Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ford Focus mk3 1.6 16v 105km
PostLink | Napisane: 2017-06-18, 19:50 

Dołączył(a): 2017-06-18, 19:33
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Focus
Moc: 105
Rok Produkcji: 2012
Witam, włąsnie kupiłem Focus 1.6 16v kombi z 2012r. Auto jest cały czas serwisowane w Fordzie i ma 100tys przebiegu. Czy instalacja w tym aucie ma sens ?? jeśli tak to proszę o podanie podzespołów które warto kupić i przykładowe ceny całych instalacji tak abym nie dał się naciągnąć.
Mieszkam w Mińsku Mazowieckim.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford Focus mk3 1.6 16v 105km
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 09:58 

Dołączył(a): 2017-06-18, 19:33
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Focus
Moc: 105
Rok Produkcji: 2012
Odwiedziłem dziś pierwszego gazownika, proponuje instalacje KME podłączoną pod złącze OBD2 + wtryski barracuda + lubryfikator dawkujący na pojedyńcze cylindry.
Za taki zestaw chce 2800zł, czy taka opcja ma sens ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford Focus mk3 1.6 16v 105km
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 10:36 

Dołączył(a): 2017-06-18, 19:33
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Focus
Moc: 105
Rok Produkcji: 2012
Czytałem ten temat, narazie byłem w mocno polecanym zakładzie na mojej okolicy Auto baron Mińsk Mazowiecki i tam proponują mi instalacje którą opisałem, chce poznać wasze opinie a następnie udam sie do Auto-Wojownicy do Otwocka aby skonfrontować wszystkie wiadomości.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford Focus mk3 1.6 16v 105km
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 11:00 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 26067
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2289 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
będzie taniej jak zabronisz montażu lubryfikacji
jak potrafi popsuć silnik znajdziesz w kilku tematach na forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford Focus mk3 1.6 16v 105km
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 11:06 

Dołączył(a): 2017-06-18, 19:33
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Focus
Moc: 105
Rok Produkcji: 2012
lubryfikator ma być nowszej generacji dawkujący na konkretne cylindry. Jeżdze dosyć mało, często bardzo krótkie odcinki, mój roczny przebieg to ok 6-8 tys. Auto mam zamiar mieć 2-3 lata


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford Focus mk3 1.6 16v 105km
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 11:09 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 26067
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2289 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
lukaszooo napisał(a):
Jeżdze dosyć mało, często bardzo krótkie odcinki,

to jest dodatkowy argument by nie montować
ale jak poprawi to panu samopoczucie to nie będę negował


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford Focus mk3 1.6 16v 105km
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 11:39 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 3266
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 267 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
lukaszooo napisał(a):
mój roczny przebieg to ok 6-8 tys

Zalecam nie montowac przy takim przebiegu rocznym. Ekonomicznie nieuzasadniony montaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford Focus mk3 1.6 16v 105km
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 12:40 

Dołączył(a): 2017-06-18, 19:33
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Focus
Moc: 105
Rok Produkcji: 2012
To jest moj 3 focus i trzecia benzyna, te silniki palą naprawdę bardzo dużo. Poprzednio miałem mk2 1.6 100koni kombi i do tego letnie koła 225/40 18 cali, wiosna spalanie wynosiło ok 10 L a zimą dochodziło do 11.
W mk3 silnik jest praktycznie identyczny dlatego chcę założyć instalacje. Auto jest po flocie ze znajomej firmy wybrany spośród ok 20 sztuk.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford Focus mk3 1.6 16v 105km
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 16:26 

Dołączył(a): 2017-06-18, 19:33
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Focus
Moc: 105
Rok Produkcji: 2012
Rocznie tym autem będę robił powiedzmy 8 tys. Przez 3 lata wychodzi 24 tys wiec względy ekonomiczne są spełnione. Auto będzie jeździć na 18 calowych felgach wiec spalanie będzie wynosiło ok 9L a jak na 105hp to przepaść.
Ekonomię zostawię do własnych przemyśleń. Puki chciał bym aby ktoś ocenił zestaw który mi zaproponowano i czy ten silnik na gazie przy 150 tys się nie rozleci


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford Focus mk3 1.6 16v 105km
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 17:42 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 3266
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 267 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
To ford . Instalacja LPG ma byc dobra i dobrze zamontowana.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford Focus mk3 1.6 16v 105km
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 20:14 

Dołączył(a): 2017-06-18, 19:33
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Focus
Moc: 105
Rok Produkcji: 2012
Tyle ze dla jednego nowe chińskie buty za 30zł są dobre a dla drugiego adidasy za 200zł nie nadają się do chodzenia po podwórku.
Nie znam się na LPG, czy instalacja KME i wtrysk barracuda to dobry zestaw ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford Focus mk3 1.6 16v 105km
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 21:43 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 26067
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2289 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
lukaszooo napisał(a):
czy instalacja KME i wtrysk barracuda to dobry zestaw ?



bardzo dobry


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford Focus mk3 1.6 16v 105km
PostLink | Napisane: 2017-06-25, 15:20 

Dołączył(a): 2009-11-04, 18:30
Posty: 46
Lokalizacja: UK

Pomógł: 1 razy

Auto: Honda CR-V III 4WD AT
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: TUR6
Pojemność: 2000
Moc: 150
Kod Nadwozia: RE58
Kod Silnika: R20A2
Rok Produkcji: 2008
Miałem Mazdę 3 (I) 1.6 16V 105KM, pierwsze co: to nie są dokładnie te same silniki, wiem bo głowicę miałem w rękach, ALE są bardzo złudnie zbliżone, zatem zakładam że konfiguracja (którą udało mi się przemontować dzięki tutejszej pomocy po montażu w badziewnym zakładzie) będzie dobra, auto kupiłem z przebiegiem ok 100k, a sprzedałem z ok 250k, mocy czuć że miała o wiele więcej na LPG niż na benzynie, strojona AFR i niestety ze słabiutką kompresją na 4tym cylindrze, ale turla się dalej pozytywnie, wiem, bo jest dalej w tej samej wiosce ;)

zatem:
- Barracuda 115 (były bez dysz, zapotrzebowanie zapewne przez słabą kompresję)
- TUR6
- Stag300Premium - i tu uwaga do autora - daj sobie spokój z OBD w tych silnikach, temat przerobiłem, miałem OBD, miałem AFR OK i wyszedł cylinder uszkodzony, zużycie silnika? Czy OBD zbyt jednak wolne? Tygodnie się uczyłem, OBD wyłączyłem, auto śmiga dalej, kompresja się bardziej nie pogorszyła, więc coś w tym jest.
- bez lubryfikacji, ble

to auto miało:
- parownik Alaska(zemsta gazownika), Zavoli (nie pamiętam jaki)wymiana bo buczał, AC-R01 wymiana po ok 60tys km bo padł, TUR6
- wtryski MagicJet, brak mocy, na gazownik wymienił na Valtek i skasował 100zł! (zemsta gazownika-dlaczemu?) Matrix(nie pamiętam modelu) słabo-wymiana, Hana niebieskie(bo kompresja), Hana Zielone(bo było lepiej)- wymiana na Barracuda 115(bo ciekawość) bez dysz --> Na barracuda o wiele lepiej auto jechało niż Hana zielone a niby to samo (mam na myśli nagłe depnięcie w podłogę, agresywną jazdę)
- komputer STAG4(jak najbardziej ok, ale gazownik oddał mi auto po autokalibracji, na poprawce w garażu poprawiał, no ręce opadły) - wymiana na Stag300Premium z OBD(bo się ratowałem), finalnie jazda na Stag300Premium z wyłączonym OBD hehe, no cóż, wiedza kosztuje. Komputer nie ważny, to co gazownik chce niech wkłada i miej banana na twarzy pod warunkiem że potrafi go ogarnąć. Np Jak wyżej KME i Barracuda, świetnie, lub reszta gratów sprawdzona powyżej

Także trochę tego hobbystycznie miałem w tym autku.

Poszukaj na forum, tu kogoś pozytywnego i jedź montuj :-) Czasem opłaca się zmarnować 2 dni życia... bo jak nie to potem może się okazać, że przymusowo zmarnujesz więcej czasu i pieniędzy


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO