Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Lovato SMART - ocena wykresów
PostLink | Napisane: 2017-08-12, 16:54 

Dołączył(a): 2017-08-12, 13:41
Posty: 11

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 318I
Elektronika: LOVATO SMART
Wtryskiwacze: LOVATO "KP"
Reduktor: LOVATO RGJ-3.2 L SMART
Pojemność: 1995 ccm
Moc: 143
Kod Silnika: N42B20A
Rok Produkcji: 2003
Witam, podrzucam zdjęcia w załączniku z programu Lovato Easy Fast do oceny.
Moje auto to BMW E46 318i, 143KM, kod silnika N42b20a
gaz: Lovato SMART
Prośba do osób o weryfikacje parametrów pracy silnika na gazie.
Podobno mam za duże ciśnienie na reduktorze, a reduktorze ciśnienie jest skręcone do oporu.


Załączniki:
gaz5.jpg
gaz5.jpg [ 227.3 KiB | Przeglądane 256 razy ]
gaz3.jpg
gaz3.jpg [ 201.78 KiB | Przeglądane 256 razy ]
gaz2.jpg
gaz2.jpg [ 192.72 KiB | Przeglądane 256 razy ]
gaz.jpg
gaz.jpg [ 219.42 KiB | Przeglądane 256 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lovato SMART - ocena wykresów
PostLink | Napisane: 2017-08-20, 17:46 

Dołączył(a): 2010-10-02, 23:24
Posty: 1805
Lokalizacja: bydgoszcz

Pomógł: 174 razy

Auto: citroen xsara
Elektronika: stag 300 isa
Wtryskiwacze: matrix 544
Reduktor: silver
Dysze: 2,0
Pojemność: 1587
Moc: 88
Kod Nadwozia: N0
Kod Silnika: NFZ(TU5JP)
Rok Produkcji: 1999
kod silnika "N" mówi o tym że masz prawie dobre ciśnienie gazu -powinno być 2,0 bar.
N- valvetronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lovato SMART - ocena wykresów
PostLink | Napisane: 2017-08-20, 18:47 

Dołączył(a): 2017-08-12, 13:41
Posty: 11

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 318I
Elektronika: LOVATO SMART
Wtryskiwacze: LOVATO "KP"
Reduktor: LOVATO RGJ-3.2 L SMART
Pojemność: 1995 ccm
Moc: 143
Kod Silnika: N42B20A
Rok Produkcji: 2003
Witam.
Myślałem że już nikt nie napisze , no widzisz dopiero na forum się dowiedziałem że takie rzędu 1.8bar jest ok a nawet większe na reduktorze więcej mogę podkręcić ciśnienie mniej jak 1,75bar nie daje rady .
U gazownika dostałem informację że jest uszkodzony reduktor i do wymiany bo nie można go wyregulować do 1,0bar - 1,30bar .
Kolego wejdż na mój drugi założony temat i tam zobaczysz jakie zrobione są regulacje i było by wszystko dobrze gdyby nie to że od ostatniej regulacji zapalił mi się dwa razy check i o dziwo silnik pracował na lpg jak i na bp dobrze po skasowaniu i odpaleniu silnik przez chwile pracuje nie równo jak i na bp i lpg i tak sobie pomyślałem że trzeba ustawić mapę paliwa ale ja chyba nie dam rady i podjadę do majstra a myślałem że już będzie super a tu d-a.
Jak możesz to poczytaj mój drugi temat i daj znać co byś ewentualnie zmienił jeszcze .
Dzięki za zainteresowanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO