Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2007 Grand Espace IV 2.0T (F4RT 170KM)
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 20:28 

Dołączył(a): 2017-01-11, 19:32
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Grand Espace IV
Pojemność: 1997
Moc: 170
Kod Silnika: F4RT
Rok Produkcji: 2007
Witam szacownych Forumowiczów!

Zabieram się do tematu niczym pies do jeża, ale w ramach dotrzymywania postanowień noworocznych zgłaszam się po poradę do specjalistów. Samochód jak w opisie, tyle że w automacie i z hakiem - jeśli to ma jakieś znaczenie.

Dotychczas samochody gazowałem Stagiem, ale AC do tego silnika to różnie "mówią w internetach". Na domiar złego mam spory problem nie tylko z wyborem komponentów, ale również fachowca (co to umie zestroić to cudo) w okolicach Gorzowa Wielkopolskiego - dopuszczam jednak myśl o 300km wycieczki do porządnego montażysty.

Zależy mi na możliwie największej butli i sprawdzonym sprzęcie. Proszę o podpowiedzi co i u kogo założyć. Bardzo dziękuję!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2007 Grand Espace IV 2.0T (F4RT 170KM)
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 21:07 

Dołączył(a): 2016-08-24, 16:53
Posty: 522

Pomógł: 28 razy

Auto: Passat
tylko polskich producentów polecam podzespoły z górnej półki tylko i wyłącznie do tego reduktor z zapasem mocy i to co najważniejsze to montaż. najlepiej podjedzie lub podzwon w twej okolicy daj znać co ci proponują i coś skorygujemy lub zajrzyj do polecanych


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2007 Grand Espace IV 2.0T (F4RT 170KM)
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 23:08 

Dołączył(a): 2017-01-11, 19:32
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Grand Espace IV
Pojemność: 1997
Moc: 170
Kod Silnika: F4RT
Rok Produkcji: 2007
Na gazie jeżdżę od 14 lat, a że rocznie jeżdżę naprawdę dużo (do 120 tys. km) to wiem gdzie i za ile PLNów mszczą się oszczędności montażowe i niekompetencja instalatora. Ale nie siedzę w tematach branżowych, żeby wiedzieć jakimi niuansami różni się, np. KME Nevo od AC Qbox Plus i jak one współpracują z F4RT.
Rzecz w tym, że najbliższy polecany i uwzględniony na mapce jest w Luboniu (Poznań) albo Kołobrzegu. Jedno i drugie miejsce odpowiednio przepytam, podobnie jak polecany PrimoGaz ze Szczecina i Pitec z Poznania.

Wg "internetów" silnik ma swoje wymogi w zakresie nastawów i szukam praktyka, który już się nauczył na innych 2.0t ;) A najlepiej na Espace 2.0t. Tam jest np. alternator chłodzony cieczą i samo podpięcie reduktora we właściwym miejscu w obieg (najlepiej chyba bezpośrednio za altkiem, który nieźle grzeje ciecz) będzie miało przełożenie na koszty eksploatacji. Podobnie nie chcę "dostępnej od ręki" typowej butli tylko taką, która wykorzysta maksymalnie możliwości podwozia.

Różnica rzędu 10% w końcowej cenie za doświadczenie i wiedzę to żadne ograniczenie, ale ważne żeby to był faktycznie znawca w temacie tych silników. Ten model ma wystarczająco przypadłości własnych dlatego dodatkowych utrudnień ze strony źle zestrojonej, albo co gorsze źle dobranej instalacji nie dopuszczam do myśli. Niestety nowego Prinsa też nie dopuszczam ze względu na cenę :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2007 Grand Espace IV 2.0T (F4RT 170KM)
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 23:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-05-28, 14:16
Posty: 514
Lokalizacja: Gdynia

Pomógł: 22 razy

Auto: BMW
Elektronika: Stag 300-8
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME TWIN
Pojemność: 4398
Moc: 286
Kod Nadwozia: E39
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1998
Zapraszam do nas do Rumii
co do szczegółów jesteśmy elastyczni a tutaj z moich propozycji
stag q box basic
barracuda poj lub acw
Ac250


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2007 Grand Espace IV 2.0T (F4RT 170KM)
PostLink | Napisane: 2017-01-13, 21:04 

Dołączył(a): 2016-08-24, 16:53
Posty: 522

Pomógł: 28 razy

Auto: Passat
pR0SiAczekELBLAG napisał(a):
Na gazie jeżdżę od 14 lat, a że rocznie jeżdżę naprawdę dużo (do 120 tys. km) to wiem gdzie i za ile PLNów mszczą się oszczędności montażowe i niekompetencja instalatora. Ale nie siedzę w tematach branżowych, żeby wiedzieć jakimi niuansami różni się, np. KME Nevo od AC Qbox Plus i jak one współpracują z F4RT.
Rzecz w tym, że najbliższy polecany i uwzględniony na mapce jest w Luboniu (Poznań) albo Kołobrzegu. Jedno i drugie miejsce odpowiednio przepytam, podobnie jak polecany PrimoGaz ze Szczecina i Pitec z Poznania.

Wg "internetów" silnik ma swoje wymogi w zakresie nastawów i szukam praktyka, który już się nauczył na innych 2.0t ;) A najlepiej na Espace 2.0t. Tam jest np. alternator chłodzony cieczą i samo podpięcie reduktora we właściwym miejscu w obieg (najlepiej chyba bezpośrednio za altkiem, który nieźle grzeje ciecz) będzie miało przełożenie na koszty eksploatacji. Podobnie nie chcę "dostępnej od ręki" typowej butli tylko taką, która wykorzysta maksymalnie możliwości podwozia.

Różnica rzędu 10% w końcowej cenie za doświadczenie i wiedzę to żadne ograniczenie, ale ważne żeby to był faktycznie znawca w temacie tych silników. Ten model ma wystarczająco przypadłości własnych dlatego dodatkowych utrudnień ze strony źle zestrojonej, albo co gorsze źle dobranej instalacji nie dopuszczam do myśli. Niestety nowego Prinsa też nie dopuszczam ze względu na cenę :(

moja propozycja to uderzając do producentów mają warsztaty firmowe i napewno nie pozwolą sobie na fuszerki to raz a po drugie zawsze możesz wybrać warsztat który istnieje dość długi czas bo przecież też dostajesz gwarancję na instalację więc nie ma problemu. chłodzony artek w tym modelu to nie problem tak jak wiecie reduktora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2007 Grand Espace IV 2.0T (F4RT 170KM)
PostLink | Napisane: 2017-01-13, 23:53 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23341
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 836 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Galaxy napisał(a):
chłodzony artek

że co ?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2007 Grand Espace IV 2.0T (F4RT 170KM)
PostLink | Napisane: 2017-01-14, 00:31 

Dołączył(a): 2009-09-23, 00:13
Posty: 224
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 17 razy

Auto: Toyota Camry
Elektronika: Agis
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Zavoli S
Dysze: 2.6
Pojemność: 2200
Moc: 136
Kod Silnika: 5S-FE
Rok Produkcji: 1994
Chłodzony cieczą alternator ...... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2007 Grand Espace IV 2.0T (F4RT 170KM)
PostLink | Napisane: 2017-01-15, 22:55 

Dołączył(a): 2016-08-24, 16:53
Posty: 522

Pomógł: 28 razy

Auto: Passat
miało być altek - problem z auto korekcją w telefonie sorry za błąd


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO