w miejscu gdzie zaklada sie waz zasialajacy?
Probowalem go raz wyjac, ale poleglem przy probie sciagniecia glownego weza zasilajacego. Odkrecilem nakretke, ktora go przytwierdza, ale waz ani drgnal, mialem wrazenie, ze predzej go urwe niz sciagne. Ewentualnie balem sie, ze pozniej go nie naloze. Jakies wskazowki, jak sie zabrac za jego demontaz, a nastepnie montaz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-12, 17:08 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22284
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 746 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
po pierwsze, to trzeba wyjeździć gaz ( choć i tak zawsze coś zostanie, więc ostrożnie )

A potem to już odkręcasz wlot, wylot, kilka śrub po obwodzie wielozaworu i wyjmujesz.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-12, 17:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
Sam zawor odkrecilem/poluzowalem, ale nie bylem w stanie go ruszyc o wiecej niz pare mm bez demontazu wezy (zasilanie i wlew).


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO