Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AC w01 i 02 - ustawiać jako 2 czy 3 ohm ?
PostLink | Napisane: 2017-06-17, 08:20 

Dołączył(a): 2017-01-13, 19:11
Posty: 180

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: OMVL CPR DREAM REG
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1997
Ja mam Kme Nevo i ustawione 2 Ohm, brak problemów póki co :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC w01 i 02 - ustawiać jako 2 czy 3 ohm ?
PostLink | Napisane: 2017-06-17, 08:23 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16088
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 873 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Silesia Cars napisał(a):
ja ustawiam jako 2 Ohm i nie spotkałem się z jakimikolwiek problemami w wysterowaniu dowolnego sterownika, czy to Compacta, czy Zenita, czy Agisa i wielu innych cudów.




Bo to jest jedne z najstarszych ustawień wtryskiwaczy i być może że nikt nie eksperymentuje i są jednakowe w wymienionych sterownikach i ACW03 podpasowały pod to wysterowanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC w01 i 02 - ustawiać jako 2 czy 3 ohm ?
PostLink | Napisane: 2017-06-17, 08:26 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 25639
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2232 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
już tu kiedyś napisałem, raz musiałem skorzystać bezwzględnie z ustawienia 3 Ohm
w aucie gdzie wydajność wtryskiwaczy była na granicy mocy/potrzeb silnika
a sterowanie było bardzo krótkimi czasami

gdy wtryski wyrabiają się nie ma potrzeby "atakować" je długim impulsem otwarcia
z ustawienia 3 ohm, trochę dłużej będą żyły


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC w01 i 02 - ustawiać jako 2 czy 3 ohm ?
PostLink | Napisane: 2017-06-17, 09:48 

Dołączył(a): 2015-04-09, 09:39
Posty: 701
Lokalizacja: Sulejówek

Pomógł: 70 razy

Auto: mercedes/opel
Elektronika: KME/stag 4
Wtryskiwacze: HANA/hana
Reduktor: silver/alaska
Dysze: ----------
Pojemność: 1800/1000
Moc: 122/60
Kod Nadwozia: w202/corsa c
Kod Silnika: 111.921/z10xep
Rok Produkcji: 1999/2004
Ac zapewnia ze cewka jest mocna i nic się z nią dziać nie będzie

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC w01 i 02 - ustawiać jako 2 czy 3 ohm ?
PostLink | Napisane: 2017-06-17, 23:06 

Dołączył(a): 2013-12-07, 01:04
Posty: 608
Lokalizacja: Olsztyn/Mrągowo

Pomógł: 33 razy

Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI '01
Elektronika: Stag 200-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska@ 0.9 bar
Dysze: 2,0
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k2 Yellow Tweety
Kod Silnika: AKK
Rok Produkcji: 2001
A mi padła jedna cewka W03, upalił się tranzystor sterujący dodatkowo w sterowniku, stag 300 isa 2.
Nie wiadomo jaka przyczyna, czy cewka czy sterownik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC w01 i 02 - ustawiać jako 2 czy 3 ohm ?
PostLink | Napisane: 2017-06-18, 08:40 

Dołączył(a): 2015-04-09, 09:39
Posty: 701
Lokalizacja: Sulejówek

Pomógł: 70 razy

Auto: mercedes/opel
Elektronika: KME/stag 4
Wtryskiwacze: HANA/hana
Reduktor: silver/alaska
Dysze: ----------
Pojemność: 1800/1000
Moc: 122/60
Kod Nadwozia: w202/corsa c
Kod Silnika: 111.921/z10xep
Rok Produkcji: 1999/2004
to że coś jest mocne nie znaczy że nie może ulec uszkodzeniu.
kiedyś młodzież myślała, że jak przez 20 lat w bmw e30 się koło nie urwało to już się nie urwie. jaka jest prawda wszyscy wiemy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC w01 i 02 - ustawiać jako 2 czy 3 ohm ?
PostLink | Napisane: 2017-06-18, 08:47 

Dołączył(a): 2008-09-30, 14:21
Posty: 215
Lokalizacja: ERA

Pomógł: 6 razy

Auto: Audi
Elektronika: Diego G3
Wtryskiwacze: ac
Reduktor: silver
Dysze: b. dysz
Pojemność: 1800
Moc: jest moc
Czy ac w01bfc moga zmniejszac wydajnosc w przypadku mocnego nagrzania? Mam taki problem wlasnie gdy jest upal i pod maska zrobi sie pieklo, zaczyna jechac na ubogo, czy to bardziej kwestia przegrzanego gazu( 2x silver)? Moze ustawienie valtek 3 ohm moze pomoc jesli to ewentualnie kwestia wtryskow?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC w01 i 02 - ustawiać jako 2 czy 3 ohm ?
PostLink | Napisane: 2017-06-18, 08:59 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 25639
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2232 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
bolek napisał(a):
Moze ustawienie valtek 3 ohm moze pomoc jesli to ewentualnie kwestia wtryskow?

może pomóc, ale nie zaczynaj od tej strony
najpierw zajmij się prawidłowym pomiarem temperatury gazu i ciśnienia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC w01 i 02 - ustawiać jako 2 czy 3 ohm ?
PostLink | Napisane: 2017-06-18, 09:07 

Dołączył(a): 2008-09-30, 14:21
Posty: 215
Lokalizacja: ERA

Pomógł: 6 razy

Auto: Audi
Elektronika: Diego G3
Wtryskiwacze: ac
Reduktor: silver
Dysze: b. dysz
Pojemność: 1800
Moc: jest moc
Tzn co proponujesz, mam diego g3 czujnik ps cct3, wiec raczej nie powinien przeklamywac, cisnienie przy tych temp. praktycznie bez spadkow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC w01 i 02 - ustawiać jako 2 czy 3 ohm ?
PostLink | Napisane: 2017-06-18, 09:10 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 25639
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2232 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
proponuję żebyś założył osobny temat
pokazał zdjęcia jak to wszystko jest zamontowane
oraz dane z programu, ustawienia osc, korekty silnika
szerzej opisał silnik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC w01 i 02 - ustawiać jako 2 czy 3 ohm ?
PostLink | Napisane: 2017-07-09, 07:11 

Dołączył(a): 2009-12-03, 20:21
Posty: 82
Lokalizacja: wlkp

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Superb 1
Elektronika: STAG
Wtryskiwacze: AC W01 niebieskie
Reduktor: Ac R01 czarny
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2002
Witam
Musze wymienić a AC W01 na W02 . Mam sterownik STAg 300-4 ISA2 na jakim ustawieniu to puścić na takim samym jak W01 ?? gdzieś mi się migło że jak sie zrobi aktualizacje to bedzie wybór W02 .
Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC w01 i 02 - ustawiać jako 2 czy 3 ohm ?
PostLink | Napisane: 2017-07-09, 07:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3326
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 419 razy

Auto: Mitsubishi Carisma
Elektronika: Nano
Wtryskiwacze: ACW03
Reduktor: Zeta N
Dysze: 2,6mm
Pojemność: 1.6
Moc: 103KM
Rok Produkcji: 2001
To zrób aktualizację i się przekonasz. I tak po takiej wymianie wtryskiwaczy będziesz musiał regulować instalację więc aktualizacja nic tu nie zmieni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC w01 i 02 - ustawiać jako 2 czy 3 ohm ?
PostLink | Napisane: 2017-07-09, 08:03 

Dołączył(a): 2009-12-03, 20:21
Posty: 82
Lokalizacja: wlkp

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Superb 1
Elektronika: STAG
Wtryskiwacze: AC W01 niebieskie
Reduktor: Ac R01 czarny
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2002
Naturalnie będzie regulowane , a dla 1.8 T 150 PS dysza 2.5 starczy przy W02 BFC ??
Cisnienie 1.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC w01 i 02 - ustawiać jako 2 czy 3 ohm ?
PostLink | Napisane: 2017-07-10, 11:39 

Dołączył(a): 2016-04-12, 10:20
Posty: 1204
Lokalizacja: Tarnów

Pomógł: 120 razy

Auto: Skoda Octavia I 2.0
Elektronika: ImegaEVO (aka Stag300)
Wtryskiwacze: AC-W02 BFC
Reduktor: Alaska AT09@1.1bar
Dysze: 2,3mm
Pojemność: 1984
Moc: 115
Kod Nadwozia: 1U
Kod Silnika: AZJ
Rok Produkcji: 2002
trochę w nawiązaniu do tego tematu:
barracuda-minimalny-czas-wtrysku-dotryski-t63242.html
powiedzcie, jakie min czasy wtrysku stabilnie obsługują w02 bfc? Też mam lekkie szarpnięcie przy przyspieszaniu, choć chyba na nie faktycznie nigdy nie zwracałem uwagi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC w01 i 02 - ustawiać jako 2 czy 3 ohm ?
PostLink | Napisane: 2017-07-10, 12:14 

Dołączył(a): 2013-12-07, 01:04
Posty: 608
Lokalizacja: Olsztyn/Mrągowo

Pomógł: 33 razy

Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI '01
Elektronika: Stag 200-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska@ 0.9 bar
Dysze: 2,0
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k2 Yellow Tweety
Kod Silnika: AKK
Rok Produkcji: 2001
wiciu1919 napisał(a):
Naturalnie będzie regulowane , a dla 1.8 T 150 PS dysza 2.5 starczy przy W02 BFC ??
Cisnienie 1.2


Powinna wystarczyć, robiłem takie 1.8t na zwykłych W03.
Jak będzie coś nie tak, to delikatnie skorygujesz ciśnieniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO