Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ciśnienie zależne od ilości gazu w zbiorniku
PostLink | Napisane: 2016-09-23, 13:56 

Dołączył(a): 2011-12-10, 14:27
Posty: 217
Lokalizacja: Olsztyn

Pomógł: 0 razy

Auto: Chrysler / Captiva
Elektronika: Stag300+ / Stag300
Wtryskiwacze: HerculesBF / HerculesBF
Reduktor: Twin / Gold
Pojemność: 3600 / 2400
Moc: 283 / 167
Kod Silnika: Pentastar / LE9
Rok Produkcji: 2011 / 2013
Reduktor: KME Gold 8mm
Zasilenie na rozdzielacz podłączone z obu wyjść reduktora.

Pełny zbiornik LPG - ciśnienie 1.1
Zbiornik prawie pusty - ciśnienie 1.3

Ciśnienie zmienia się liniowo względem ilości paliwa w zbiorniku.
W czasie jazdy wszystko wygląda dobrze, tj. nie ma żadnych istotnych, chwilowych spadków ciśnienia.

O co chodzi? Coś jest uszkodzone? Spotkał się ktoś z czymś takim?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie zależne od ilości gazu w zbiorniku
PostLink | Napisane: 2016-09-23, 13:58 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 19458
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1122 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / 03
Reduktor: Zavoli N / S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995
typowe dla tego reduktora, nie przejmuj się


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie zależne od ilości gazu w zbiorniku
PostLink | Napisane: 2016-09-23, 14:00 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 11862
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 878 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/valtek
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
gomel napisał(a):
Spotkał się ktoś z czymś takim?

Kazdy uzytkownik golda lub innego reduktora z regulatorem iglicowym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie zależne od ilości gazu w zbiorniku
PostLink | Napisane: 2016-09-23, 14:01 

Dołączył(a): 2011-12-10, 14:27
Posty: 217
Lokalizacja: Olsztyn

Pomógł: 0 razy

Auto: Chrysler / Captiva
Elektronika: Stag300+ / Stag300
Wtryskiwacze: HerculesBF / HerculesBF
Reduktor: Twin / Gold
Pojemność: 3600 / 2400
Moc: 283 / 167
Kod Silnika: Pentastar / LE9
Rok Produkcji: 2011 / 2013
Marcin L napisał(a):
typowe dla tego reduktora, nie przejmuj się


Mam się kierować średnim ciśnieniem jakie będzie przy połowie zbiornika jeśli chodzi o ustawienia sterownika? :O


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie zależne od ilości gazu w zbiorniku
PostLink | Napisane: 2016-09-23, 14:02 

Dołączył(a): 2011-12-10, 14:27
Posty: 217
Lokalizacja: Olsztyn

Pomógł: 0 razy

Auto: Chrysler / Captiva
Elektronika: Stag300+ / Stag300
Wtryskiwacze: HerculesBF / HerculesBF
Reduktor: Twin / Gold
Pojemność: 3600 / 2400
Moc: 283 / 167
Kod Silnika: Pentastar / LE9
Rok Produkcji: 2011 / 2013
mzloty napisał(a):
Kazdy uzytkownik golda lub innego reduktora z regulatorem iglicowym.


W drugim aucie też mam Gold-a i jakoś obywa się bez tego problemu :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie zależne od ilości gazu w zbiorniku
PostLink | Napisane: 2016-09-23, 14:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-05, 00:21
Posty: 420
Lokalizacja: Auto-Dakar Wa-wa ul. Mechaników 9

Pomógł: 24 razy

Auto: Panda/Audi
Elektronika: Nevo Pro/Nevo pro
Wtryskiwacze: EkoPower/EkoPower
Reduktor: Gold GT/Gold GT 500+
Dysze: -/-
Pojemność: 1.4 T-Jet/2.7
Moc: 250- i rośnie/300
Kod Nadwozia: -/-
Kod Silnika: -/-
Rok Produkcji: 2007/2003
gomel napisał(a):
O co chodzi? Coś jest uszkodzone? Spotkał się ktoś z czymś takim?



Zjawisko normalne przy reduktorach trzpieniowych. Zmienia się siła parcia na regulator od strony fazy ciekłej .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie zależne od ilości gazu w zbiorniku
PostLink | Napisane: 2017-10-12, 10:42 

Dołączył(a): 2017-04-04, 15:26
Posty: 70
Lokalizacja: UK

Pomógł: 0 razy

Auto: e61 525i / 406 coupe 2.2i
Elektronika: Qmax Plus / 300+
Wtryskiwacze: Dragon Solo Gld / Dragon
Reduktor: KME Gold / Silver
Dysze: 2.4 / 2.7
Pojemność: 2.5L / 2.2L
Moc: 215 / 158
Kod Silnika: N52B25 / EW12J4 - 3FZ
Rok Produkcji: 2005 / 2002
K...
U mnie byl KME Gold i cisnienie skakalo gora dol miedzy 1.05 i 1.2Bar. Miesiac temu zrobilem kalibracje na 1.2 Bar. Auto pochodzilo 30 minut i cisnienie spadlo do 1.05Bar. Podkrecilem do 1.2Bar i zostawilem. 2 tygodnie bylo dobrze po czym reduktor zaczal wskakiwac na 1.47Bar i zaraz potem sie rozpadl i zaczal walic woda na wszystkie strony.
Mam nowy KME Gold teraz. Kalibracja na 1.2Bar. Pochodzil okolo godziny i spadlo do 1.14Bar. Podkrecilem do 1.2Bar i bylo OK 3 dni. Zatankowalem do pelna i wskoczyl na 1.25Bar. Mam teraz moze pol zbiornika czyli tyle co bylo podczas autokalibracji i cienienie stoi na 1.3Bar.

Jak koledzy z tym sobie radza? Czy Qmax ogania temat zmian cisnienia czy trzeba mu pomoc robiac korekty?

Ewentualnie na co go wymienic?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie zależne od ilości gazu w zbiorniku
PostLink | Napisane: 2017-10-12, 11:11 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16331
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 887 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
brodar napisał(a):
Jak koledzy z tym sobie radza? Czy Qmax ogania temat zmian cisnienia czy trzeba mu pomoc robiac korekty?

Ewentualnie na co go wymienic?


Taki jest urok reduktora jednostopniowego, reaguje na ciśnienie w butli i jeżeli to są wahania +-0.2 bara to korekty wbudowane w sterownik lpg sobie z tym radzą, schody się zaczynają jak są "słabo" dopracowane korekty lub instalka jest ustawiona na granicach dolnego lub górnego zakresu.

a na co zmienić to ja miałem LR ig1 który nie miał takich problemów ale go wywaliłem bo puszczał gaz do układu chłodzenia i wróciłem do golda z powodu bezpieczeństwa układu chłodzenia silnika.

jest jeszcze inna kwestia o zakres pracy ciśnienia reduktora, są reduktory które mają swoje ulubione zakresy pracy i każde odstępstwo od tego zakresu powoduje cyrki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie zależne od ilości gazu w zbiorniku
PostLink | Napisane: 2017-10-12, 11:16 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 11862
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 878 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/valtek
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
brodar, a coż to za straszne zmiany? 1,3-1,2 Bara to żadne wahania. Sterownik spokojnie sobie z nimi poradzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie zależne od ilości gazu w zbiorniku
PostLink | Napisane: 2017-10-12, 11:43 

Dołączył(a): 2017-04-04, 15:26
Posty: 70
Lokalizacja: UK

Pomógł: 0 razy

Auto: e61 525i / 406 coupe 2.2i
Elektronika: Qmax Plus / 300+
Wtryskiwacze: Dragon Solo Gld / Dragon
Reduktor: KME Gold / Silver
Dysze: 2.4 / 2.7
Pojemność: 2.5L / 2.2L
Moc: 215 / 158
Kod Silnika: N52B25 / EW12J4 - 3FZ
Rok Produkcji: 2005 / 2002
mzloty ja jestem uzytkownikiem nie instalatorem wiec nie wiem dokldnie z czym radzi sobie sterownik a z czym nie.
Mam KME silver w 2gim aucie na Stag 300+ i mimo, ze przelatane ma 130,000km takich cyrkow nie ma. Wahania miedzy pelna a pusta butla sa 0.5Bar i spadki cisnienia przy WOT nie wiecej niz 0.5Bar. W tym Gold mam wieksze roznice w cisnieniu na luzie niz WOT bo te trzyma bardzo dobrze - nie wiecej jak 0.3Bar spadku.
Patrzac po korektach jakie sa wydaje sie wszystko byc OK ale rano chwilami przelewa dlatego pytam. Jak napisalem poprzedni Gold sie rozpadl i z nim byly cyrki do tego stopnia, ze sterownik sobie z nim nie radzil. Nie chce powtorki problemu i mozliwego mieszania sie z gazu z woda (o ile jest to mozliwe). Ja mowie - jestem uzytkownikiem nie instalatorem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie zależne od ilości gazu w zbiorniku
PostLink | Napisane: 2017-10-12, 11:56 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 11862
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 878 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/valtek
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
brodar napisał(a):
Wahania miedzy pelna a pusta butla sa 0.5Bar i spadki cisnienia przy WOT nie wiecej niz 0.5Bar.

to są już znaczne wahania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie zależne od ilości gazu w zbiorniku
PostLink | Napisane: 2017-10-12, 12:51 

Dołączył(a): 2017-04-04, 15:26
Posty: 70
Lokalizacja: UK

Pomógł: 0 razy

Auto: e61 525i / 406 coupe 2.2i
Elektronika: Qmax Plus / 300+
Wtryskiwacze: Dragon Solo Gld / Dragon
Reduktor: KME Gold / Silver
Dysze: 2.4 / 2.7
Pojemność: 2.5L / 2.2L
Moc: 215 / 158
Kod Silnika: N52B25 / EW12J4 - 3FZ
Rok Produkcji: 2005 / 2002
mzloty napisał(a):
to są już znaczne wahania.

argh! Gupote napisalem!
0.05Bar... i 0.1Bar na WOT dla KME Silver i 0.03Bar na WOT dla Gold.
Tak to jest jak czlowiek szybko w robocie pisze... :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie zależne od ilości gazu w zbiorniku
PostLink | Napisane: 2017-10-12, 13:14 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16331
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 887 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
brodar napisał(a):
0.05Bar... i 0.1Bar na WOT dla KME Silver i 0.03Bar na WOT dla Gold.
Tak to jest jak czlowiek szybko w robocie pisze... :oops:

takie odchyłki to jest błąd pomiarowy, gratuluję reduktorów.







albo znowu coś pomyliłeś z przecinkami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciśnienie zależne od ilości gazu w zbiorniku
PostLink | Napisane: 2017-10-12, 14:00 

Dołączył(a): 2011-12-10, 14:27
Posty: 217
Lokalizacja: Olsztyn

Pomógł: 0 razy

Auto: Chrysler / Captiva
Elektronika: Stag300+ / Stag300
Wtryskiwacze: HerculesBF / HerculesBF
Reduktor: Twin / Gold
Pojemność: 3600 / 2400
Moc: 283 / 167
Kod Silnika: Pentastar / LE9
Rok Produkcji: 2011 / 2013
Ja miałem dwa goldy z czego jeden trzymał ciśnienie jak u kolegi powyżej, mam go cały czas, a drugi zaliczał pływanie jak w pierwszym poście i spadki pod butem o 0.15-0.25.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO