Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: JTG Icom problem z tankowaniem oraz wymiana pompy.
PostLink | Napisane: 2017-10-03, 20:20 

Dołączył(a): 2013-12-10, 20:56
Posty: 8

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda civic 5g
Elektronika: Diego G3
Wtryskiwacze: valtek 3ohm
Reduktor: tomasetto alaska
Pojemność: 1300
Moc: ~120
Kod Nadwozia: EG3
Kod Silnika: D13b2 @ z6
Rok Produkcji: 1993
Witam
Mam problem z instalacją JTG Icom.
Byłem u gazownika na diagnozie i niestety mam pompę do wymiany- w benzynie daje ~5,5bara, na gazie niecałe 7 przez co korekty w komputerze lecą do góry aż wywala checka. Co do pompy to chyba będę wymieniał ją sam na opisywanego tutaj bosha 0 580 454 002 chyba że nie podoła z ciśnieniem to może coś innego? Dodatkowo filtr LPG CI-227 chyba że dowiem się co to ma być to "sitko" o którym pisał kilka razy croma1 w swoich wypowiedziach.

Dodatkowo mam problemy z tankowaniem gazu. Przy próbie tankowania wybija gaz "bokiem" przedłużki (wlew pod klapką), myślałem że to wina oringu więc go wymieniłem i nic nie dało, nastepnie zakupiłem drugą przedłużkę i efekt jest ten sam. Po spytaniu gazownika co mierzył ciśnienie usłyszałem tylko że to "norma" i nic więcej na ten temat. Nie wiem czy ma to coś do rzeczy, ale centralka pokazuje cały czas full gazu więc chyba pływak się zawiesił/uszkodził.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JTG Icom problem z tankowaniem oraz wymiana pompy.
PostLink | Napisane: 2017-10-03, 20:34 

Dołączył(a): 2012-09-07, 12:43
Posty: 39
Lokalizacja: Puławy/Ryki

Pomógł: 3 razy

Auto: Renault Scenic
Elektronika: Vialle Lpe 6.4
Wtryskiwacze: Siemens fioletowy
Pojemność: 1598
Moc: 107
Kod Nadwozia: JA1J
Kod Silnika: K4M
Rok Produkcji: 2002
.....Dodatkowo mam problemy z tankowaniem gazu. Przy próbie tankowania wybija gaz "bokiem" przedłużki (wlew pod klapką).............

To dziwne może masz niedokręcony przewód z baryłką od środka, ja przerabiałem samodzielnie wlew holender od Vialle pod klapkę i nie ma z tym najmniejszego problemu [szczelność 100%]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JTG Icom problem z tankowaniem oraz wymiana pompy.
PostLink | Napisane: 2017-10-05, 16:51 

Dołączył(a): 2010-01-15, 10:19
Posty: 978
Lokalizacja: Jastrzebie-Zdrój

Pomógł: 28 razy

Auto: SKODA SUPERB
Elektronika: LPDI VIALE
Pojemność: 1800
Moc: 185 PS
Rok Produkcji: 2014
Assur92 Musisz wpierw sprawdzić czy jest napiecie do elektrozaworu w butli , jesli tak to na 90% zawór tankowania w zbiorniku do przeróbki na taki co sie nie psuje lub do wymiany .
Jeśli podczas tankowania gaz ucieka bokiem to zobacz czy jest w środku zaworu tankowania taka mała śróbka , widać ją gołym okiem , jesli jej nie ma to zawór do wymiany .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JTG Icom problem z tankowaniem oraz wymiana pompy.
PostLink | Napisane: 2017-10-09, 18:51 

Dołączył(a): 2013-12-10, 20:56
Posty: 8

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda civic 5g
Elektronika: Diego G3
Wtryskiwacze: valtek 3ohm
Reduktor: tomasetto alaska
Pojemność: 1300
Moc: ~120
Kod Nadwozia: EG3
Kod Silnika: D13b2 @ z6
Rok Produkcji: 1993
Dziękuję za odpowiedzi. Patrzyłem w zawór, jako tako śrubki tam nie widzę, ale też to nie wygląda na "klasyczną" kulkę jak miałem we wlewie gazu w poprzednim aucie. Co do zmierzenia napięcia to mam sprawdzić na czerwonym przewodzie?
(posiłkuję się manualem https://gasidea.by/files/icom.pdf wtyczka na str 15). Przy okazji może istnieje lepszy manual chociażby po angielsku, a nie z pomieszanymi językami jak ten?
Rozmawiałem na PW z doriano, sugerował sprawdzić napięcie jakie dochodzi do pompy bo podobno przez zbyt niskie napięcie one padają, który przewód od tego będzie?

Ta pompa https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... Items.html
i ten filtr https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... eklej.html będą dobre do wymiany pompy? Wg schematu jeszcze jest filtr na tankowaniu, można go gdzieś dokupić i wymienić? Co prawda nie wiem czy go posiadam z racji że przewód tankowania jest za nadkolem którego nie demontowałem to nie wiem czy go posiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JTG Icom problem z tankowaniem oraz wymiana pompy.
PostLink | Napisane: 2017-10-21, 15:23 

Dołączył(a): 2013-12-10, 20:56
Posty: 8

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda civic 5g
Elektronika: Diego G3
Wtryskiwacze: valtek 3ohm
Reduktor: tomasetto alaska
Pojemność: 1300
Moc: ~120
Kod Nadwozia: EG3
Kod Silnika: D13b2 @ z6
Rok Produkcji: 1993
Przepraszam za post pod postem.

Rozebrałem dziś zbiornik i ktoś już tam porządnie grzebał. Ktoś dosłownie wyciął z układu "magiczne oczko" i nie wiem czy teraz szukać gdzie kupić nowe i jakoś przywrócić układ do oryginalności? Dlatego pewnie ładuje mi butlę dopóki dytrybutor nie stanie, a nie do 80% i ładnie odskoczy tankowanie. Czy to przypadkiem również nie wpłynie na moje problemy z tankowaniem? Niby na elektrozawór w środku dochodzi napięcie. Dodatkowo chciałbym się spytać czy nie lepiej połączenia w butli zrobić lutowane i wsadzić je w termokurczki? Nie dowierzam tym wsuwka które latają sobie luźno pod elektrozaworem że któraś się nie rozepnie, albo nie zacznie np iskrzyć jak będzie miała zły styk.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO