Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: interfejs diagnostyczny
PostLink | Napisane: 2017-01-06, 11:28 

Dołączył(a): 2010-11-10, 13:02
Posty: 428
Lokalizacja: wies

Pomógł: 2 razy

Auto: .i.
Elektronika: qbox +
Wtryskiwacze: ac w03
Reduktor: ac r02
Pojemność: 1.2
jaki polecicie interfejs diagnostyczny?
panda 1.2 69km 2013rok.
Dobrze jakby obsługiwał inne marki.
Kabel USB lub BT.

te są coś warte?
http://allegro.pl/suer-mini-elm327-blue ... i_c=157957

http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-u ... ule_id=201


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: interfejs diagnostyczny
PostLink | Napisane: 2017-01-06, 15:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3120
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 389 razy

Auto: Mitsubishi Carisma
Elektronika: Nano
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Zeta N
Pojemność: 1.6
Moc: 103KM
Rok Produkcji: 2001
Szukaj interfejsu Elm327 najlepiej bluetooth. Tylko kup coś trochę droższego bo te najtańsze nie zawsze poprawnie działają.
Ostatecznie kupiłem coś takiego http://viaken.pl/pl/nowy-polski-bezprze ... -2013.html
i działa bardzo dobrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: interfejs diagnostyczny
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 11:55 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23072
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 813 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Vgate na BT jest godny polecenia, tyram takim ładnych kilka lat - zero problemów.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: interfejs diagnostyczny
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 18:26 

Dołączył(a): 2014-02-02, 17:47
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1 razy

Auto: Duster 1.6 sce
Rok Produkcji: 2016
Icar2 byłby dobry?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: interfejs diagnostyczny
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 20:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3120
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 389 razy

Auto: Mitsubishi Carisma
Elektronika: Nano
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Zeta N
Pojemność: 1.6
Moc: 103KM
Rok Produkcji: 2001
Ja bym tu jednak nie szedł w minimalizm. Na pewno zgrabny, bardziej wygodny ale możliwe, że okrojony w stosunku do większych braci.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: interfejs diagnostyczny
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 21:10 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 2604
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 207 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
Icar2 odpowiada funkcjonalnoscia elm327 2.0.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: interfejs diagnostyczny
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 22:06 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23072
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 813 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
W sumie to nie ma czegoś takiego jak elm327 2.0

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: interfejs diagnostyczny
PostLink | Napisane: 2017-01-12, 09:17 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 2604
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 207 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
Jest:)
https://www.elmelectronics.com/products/ics/obd/

http://www.outilsobdfacile.com/diagnost ... lm-327.php

Istnieja jeszcze uklady z procesorami STN1110 oraz STN1170

ELM327 v1.4 - obsluga iso + hscan
ELM327 v2.0 - to samo co 1.4 + mscan - np. nowsze Fordy, STN1110 -robi to samo
ELM327 v2.1 - to samo co 2.0 + gmlan lub swcan np. nowsze Ople , STN1170 - robi to samo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: interfejs diagnostyczny
PostLink | Napisane: 2017-01-12, 12:14 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23072
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 813 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
ups, chyba nieco zaspałem :)

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: interfejs diagnostyczny
PostLink | Napisane: 2017-01-12, 13:22 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 2604
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 207 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
Struna napisał(a):
ups, chyba nieco zaspałem

do obslugi silnika w 90% wspolczesnych samochodow wystarczy ELM327 v1.4 (obsluguje HS-CAN). Takze mozesz spac spokojnie :) :)

ELM327 v2.0 - przydaje sie tylko do Forda/Mazdy z programem ForScan
ELM327 v2.1 - teroretycznie obsluguje GMLAN /SingleWireCan w pojazdach GM/Opel/Chevrolet - ale programu jakiegokolwiek ktory by to obslugiwal jeszcze nie spotkalem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: interfejs diagnostyczny
PostLink | Napisane: 2017-01-12, 13:57 

Dołączył(a): 2016-01-18, 21:04
Posty: 65
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 2 razy

Auto: Duster
Elektronika: Omegas
Wtryskiwacze: Były MED/są Barracuda
Reduktor: LI02
Dysze: 2,5 mm
Pojemność: 1600
Moc: 105
Kod Silnika: K4M
Rok Produkcji: 2012
Przy czym część interfejsów do forda trzeba przystosować, bo pomimo że mogą obsłużyć MS-CAN to nie mają we wtyczce podpiętej lini, Przeróbka polega na dodaniu przełącznika którym można się przełączać pomiędzy HS-CAN i MS-CAN.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: interfejs diagnostyczny
PostLink | Napisane: 2017-01-12, 14:03 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 2604
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 207 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
damiaszek napisał(a):
bo pomimo że mogą obsłużyć MS-CAN to nie mają we wtyczce podpiętej lini, Przeróbka polega na dodaniu przełącznika którym można się przełączać pomiędzy HS-CAN i MS-CAN

to trzeba zrobic z interfejsami typu ELM327 v1.4 - obsluguja CAN ale tylko HS. Po dodaniu przelacznika juz obsluguja oba.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: interfejs diagnostyczny
PostLink | Napisane: 2017-01-12, 16:01 

Dołączył(a): 2014-02-02, 17:47
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1 razy

Auto: Duster 1.6 sce
Rok Produkcji: 2016
Czy to prawda, że droższe interfejsy szybciej działają i jest mniejsze opóźnienie przy wyświetlaniu danych np. w programie Torque?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: interfejs diagnostyczny
PostLink | Napisane: 2017-01-12, 17:05 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23072
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 813 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
jak masz kulawy fejs to mogą być lagi

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: interfejs diagnostyczny
PostLink | Napisane: 2017-01-12, 18:31 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 2604
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 207 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
Tak. Najszybsze sa te z procem stn1xxx . Cena powyżej 150zl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO