Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E90 reduktor jak ma być wpięty ? równolegle czy szeregowo
PostLink | Napisane: 2017-10-12, 06:24 

Dołączył(a): 2013-03-18, 12:04
Posty: 23
Lokalizacja: Jelenia Góra , Dolnośląskie

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E39 540i| E90 328i
Elektronika: Zenit jz 2005 | LPGTech
Wtryskiwacze: Matrix | Barracuda
Reduktor: KME Gold | KME GOLD GT
Pojemność: 4398 | 2996
Moc: 286 | 234
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: M62b44 | N51B30
Rok Produkcji: 1999 | 2007
Witam.
Sprawa wygląda tak instalacja założona rok temu z mniejszymi lub większymi problemami użytkowana. Jednak teraz pojawił się kolejny problem, na wakacje wymieniłem nagrzewnice bo stara była zatkana i w ogóle w zimę nie grzało w środku auto. Od tego czasu reduktor nie trzyma temperatury i zamarza. Przeskakuje z gazu na benzynę chwilkę pochodzi na benzynie i znowu na gaz.
Reduktor jest zamontowany równolegle do nagrzewnicy jest dość nisko bo za zderzakiem.
Mniej więcej tak jak na tym schemacie.
Auto jak w opisie


Załączniki:
Komentarz: GOLD GT
diag_6sqo.jpg
diag_6sqo.jpg [ 110.44 KiB | Przeglądane 198 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: E90 reduktor jak ma być wpięty ? równolegle czy szeregow
PostLink | Napisane: 2017-10-13, 20:24 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 19075
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A tel. 609258834

Pomógł: 1863 razy

Auto: Opel Zafira,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana zielone,,AC W-03
Reduktor: Zavoli-N...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1800---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: COSMO 3D
Kod Silnika: Z18XER ?????
Rok Produkcji: 2006 2001
klaku007, A jak otworzysz zawór nagrzewnicy na maxa to też przełącza na PB po chwili. Ja - my zawsze BMWiu robimy wpięcie równoległe w nagrzewnicę ale przed zaworkami sterującymi temperaturą nagrzewnicy i jest gitarka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: E90 reduktor jak ma być wpięty ? równolegle czy szeregow
PostLink | Napisane: 2017-10-14, 10:48 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 7000
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 424 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Boxy/Q-Max
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR02/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/1.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/Z12XEP
Rok Produkcji: 2005/1967/2008/2006
E90 można z powodzeniem wpinać szeregowo w chłodniczkę oleju :)


Załączniki:
e90P1010129.JPG
e90P1010129.JPG [ 813.51 KiB | Przeglądane 94 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO