Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2017-04-19, 13:41 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 370

Pomógł: 6 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
Niech sprecyzuje dlaczego sterownik nie da rady?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2017-04-19, 13:46 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24731
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 937 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Therrax napisał(a):
warsztat partnerski Optima gaz

a to dobre - warsztat partnerski, a takie teksty :)

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2017-04-21, 07:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 756
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 30 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Sam chce wiedzieć, który warsztat dodaje mocy sterownikiem i reduktorem. Patent odkupię :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2017-05-08, 16:33 

Dołączył(a): 2012-01-16, 12:42
Posty: 28

Pomógł: 0 razy

Optima napisał(a):

Struna napisał(a):
Optima, będzie zmiana na zewnętrzny zawór bezpieczeństwa ?

Nie widzę takiej potrzeby. Nigdy nam się nie zdarzyło, aby puszczał reduktor zaworem bezpieczeństwa.


miałem już zamawiać taki reduktor jako "zamiennik" do Prinsa ale widzę że jest problem z tym zaworem. Powyższy argument mnie nie przekonuje głównie dlatego że w Prinsie kilka razy zawór upuścił mi powietrze na zewnątrz.

Czy coś się zmieniło od lipiec/sierpień 2016?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2017-05-08, 17:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-07, 00:13
Posty: 811
Lokalizacja: Warszawa, South Africa

Pomógł: 24 razy

Optima napisał(a):
Sam chce wiedzieć, który warsztat dodaje mocy sterownikiem i reduktorem. Patent odkupię :).


A ile płacisz?
Jak wystarczająco dużo to pogadam z czarnymi. Przygotują profesjonalną prezentację i testy :).

Poniżej 3 milionów euro z reki do ręki nie rozmawiają z białymi.
Stać Cie żeby wejść do gry :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2017-05-08, 20:20 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24731
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 937 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
KarolGT napisał(a):
Czy coś się zmieniło od lipiec/sierpień 2016?


nie - ale też z racji regulatora klapkowego nie ma takich problemów jak w prinsie

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2017-11-10, 17:02 

Dołączył(a): 2013-12-12, 17:02
Posty: 23

Pomógł: 0 razy

Auto: Passat B5FL
Elektronika: Elpigaz Stella Polare
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: TurboT
Dysze: 3,0
Pojemność: 1800
Moc: +/- 200
Kod Nadwozia: 3BG
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2001
Witam
Czy montował ktoś TurboT-a do seryjnego silnika 1.8T albo po chipie? Jak się sprawuje w takim aucie, co z ciśnieniem i pompowaniem na cut-off.
Bo powiem szczerze że zainteresował mnie ten redek.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-02, 05:21 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1091
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Gdzie można to zareklamować? Nie obrabia 270KM w v6. Spada o 0.3 bara zabijając pracę instalacji. By miec 1.2 bara muszę ustawić 1.5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-02, 09:32 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24731
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 937 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
0.3 bara robi Ci problem?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-02, 09:37 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1091
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Tak, nie powiem dlaczego. Red ma byc do 400 a klęka przy 277 więc nie jestem zadowolony. Dotrysk pb ratuje sytuacje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-02, 10:06 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24731
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 937 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
psooya napisał(a):
nie powiem dlaczego

boszzz... jak dziecko w piaskownicy :D

psooya napisał(a):
Red ma byc do 400 a klęka przy 277

Gdzieś w specyfikacji masz podane, że nie spadnie więcej niż ileś ?
Termika nie wyrabia ?
psooya napisał(a):
nie jestem zadowolony

gdzieś kupiłeś, to tam reklamuj.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-02, 10:30 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1091
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Termika ok w stosunku do kme. Reklamacja musi byc u producenta bo dystrybutor niczemu winny. Dali mu to sprzedaje taka jego rola.
Nie jak dziecko, tylko sie szanuje. Spada na tyle, ze brakuje mi gazu i podniesienie wyzej cisnienia niestety w moim przypadku nie pomoże a tylko zaszkodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-02, 10:35 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24731
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 937 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
psooya napisał(a):
Dali mu to sprzedaje taka jego rola.

I taka sama w przypadku reklamacji
psooya napisał(a):
tylko sie szanuje

? czego/kogo ?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-02, 11:23 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1091
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Z jednej strony dziala to nie podlega reklamacji... z drugiej strony oczekwiania mam inne i duzy zapas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-02, 11:27 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24731
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 937 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Są na forum ludzie z ALEX-a, może coś podpowiedzą - choć w długi weekend bym się nie spodziewał.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO