Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: GOLF IV 1.6 ceiknacy parownik tomasetto
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 11:46 

Dołączył(a): 2008-11-10, 14:08
Posty: 9
Lokalizacja: LU

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Golf
Elektronika: szukam
Wtryskiwacze: szukam
Reduktor: szukam
Dysze: też szukam
Pojemność: 1595
Moc: 101
Kod Nadwozia: HB
Kod Silnika: AKL
Rok Produkcji: 1999
Witam, instalację miałem zakładaną w kwietniu 2013r. W tym czasie auto zrobiło niewiele bo 30tyś km. Nie zanosi się na to aby ten przyrost przebiegu był większy bo golfikiem jeździ żona... ;-) niestety przy nawet tak niskim przebiegu zaczął pocić się reduktor ALASKA AT09.
link:
Obrazek
http://imgur.com/WKxysi8
póki co dokręciłem cybanty na kolankach i go wyczyściłem. Jeżeli to nie pomoże to czy warto wymienić uszczelki?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GOLF IV 1.6 ceiknacy parownik tomasetto
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 12:03 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 19212
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1105 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / AC W03
Reduktor: Zavoli N / Zavoli S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995 / 1995
dziwny przypadek

zainteresuj się korkiem od zbiorniczka wyrównawczego i w dalszej części uszczelką pod głowicą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GOLF IV 1.6 ceiknacy parownik tomasetto
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 12:06 

Dołączył(a): 2008-11-10, 14:08
Posty: 9
Lokalizacja: LU

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Golf
Elektronika: szukam
Wtryskiwacze: szukam
Reduktor: szukam
Dysze: też szukam
Pojemność: 1595
Moc: 101
Kod Nadwozia: HB
Kod Silnika: AKL
Rok Produkcji: 1999
myślisz... hm nie jestem mechanikiem ale co uszczelka lub korek od zbiorniczka może mieć wspólnego z cieknącym parownikiem? Ogólnie płyn jest ok nie ma żadnych plam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GOLF IV 1.6 ceiknacy parownik tomasetto
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 15:27 

Dołączył(a): 2015-01-01, 20:33
Posty: 57

Pomógł: 0 razy

Auto: mitsubishi lancer 2,0
Elektronika: lovato ego
Wtryskiwacze: ac w03
Reduktor: Lovato HRRGJ
Dysze: 2,5
Pojemność: 2000
Moc: 135
Kod Nadwozia: czerwony
Kod Silnika: 4g63
Rok Produkcji: 2005
lopez20 napisał(a):
myślisz... hm nie jestem mechanikiem ale co uszczelka lub korek od zbiorniczka może mieć wspólnego z cieknącym parownikiem? Ogólnie płyn jest ok nie ma żadnych plam

A to ,że nadmiernie wzrasta ciśnienie w ukł. chłodzenia i pierwsze pada najsłabsze ogniwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GOLF IV 1.6 ceiknacy parownik tomasetto
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 15:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 5223
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 580 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
A za regulowanie tego ciśnienia jest odpowiedzialny korek na zbiorniczku wyrównawczym, a za wzrost ciśnienia UPG, termostat zacinający się itp, itd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GOLF IV 1.6 ceiknacy parownik tomasetto
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 15:48 

Dołączył(a): 2008-11-10, 14:08
Posty: 9
Lokalizacja: LU

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Golf
Elektronika: szukam
Wtryskiwacze: szukam
Reduktor: szukam
Dysze: też szukam
Pojemność: 1595
Moc: 101
Kod Nadwozia: HB
Kod Silnika: AKL
Rok Produkcji: 1999
A jak sprawdzić korek od zbiorniczka? remont silnika miałem robiony niespełna dwa lata temu więc tego nie podejrzewam ale nie jest to wykluczone. Ogólnie jak się dziś przyjrzałem to mam też wyciek z króćca pod odmą, z chłodnicy i nagrzewnicy... ponaprawiam te wycieki i będę obserwował co się będzie działo.


Ostatnio edytowano 2017-06-19, 15:49 przez lopez20, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GOLF IV 1.6 ceiknacy parownik tomasetto
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 16:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 5223
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 580 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Korek po prostu wymień bo kosztuje grosze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GOLF IV 1.6 ceiknacy parownik tomasetto
PostLink | Napisane: 2017-06-20, 08:18 

Dołączył(a): 2014-06-03, 11:17
Posty: 559
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 41 razy

Auto: Skoda Octavia kombi 4x4
Elektronika: Tech 224
Wtryskiwacze: Alex Barracuda
Reduktor: KME Tur @ 1bar
Dysze: 2,7mm
Pojemność: 1984
Moc: 115
Kod Nadwozia: 1U5
Kod Silnika: AZJ
Rok Produkcji: 2002
Z tym korkiem to sam miałem podobny problem w Fiescie. Jego wewnętrzna część była na sprężynce i powinna uchylić się lekko, gdy ciśnienie będzie za duże. Niestety przykleiła się do zewnętrznej części korka i pojawiły się wycieki - pierwszy przy reduktorze właśnie. Wystarczyło go odkręcić i odblokować wewnętrzna część mocno naciskając - powinna chodzić bez oporu (poza oporem sprężyny, która dość mocno naciska). Przepłukałem to jeszcze w WD40 i problem więcej nie wystąpił.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO