Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 450 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-08-02, 11:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-05-21, 23:20
Posty: 30
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: KIA Opirus
Elektronika: JTG ICOM
Pojemność: 3500
Moc: 203
Rok Produkcji: 2005
Witam sprawdź napięcie na pompie prawdopodobnie wiązka może stawiać opór i zamiast 13v będziesz miał 11v a to za mało ja tak miałem że w miejscu gdzie fabrycznie wiązka była łączona( na odcinku od przekaźnika icom jakieś 80-100cm pod maską w komorze silnika) to prze lutowałem i było ok jakieś 3 lata ale z tego co wiem w naszych icomach wiązki sa bardzo kiepskie i w środku korodują. A teraz niestety będę wymieniał przewodziki pod samochodem po mimo ułożonej wiązki w peszlu i korycie wiązka jest cała skrodowana i stawia duży opór aż się grzeje.
Więc sprawź sobie multimetrem jaki prąd dochodzi do pompy no i masowanie czy jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-08-17, 21:27 

Dołączył(a): 2012-12-19, 21:23
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Subaru Outback H6
Elektronika: JTG ICOM
Pojemność: 3000
Rok Produkcji: 2001
Witam;

Ze swoim szarpaniem na gazie i na benzynie doszedłem do ładu i składu... nie kontaktowała jedna z wtyczek wtrysku benzyny z instalacją Icoma i to ona tak "biła"...]

Teraz mam inny problem..
Mam kradzież prądu 0.4-0.5A chyba na pompie gazu i rozładowuje mi to akumulator jak dłużej postoi. Jak odłączę wtyczkę Icoma łączącą zbiornik z pompą to jest ok ale jak ją podepnę to od razu prąd znika... Pomierzyłem oporności na dwóch kombinacjach mam 1.8oma to chyba uzwojenie oraz na trzech bodajże wartośc 85-87 omów czy to normalne? Gdzie w tej instalacji jest przekaźnik może to on kradnie? jak go zlokalizować?

Dziękuję


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-08-28, 20:58 

Dołączył(a): 2008-09-24, 10:21
Posty: 1
Lokalizacja: Olsztyn

Pomógł: 0 razy

Auto: VW PASSAT
Elektronika: ??
Wtryskiwacze: ??
Reduktor: JTG ICOM
Dysze: ??
Rok Produkcji: 2007
witam, mam takie szybkie pytanko - kupilem auto z gazem jtg icom - kiedy chodzi na gazie? ta pomaranczowa dioda ma sie swiecic czy nie? bo ja nie czuje roznicy a wydaje mi sie ze caly czas chodzi na benzynie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-09-04, 09:25 

Dołączył(a): 2012-12-19, 21:23
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Subaru Outback H6
Elektronika: JTG ICOM
Pojemność: 3000
Rok Produkcji: 2001
Chciałem bardzo podziękować firmie http://www.eko-car.com w której pracuje najpopularniejszy użytkownik tego portalu, za wytłumaczenie mi drogą telefoniczną jak mam usunąć usterkę w swojej instalacji :)

Nie zostałem narażony na koszty transportu i serwisu...

DZIĘKUJĘ.

Przekaźnik założony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-09-06, 09:04 

Dołączył(a): 2012-12-19, 21:23
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Subaru Outback H6
Elektronika: JTG ICOM
Pojemność: 3000
Rok Produkcji: 2001
Kawa1705 napisał(a):
witam, mam takie szybkie pytanko - kupilem auto z gazem jtg icom - kiedy chodzi na gazie? ta pomaranczowa dioda ma sie swiecic czy nie? bo ja nie czuje roznicy a wydaje mi sie ze caly czas chodzi na benzynie.


Na początku jak odpalasz auto to powinna migać przez ok 50 sekund i to jest okres pracy na benzynie.

Jak się świeci na pomarańczowo tzn. że instalacja działa i silnik pracuje na gazie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-09-09, 23:58 

Dołączył(a): 2017-09-06, 19:27
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4
Pojemność: 1.8T
Moc: 190
Kod Silnika: BEX
Witam, mam instalacje jtg icom w audi a4 1.8T i jest problem z przełącznikiem włączania gazu w kabinie gdyż nie ma na nim prądu nie świecą żadne kontrolki tak jakby jakiś bezpiecznik się spalił co może być przyczyną i jak rozwiązać problem ? pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-09-11, 11:56 

Dołączył(a): 2012-12-19, 21:23
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Subaru Outback H6
Elektronika: JTG ICOM
Pojemność: 3000
Rok Produkcji: 2001
Wojtas3G napisał(a):
Witam, mam instalacje jtg icom w audi a4 1.8T i jest problem z przełącznikiem włączania gazu w kabinie gdyż nie ma na nim prądu nie świecą żadne kontrolki tak jakby jakiś bezpiecznik się spalił co może być przyczyną i jak rozwiązać problem ? pozdrawiam :)



W kabinie powinieneś mieć wtyczkę to tego przełącznika sprawdź czy nie jest wypięta. Może być ukryta więc najlepiej po kabelku iść. Przy tej wtyczce powinna być zmostkowana z zasilaniem od stacyjki... tam też może być przerwa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-09-11, 14:29 

Dołączył(a): 2017-09-06, 19:27
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4
Pojemność: 1.8T
Moc: 190
Kod Silnika: BEX
nieuprzejmygbur napisał(a):
W kabinie powinieneś mieć wtyczkę to tego przełącznika sprawdź czy nie jest wypięta. Może być ukryta więc najlepiej po kabelku iść. Przy tej wtyczce powinna być zmostkowana z zasilaniem od stacyjki... tam też może być przerwa...

Sprawdziłem wtyczki przy przełączniku i wszystko jest ok są podpięte , wyglada na to że gdzieś wcześniej nie ma prądu. Sprawdze miernikiem czy są przejścia może gdzieś kabel naderwany .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-09-20, 19:18 

Dołączył(a): 2017-09-13, 07:39
Posty: 5

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H
Elektronika: ICOM JTG
Pojemność: 2000
Moc: 170KM
Kod Silnika: Z20LEL
Rok Produkcji: 2005
Witam. Kilka miesięcy temu kupiłem astrę H 2.0 T 170KM z instalacją ICOM JTG. Ostatnio miałem taki objaw na gazie że po wrzuceniu na luz obroty silnika spadały i auto gasło. Teraz doszło szarpanie i przełącza się na benzynę a po dłuższym postoju zagazowuje silnik. Pompę i filtr sam wymieniłem, mam samoregulator i teraz podejrzewam wtryskiwacze. Czy ktoś posiada sprawne zielone wtryskiwacze na sprzedaż?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-10-06, 08:53 

Dołączył(a): 2010-01-15, 10:19
Posty: 971
Lokalizacja: Jastrzebie-Zdrój

Pomógł: 28 razy

Auto: SKODA SUPERB
Elektronika: LPDI VIALE
Pojemność: 1800
Moc: 185 PS
Rok Produkcji: 2014
Jakub87 napisał(a):
Witam. Kilka miesięcy temu kupiłem astrę H 2.0 T 170KM z instalacją ICOM JTG. Ostatnio miałem taki objaw na gazie że po wrzuceniu na luz obroty silnika spadały i auto gasło. Teraz doszło szarpanie i przełącza się na benzynę a po dłuższym postoju zagazowuje silnik. Pompę i filtr sam wymieniłem, mam samoregulator i teraz podejrzewam wtryskiwacze. Czy ktoś posiada sprawne zielone wtryskiwacze na sprzedaż?


Mam jeden zielony na sprzedaż sprawny
512006126


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-10-12, 18:43 

Dołączył(a): 2015-03-14, 22:06
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi S6
Elektronika: ICOM JTG
Rok Produkcji: 2000
Witam,
Problemów ciąg dalszy, pacjent V8 4.2 audi. Prawdopodobnie skończyła się druga pompa(pierwszy bosch, druga walbro). Teraz czekam na trzecią pompę ale w czasach świetności drugiej(walbro) auto cierpiało na zagazowanie przez noc i sporadyczną nierówną pracę zanim przełączyło się na gaz. Do tej pory wymieniony czujnik w butli(czerwony?), wszystkie wtryski nowe i trzecia pompa w drodze, masakra, co dalej będzie???
Pozdrawiam czytelników


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-10-14, 00:19 

Dołączył(a): 2016-09-22, 21:25
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: Subaru Forester
Elektronika: Icom
Pojemność: 2.0
Moc: 170
Rok Produkcji: 2000
Chciałbym wysłać wtryskiwacze do regeneracji ( jeden się zawiesza) Czy mogę je wyjąć -> wysłać i przez ten czas jeździć bez obaw na benzynie ?. Czy po włożeniu wtryskiwaczy po regeneracji będzie potrzebne strojenie ? Czy wystarczy włożyć i jeździć ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-10-14, 20:32 

Dołączył(a): 2015-03-14, 22:06
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi S6
Elektronika: ICOM JTG
Rok Produkcji: 2000
Provvokator napisał(a):
Chciałbym wysłać wtryskiwacze do regeneracji ( jeden się zawiesza) Czy mogę je wyjąć -> wysłać i przez ten czas jeździć bez obaw na benzynie ?. Czy po włożeniu wtryskiwaczy po regeneracji będzie potrzebne strojenie ? Czy wystarczy włożyć i jeździć ?


listwa zamontowana jest na kolektorze, tak więc jak wyjmiesz wtryski to będziesz miał dość sporo lewego powietrza na dolocie :) to tak jak byś nie miał lpg i wywiercił sobie dziurę w kolektorze przy każdym z cylindrów, pojedzie? Zregeneruj, poczekaj aż wrócą i dopiero jeździj.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-10-14, 20:36 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 26118
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2293 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Bedek, nie ma takiej dziury, której nie da się zatkać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-10-23, 22:43 

Dołączył(a): 2016-08-10, 01:44
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Nissan Primera P12
Witam wszystkich.
Przejrzałem cały wątek o tej instalacji i chciałem dopytać o pewne sprawy.
Otóż będę jutro oglądał citroena c5 mk3 2009 2.0 16V 140km, silnik który bardzo dobrze znosi gaz sekwencyjny.

Sprzedawca mi napisał, że instalacja jest jtg icom, co mnie trochę zmartwiło, mam doświadczenie z sekwencją ale nie z 5 generacją.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =Car&dam=0
mieszkam w de i tutaj przy przebiegu 40 tys km była montowana instalacja, teraz auto ma 120 tys, czyli 8o tys na gazie zrobila ta c piątka.

Chciałem zapytać was o korzyści takiej instalacji w silniku z pośrednim wtryskiem, czy tam wielopunktowym wtryskiem. Bo wg mnie ma to sens do bezpośredniego wtrysku po 1 bo tam nie ma wyboru, sekwencja nie podejdzie, po 2 korzysta się z wtryskiwaczy benzyny, instalacja jest mega prosta, butla z pompą i elektrozaworami, regulator ciśnienia a potem już idzie to na wtryskiwacze benzynowe, czy się mylę?

natomiast w silniku bez bezpośredniego wtrysku, dodatkowo są te siemensowskie wtryskiwacze tak jak w klasycznej sekwencji? to gdzie jest ta korzyść, instalacja staje się bardziej rozbudowana. Może jedynie ze ecu silnika w steruje w obu przypadkach wtryskiwaczami czy to tymi oryginalnymi czy tymi dołożonymi?

Jeszcze ogólnie chciałem was zapytać czy są warsztaty potrafiące ogarnąć tą instalkę, kolega croma1 pewnie ogarnia ale kto jeszcze?
jak wygląda awaryjność tej instalacji?
jakie są koszty napraw? z tego co patrzyłem zamiennik pompy bosha czy te siemensowskie wtryskiwacze jakoś dramatycznie drogie nie są?
Na co zwracać uwagę podczas jazdy próbnej?

aha i koleś mi napisał, że na gazie chodzi dobrze, ale za jak chodzi na gazie to niestety nie przyjmuje benzyny (tak ma chyba byc?) nie do końca kumam o co mu chodzi ale napisał niestety jakby coś było zwalone
być może chodzi mu, że jak się skończy gaz nie przełącza się sam na benzynę?
czy w takim przypadku winny jest czujnik ciśnienia w kole?

Będę wdzięczny za każdą odpowiedź.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 450 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 26, 27, 28, 29, 30

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO