Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: BRC problem z reduktorem
PostLink | Napisane: 2017-08-12, 15:50 

Dołączył(a): 2015-06-08, 10:43
Posty: 14
Lokalizacja: Nisko

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord VI 1.8
Elektronika: BRC 24light
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: Genius MB1500
Dysze: ?
Pojemność: 1800
Moc: 136
Kod Nadwozia: CG8
Kod Silnika: F18B2
Rok Produkcji: 2001
Witam od kilku tygodni mam problem z instalacja brc, oddałem auto do gazownika (BRC) w mojej okolicy stwierdzili że reduktor już niedomaga (100tyś km) więc kupiłem zestaw naprawczy (100PLN) wyczyściłem wymieniłem wszystko zrobiłem trasę na Kraków wszystko fajnie po ~800km znów to samo, rozkręciłem reduktor i taki kwiatek dziwnie wygląda ta guma podwinięta czy coś założyłem starą i auto działało jakiś czas. Teraz jest tak że czasem przełączy czasem nie poszarpuje, odłączę czujnik przy listwie, elektrozawór podłącze wszystko działa idealnie auto postoi noc znów to samo. Ostatnio stacjonarka wydaje dziwne dźwięki jak się nie chce przełączyć mruga na pomarańczowo i daje przerywany sygnał (no pi pi pi pi xD ). Chciałbym żeby ktoś nakierował mnie co może jest nie tak bo Ci gazownicy to mnie wkur.. , tak jakby nie mogli zdjagnozować usterki nie widzi mi się umawiać auto do Rzeszowa czy Tarnowa mam dosyć daleko, a i auto potrzebne na dojazdy do pracy.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC problem z reduktorem
PostLink | Napisane: 2017-08-12, 16:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3353
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 423 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME Tur
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
Warto by było podpiąć się pod instalację by podejrzeć jej parametry podczas nieprawidłowej pracy,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC problem z reduktorem
PostLink | Napisane: 2017-08-12, 19:55 

Dołączył(a): 2015-06-08, 10:43
Posty: 14
Lokalizacja: Nisko

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord VI 1.8
Elektronika: BRC 24light
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: Genius MB1500
Dysze: ?
Pojemność: 1800
Moc: 136
Kod Nadwozia: CG8
Kod Silnika: F18B2
Rok Produkcji: 2001
plecho1 napisał(a):
Warto by było podpiąć się pod instalację by podejrzeć jej parametry podczas nieprawidłowej pracy,

Kurdę tak mi się tam do nich nie chce jechać bo mnie nerwy noszą. Można kupić interfejs na allegro ? Widziałem taki za 77 bodajże i będzie działało ? Bo jak się ich pytałem to stwierdzili że nie podłączę się sam pod sterownik .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC problem z reduktorem
PostLink | Napisane: 2017-08-12, 22:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3353
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 423 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME Tur
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
Raczej się podłączysz, ten sterownik raczej nie jest zablokowany, potrzebujesz tylko interfejs i odpowiedni program. Interfejs nawet nie musi być konkretnie od BRC, może być też interfejs od autek z grupy VW a dokładnie VAG KKL na czipie FTDI232. Oczywiście w przypadku takiego interfejsu VAG wtyczka nie będzie pasowała ale wystarczyć odpowiednie trzy piny podpiąć do odpowiednich pinów ze złącza diagnostycznego sterownika LPG i zadziała bez problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC problem z reduktorem
PostLink | Napisane: 2017-08-13, 22:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3164
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 179 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
malek360 napisał(a):
bo Ci gazownicy to mnie wkur.. ,

takich co nie zawodowo ogarniają te instalki jest naprawdę nie wielu a nie wiadomo skąd jesteś więc możemy przeprowadzić jedynie zgadywanki co jest problemem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC problem z reduktorem
PostLink | Napisane: 2017-08-13, 22:21 

Dołączył(a): 2015-06-08, 10:43
Posty: 14
Lokalizacja: Nisko

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord VI 1.8
Elektronika: BRC 24light
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: Genius MB1500
Dysze: ?
Pojemność: 1800
Moc: 136
Kod Nadwozia: CG8
Kod Silnika: F18B2
Rok Produkcji: 2001
dariusz105 napisał(a):
malek360 napisał(a):
bo Ci gazownicy to mnie wkur.. ,

takich co nie zawodowo ogarniają te instalki jest naprawdę nie wielu a nie wiadomo skąd jesteś więc możemy przeprowadzić jedynie zgadywanki co jest problemem


Jutro jadę do nich, żeby mi podłączyli kompa i zobaczyli co nie tak jest mam nadzieje, że otwarte mają jestem z Niska (woj. podkarpackie), po regeneracji na oko ustawiłem ciśnienie na reduktorze. Ale coś jest nie tak, że śmiga idealnie a potem nagle rozłącza i wchodzi na gaz tak jakby ten gaz nie docierał. Zlecę im sprawdzenie szczelności itp. Mam nadzieję, że coś poradzimy jak nie to kupuje przewód z allegro do BRC ściągnę jakiś program i spróbuję sam coś poradzić .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC problem z reduktorem
PostLink | Napisane: 2017-08-14, 08:16 

Dołączył(a): 2015-06-08, 10:43
Posty: 14
Lokalizacja: Nisko

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord VI 1.8
Elektronika: BRC 24light
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: Genius MB1500
Dysze: ?
Pojemność: 1800
Moc: 136
Kod Nadwozia: CG8
Kod Silnika: F18B2
Rok Produkcji: 2001
Niestety maja pewnie długi weekend, na filmikach pokazuję co się dzieje z tym podtlenkiem. Auto przygasa, po wiekszym nagrzaniu nie przełącza. Odpinam elektrozawór i czujnik ciśnienia podłączam i proszę działa normalnie. Jak na filmikach .




Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC problem z reduktorem
PostLink | Napisane: 2017-08-14, 08:23 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 6980
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 423 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Boxy/Q-Max
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR02/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/1.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/Z12XEP
Rok Produkcji: 2005/1967/2008/2006
malek360 napisał(a):
na oko ustawiłem ciśnienie na reduktorze

na oko to chłop w szpitalu umarł - musisz się podpiąć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC problem z reduktorem
PostLink | Napisane: 2017-08-14, 08:46 

Dołączył(a): 2015-06-08, 10:43
Posty: 14
Lokalizacja: Nisko

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord VI 1.8
Elektronika: BRC 24light
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: Genius MB1500
Dysze: ?
Pojemność: 1800
Moc: 136
Kod Nadwozia: CG8
Kod Silnika: F18B2
Rok Produkcji: 2001
Silesia Cars napisał(a):
malek360 napisał(a):
na oko ustawiłem ciśnienie na reduktorze

na oko to chłop w szpitalu umarł - musisz się podpiąć


hehe na słuch może nie oko ustawiłem go tak aby nie przygasał na wolnych(za duże ciśnienie). Jak tylko się tam dodzwonię to przejadę podepniemy się i ustawią dobre ciśnienie .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC problem z reduktorem
PostLink | Napisane: 2017-08-14, 18:30 

Dołączył(a): 2015-06-08, 10:43
Posty: 14
Lokalizacja: Nisko

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord VI 1.8
Elektronika: BRC 24light
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: Genius MB1500
Dysze: ?
Pojemność: 1800
Moc: 136
Kod Nadwozia: CG8
Kod Silnika: F18B2
Rok Produkcji: 2001
Nie mogłem edytować wcześniejszej wiadomości dlatego piszę jedno pod drugim. Po postoju ok 4-5h auto znowu jak na filmikach zgasło po przełączeniu na gaz, odpiąłem więc czujnik ciśnienia gazu i podczas pracy silnika podłączyłem go zaraz , auto przerzuciło na gaz bez mrugnięcia okiem i elegancko działa ? Teraz pytanie czy to czujnik czy ki ****. Jeśli tak to można jakiś zamiennik zastosować bo ten od BRC to jakoś horrendalnie drogi jest .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC problem z reduktorem
PostLink | Napisane: 2017-08-14, 20:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3353
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 423 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME Tur
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
Bez podpięcia to tylko zgadywanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC problem z reduktorem
PostLink | Napisane: 2017-08-18, 14:05 

Dołączył(a): 2015-06-08, 10:43
Posty: 14
Lokalizacja: Nisko

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord VI 1.8
Elektronika: BRC 24light
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: Genius MB1500
Dysze: ?
Pojemność: 1800
Moc: 136
Kod Nadwozia: CG8
Kod Silnika: F18B2
Rok Produkcji: 2001
Komputer podpięty, reduktor ustawiony na 1400mbar (jeśli się pomyliłem z jednostką to przepraszam) prawdopodobnie kostka nie styka na listwie (ta od czujknika) dziś odpaliłem auto przełączyło na gaz zdechło odpaliłem wyciągnąłem wtyczkę podłączyłem jak ręką odjął przymocują ją na opaskę zobaczymy czy problem się rozwiążę. Wcześniej reduktor był odkręcony na maksa i dawał 1220mbar teraz po regeneracji spokojnie daje 1500 więc chyba on jest ok. Pytałem się ich o podłączenie w domu kompa do sterownika powiedzieli że nie da się ile w tym prawdy, bo chcę zamówić w poniedziałek interfejs .


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Marek_07 i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO