Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Prins z reduktorem KME GOLD?
PostLink | Napisane: 2017-11-06, 15:08 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3389
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 339 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
Nie wiem co masz na myśli z tą używką - sterownik?
To jest Twoja decyzja - ja jeżeli sam sterownik jest sprawny, to bym tego nie robił, tylko sprawdził co jest nie tak.
Cofnę się trochę wstecz
Nikvir napisał(a):
Po regeneracji było powiedzmy wszystko ok. Pojechałem na regulację do ludzi od Prinsa, zrobili lekką korektę

Po czyszczeniu/regeneracji reduktora wystarczy ustawić ciśnienie takie jakie było poprzednio. Jeżeli było wszystko ok, to czemu jechałeś na regulację i na czym polegała ta regulacja? Może zamiast poprawić pogorszyli.
Nikvir napisał(a):
Co do sond to sondy jak w praktycznie każdym BMW żyją własnym życiem. Z jedną mam problem, nie pamiętam z którą ale podobno nie ma ona większego wpływu na mieszankę gazową.

Nie wiem jak rozumieć to "własne życie", ale jeżeli dosłownie, to być może praca silnika na gazie jest tego odzwierciedleniem
Nikvir napisał(a):
Iglica jak najbardziej może być usyfiona, biorę to pod uwagę ale nie chciałbym rozpierać reduktora bo znając życie okaże się że porwie się membrama albo ukruszą się kolanka. Znając jego stan z ostatniej regeneracji wole w niego już nie inwestować.

Z tym inwestowaniem, to też Twoja decyzja. Ja mam odmienne zdanie. Jeżeli przy ostatniej regeneracji (rok temu, o ile dobrze przeczytałem), wymieniłeś wszystko co jest w zestawie naprawczym, to membrana powinna być w dobrym stanie, a oringi na kolanka można ewentualnie za grosze dokupić. Co do wżerów, to mogą być tylko w części wodnej, więc w najgorszym przypadku ten reduktor może tylko sączyć płyn na zewnątrz - płyn do gazu i odwrotnie nie ma możliwości się dostać. Przy wycieku płynu na zewnątrz można zastosować grubszy oring lub ewentualnie zamiast niego zastosować uszczelkę gumową.
W moim reduktorze po 11 latach, jak go regenerowałem (wcześniej po 6 latach tylko go czyściłem) nie mam wżerów - prawdopodobnie za sprawą odpowiedniego płynu chłodzącego, nieagresywnego w stosunku do materiału reduktora.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO