Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ESGI 2/Stefanelli GEO 110M kilka pytan
PostLink | Napisane: 2017-05-03, 20:02 

Dołączył(a): 2017-05-03, 19:49
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: FIat Bravo
Elektronika: ESGI 2
Reduktor: Stefanelli
Pojemność: 1400
Moc: 140
Rok Produkcji: 2010
Witam serdecznie

Mam kilka pytan

1. Reduktor Stefanelli i zestaw naprawczy http://autogaz.bazarek.pl/opis/7878373/stefanelli-geo-110-zamiennik-jak-oryginal.html- kupiłem, rozebrałem i okazało się że membrana jest lustrzanym odbiciem. Czyli pokrycie gumowe po wymianie nie będzie w stronę kanałów - czyli płyn chłodniczy + LPG, tylko tylna ścianka i nie wiem czy to jest ok ?

ps. Na razie wstrzymałem się zmianą, a mam na tym parowniku nakręcone już 100 kkm

2. Jeślli nie robić reduktora to jaki reduktor kupić do instalacji z ESGI2 Silnik Fiat Multiair 140 KM

ps. Myślałem o jakimś tanim bo mam nieprzewidziane wydatki i czy coś takiego będzie działać ? http://www.phjacus.pl/R40-Reduktor-CPR-163KM-Dream-OMVL-p763.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ESGI 2/Stefanelli GEO 110M kilka pytan
PostLink | Napisane: 2017-06-09, 06:58 

Dołączył(a): 2012-11-29, 13:43
Posty: 367

Pomógł: 6 razy

Auto: BMW
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Silnika: m50b25
Rok Produkcji: 1990
bd-73 napisał(a):
ps. Myślałem o jakimś tanim bo mam nieprzewidziane wydatki i czy coś takiego będzie działać ? http://www.phjacus.pl/R40-Reduktor-CPR-163KM-Dream-OMVL-p763.html

Daj spokój z tym badziewem. O ile teraz cewki się nie uwalają to jak woda z kolanek ciekła tak cieknie dalej. Oczywiście nie od razu.

Odżałuj dwie butelki wódki i kup normalny reduktor.
Np. taki:
http://www.phjacus.pl/R55-Reduktor-KME- ... p1329.html

Na klapie, znany, bez cieknących kolanek, jak się zabrudzi i tak będzie działać (zaleta red. na klapkce). Znany, popularny, zestawy naprawcze dostępne od ręki.

Odpuść sobie jakieś wynalazki. Nie tędy droga ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ESGI 2/Stefanelli GEO 110M kilka pytan
PostLink | Napisane: 2017-06-09, 09:16 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 12225
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 920 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/valtek
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
podpisuje się pod powyższym.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO