Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2374 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 07:59 

Dołączył(a): 2013-06-26, 14:57
Posty: 850

Pomógł: 21 razy

Auto: Citroen C4 Picass 2.0 16V
Elektronika: STAG QBOX Plus
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Tur
Pojemność: 1997
Moc: 140
Kod Silnika: RFJ EW10A
Rok Produkcji: 2008
czesiio napisał(a):
Powinno palić 11 trasa 14 miasto,

Ty nie masz 1.8 pod maską a 3 litry jeszcze znane ze żłopowatości. 11 litrów ? Chyba na tempomacie ustawionym na 90 km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 21:48 

Dołączył(a): 2017-06-17, 11:18
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 530iA e39
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: AC Stag 01 250KM
Pojemność: 2997
Moc: 231
Kod Nadwozia: Touring
Kod Silnika: M54B30
Rok Produkcji: 2001
Piasek80 napisał(a):
czesiio napisał(a):
Powinno palić 11 trasa 14 miasto,

Ty nie masz 1.8 pod maską a 3 litry jeszcze znane ze żłopowatości. 11 litrów ? Chyba na tempomacie ustawionym na 90 km/h


hahah
Wiem co mówie, To nie cietroen. Tak powinno krzałtować się spalanie na poziomie 11-13,5 l gazu / 100 km.
Poprzednie m52b28 paliło mi w miescie 11,5l lpg/ 100 km przy dynamicznej jezdzie.

Parownik ma 100k km. Nadaję się do zmiany czy jeszcze go sprawdzić po podłączeniu do kompa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-06-19, 22:04 

Dołączył(a): 2013-06-26, 14:57
Posty: 850

Pomógł: 21 razy

Auto: Citroen C4 Picass 2.0 16V
Elektronika: STAG QBOX Plus
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Tur
Pojemność: 1997
Moc: 140
Kod Silnika: RFJ EW10A
Rok Produkcji: 2008
czesiio napisał(a):
To nie cietroen

no właśnie... nie Citroen. Mój pali 11-13,5 w automacie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-08, 07:36 

Dołączył(a): 2017-07-17, 19:09
Posty: 17

Pomógł: 0 razy

Auto: audi a6
Pojemność: 2.4
Moc: 165
Kod Silnika: aga
Witam Panowie podepne się pod temat.Może głupie pytanie ale jest. To moja pierwsza instalacja gazowa mam reduktor AR01 czerwony i dopiero sie wszystkiego uczę. Po auto kalibracji acsynchro zwrócił info że muszę podnieść cisnienie. Sterownik STAG-300 -6. Z tego co wiem dokonuje sie tego na reduktorze tylko że ja nie mogę znaleźć nigdzie śruby regulacyjnej .
Czy może ktoś mnie oświecić bo szukałem info na forum i nic nie mogę znaleźć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-08, 07:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-25, 19:33
Posty: 595
Lokalizacja: Siedlce

Pomógł: 31 razy

Auto: Toyota Camry x2
Elektronika: Stag 4 Eco/Qbox
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Zavoli S/Zavoli S
Dysze: 2,7/2,7
Pojemność: 2164/2164
Moc: 136/136
Kod Nadwozia: SXV10/SXV10
Kod Silnika: 5S-FE/5S-FE
Rok Produkcji: 1992/1995
Słabo szukasz, jest tam na pewno po czerwonej stronie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-22, 19:45 

Dołączył(a): 2017-07-17, 19:09
Posty: 17

Pomógł: 0 razy

Auto: audi a6
Pojemność: 2.4
Moc: 165
Kod Silnika: aga
No własnie wracając do tematu bo wróciłem z wakacji i będę miał więcej czasu to jakoś nie mogę znaleźć tej śruby. Możesz mi łopatologicznie wskazać gdzie ona jest po czerwonej stronie ?
Bo chyba wizyta u okulisty mi się kłania no chyba ze mówisz o tym w samym środku?

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-22, 19:52 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 26518
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2358 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
nozone, centralnie na czerwonym, potrzebny imbus czwórka, taki od mebli się fajnie sprawuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-22, 19:54 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16550
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 899 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
nozone napisał(a):
o tym w samym środku?


tak , wejdzie w nią klucz imbusowy 6kątny rozmiar 4mm, a i żółta jest!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-22, 19:55 

Dołączył(a): 2017-07-07, 18:46
Posty: 248
Lokalizacja: Poznań.

Pomógł: 8 razy

Auto: VW polo match
Elektronika: Stag Qbox Basic
Wtryskiwacze: Reg Fast Blue
Reduktor: Alaska
Pojemność: 1400
Moc: 60
Kod Nadwozia: 5d
Kod Silnika: AUD
Rok Produkcji: 2001
Dobrze kojarzysz - ta na imbus pośrodku czerwonego sześcioboku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-22, 19:59 

Dołączył(a): 2012-01-03, 15:17
Posty: 24
Lokalizacja: Ostrołęka-Warszawa

Pomógł: 2 razy

Auto: Mazda 323F
Elektronika: STAG 4eco
Wtryskiwacze: RegFast
Reduktor: ACR01
Pojemność: 1500
Moc: 88
Kod Nadwozia: BA
Kod Silnika: Z5
Rok Produkcji: 1994
Ja bym nie podpowiadał. Nie ma chłop pojęcia co robi. Nie zna podstaw. Sorry za oftopic, ale wszystko jest w Internecie jak na tacy, tylko nie chce się poszukać.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-23, 17:32 

Dołączył(a): 2017-07-17, 19:09
Posty: 17

Pomógł: 0 razy

Auto: audi a6
Pojemność: 2.4
Moc: 165
Kod Silnika: aga
Dziękuję Panowie tak myślałem ale za nic nie mogłem znaleźć informacji w necie.

A widzę że kolega "CHŁOP" arek184 to ma "przyrost ambicji nad treścią" . Ostrołęka - gdzie to jest? aaa to tam gdzie dżdżownice z głodu kury pod ziemie wciągają.

Jak taki Alfa i Omega to po co siedzi na forum i sie pyta :

Tytuł: Jaka instalacja do Mazdy 323F 1.5 16V 65kW 94r.

Witam,
proszę o propozycję dobrej instalacji do tego auta, optymalnej w stosunku cena/jakość. Zależy mi na zdjęciu kolektora do instalacji i korku wlewowym schowanym pod klapką. Wiem, że o cenach się nie dyskutuje, ale proszę o podanie orientacyjnej ceny takiej instalacji.

Po to jest forum żeby zgłębiać wiedzę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-23, 19:39 

Dołączył(a): 2012-01-03, 15:17
Posty: 24
Lokalizacja: Ostrołęka-Warszawa

Pomógł: 2 razy

Auto: Mazda 323F
Elektronika: STAG 4eco
Wtryskiwacze: RegFast
Reduktor: ACR01
Pojemność: 1500
Moc: 88
Kod Nadwozia: BA
Kod Silnika: Z5
Rok Produkcji: 1994
To był jedyny raz kiedy pytałem o cokolwiek na forum. Od 2012 zdążyłem trochę postudiować forum i jak miałem pytanie to nikomu nie bólodupiłem tylko sam szukałem odpowiedzi, ale to nieistotne. Przepraszam, nie chowaj urazy jeżeli Cię uraziłem.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-23, 19:42 

Dołączył(a): 2017-07-17, 19:09
Posty: 17

Pomógł: 0 razy

Auto: audi a6
Pojemność: 2.4
Moc: 165
Kod Silnika: aga
Spoko . Jeżeli chodzi o gaz to moja pierwsza instalacja dlatego jestem i będę jeszcze długo zielony. Pozdrówka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-24, 12:27 

Dołączył(a): 2012-07-24, 08:30
Posty: 1844
Lokalizacja: Śląskie

Pomógł: 121 razy

Auto: Fiat 126P
Elektronika: Stag 300
Pojemność: 594
Moc: 17kW
Kod Nadwozia: Fastback
Rok Produkcji: 1977
Czarny R01 zaczął sie dziwnie zachowywać nie trzyma ustawionego ciśnienia w taki sposób, że ustawiam na przykład 1,15 dodaje gazu i w idlu robi się 1,05 powoli odbudowuje do 1,15. Druga próba pompuje do 1,3 i schodzi do 1,15 czyli bardzo wolna reakcja. Na WOT trzyma jeszcze ciśnienie ale też schodzi niżej niż zwykle.

Redek ma 4 lata czyli pewnie brudny już? Da się go regenerować czyli otworzyć i wyczyścić nie uszkadzając membran? Czy od razu nowy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-24, 13:00 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23800
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 872 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
evot napisał(a):
Da się go regenerować czyli otworzyć i wyczyścić nie uszkadzając membran?

problemem w otwarciu nie są membrany, tylko samo otwarcie - zazwyczaj nie udaje się wykręcić śrub ( są bardzo miękkie )

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2374 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO