Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2454 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 164  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-31, 21:01 

Dołączył(a): 2009-12-03, 20:21
Posty: 112
Lokalizacja: wlkp

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Superb 1
Elektronika: STAG
Wtryskiwacze: AC W02 BFC
Reduktor: Ac R01 czarny
Dysze: 2.5
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2002
No nie jest to problem ,
ale chciałem się dowiedzieć czy blok wodny tego reduktora jest zamknięty jako odlew w obudowie . Czy ma jakieś uszczelki , oringi które są na styku LPG-chłodziwo .
Jeśli nie ma żadnych uszczelek w nim to na 99.5 % można wykluczyć że gaz się przedostanie do płynu tylko pęknięcie obudowy a wtedy to przeciek był by konkretny .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-11-12, 16:32 

Dołączył(a): 2014-12-04, 19:33
Posty: 72

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi 80 B4
Elektronika: stag200-4
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: alaska t01
Pojemność: 2.0
Moc: 115
Kod Silnika: ABK
Rok Produkcji: 1992
Kiedyś już tutaj pisałem o moim problemach z czerwonym ACR01 (problemy z odpalaniem po postoju, spadki ciśnienia i też to że ciśnienie samo się rozregulowywało np. z 0.94 na 0.83 itp...) odesłałem go do reklamacji ale jak dla mnie nic się nie zmieniło... :/

Teraz nadeszła u mnie pierwsza wymiana filtrów( po 9500km), i chciałbym się z wami podzielić tym co zobaczyłem w filtrze fazy lotnej. Jak dla mnie niestety jest to płyn chłodzący ( taki właśnie mam w silniku rudawo-czerwony dla tego ze jak go kupiłem to okazało się że ktoś dolewał wody i zrobiła się rdza i 3krotne plukanie układu nie pomogło czerwony z czasem robi sie taki rudawy...), a co wy myślicie ? Po 2000tys km , tez wrzucałem tutaj podobne zdjęcie ale ktoś napisał ze to mazut - tylko czy nie powinien być też w fazie ciekłej ?
Może kupie jakiś tester glikolu i pobiorę próbkę z filtra ? :D

P.S. Alex 360 chyba się spisał wzorcowo, bo wylot czyściutki ;)


Załączniki:
Komentarz: ALEX 360
IMG-20171111-WA0007.jpg
IMG-20171111-WA0007.jpg [ 285.45 KiB | Przeglądane 1421 razy ]
Komentarz: ALEX 360
IMG-20171111-WA0010.jpg
IMG-20171111-WA0010.jpg [ 248.44 KiB | Przeglądane 1421 razy ]
Komentarz: FILTR FAZY LOTNEJ
IMG-20171111-WA0013.jpg
IMG-20171111-WA0013.jpg [ 274.08 KiB | Przeglądane 1421 razy ]
Komentarz: FILTR FAZY CIEKLEJ
IMG-20171111-WA0003.jpg
IMG-20171111-WA0003.jpg [ 197.65 KiB | Przeglądane 1421 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-11-12, 17:47 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8129
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 523 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
taki stan filtra Ultra to niechlubna norma - 3 na 10 tak wyglądają, a bywają gorsze "perełki". Zmień stację!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-11-12, 18:31 

Dołączył(a): 2014-12-04, 19:33
Posty: 72

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi 80 B4
Elektronika: stag200-4
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: alaska t01
Pojemność: 2.0
Moc: 115
Kod Silnika: ABK
Rok Produkcji: 1992
Karwasz twarz :!: :D jednak paliwo mówisz...Tankuję głównie na 3 stacjach w Rybniku BP, Statoil, Lotos... przerzucę się na Shella zoboczymy co bydzie :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-01-22, 23:46 

Dołączył(a): 2012-11-29, 13:43
Posty: 370

Pomógł: 6 razy

Auto: BMW
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Silnika: m50b25
Rok Produkcji: 1990
Ja mam w swoich autach trzy acki.
Czarny, czerwony i ten mały.

Problemów nie było tylko z czarnym.
Czerwony katastrofa, ciśnienie pływa.
Mały mi pociekł na łączeniu korpusów (1 wypust, czerwone uszczelki).

Nie zamontowałem więcej poza czarnymi. Tu też zauważyłem że w zależności od daty partii ciśnienie lata (ale nie zbyt mocno).

Odpuściłem sobie i montuje magic III compact oraz magic III jet. Przynajmniej stabilne to.

Compact na zasilaniu 8mm, z rozwierconym zaworem BFC Valtek targa wolnossące 530i z spadkiem 1,30 do 1,01, termicznie z 85 do 69 (max pedał gazu do oporu, do 200km/h z miejsca), gazu z 49 do 36c.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-01-25, 16:23 

Dołączył(a): 2012-02-16, 19:40
Posty: 1

Pomógł: 0 razy

Witam, mam oto taki problem, instalacja gazowa oparta o reduktor AC R01 czarny, auto Honda Accord 2.0 155 KM (2005r).
Auto przejechało na tym reduktorze około 75 000 km, prawdopodobnie wymaga już wymiany. Instalację zakładałem w 2012 r. wtedy te reduktory miały bardzo dobrą opinię między innymi że spokojnie dają radę obsłużyć więcej jak 150 KM.
Chciałbym teraz wymienić reduktor na nowy zwłaszcza że cena nie powala (155 zł) pytanie czy dalej są tak dobrej jakości i wystarczy wymienić i wyregulować czy jednak produkt się popsuł i trzeba szukać czegoś innego.
Dzięki z góry za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-01-25, 21:19 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24355
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 914 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Zakładaj to samo

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-02-09, 14:21 

Dołączył(a): 2017-03-02, 08:51
Posty: 60

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo s60
Elektronika: Lovato Fast II
Wtryskiwacze: KP Lovato
Reduktor: RGJ HP
Pojemność: 2400
Rok Produkcji: 2001
Struna, A jakie zdanie nt. reduktora r01 250 KM czerwony ? Juz go dopracowali? Zakładał będę w wolnossaku 170 KM w miejsce starego który juz swoje wyjeździł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-02-09, 16:15 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24355
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 914 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Nadal mają tendencję do rozjazdu ciśnienia bazowego póki się nie ułożą ( można to dość szybko przeskoczyć patentem z przegazówką, który opisywałem )

Po ustabilizowaniu w miarę trzyma parametry - oczywiście pływa coś tam względem temperatury i stopnia napełnienia butli, ale to każdy jeden reduktor z regulacją jednostopniową tak ma.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-02-09, 19:45 

Dołączył(a): 2017-03-02, 08:51
Posty: 60

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo s60
Elektronika: Lovato Fast II
Wtryskiwacze: KP Lovato
Reduktor: RGJ HP
Pojemność: 2400
Rok Produkcji: 2001
Struna napisał(a):
Nadal mają tendencję do rozjazdu ciśnienia bazowego póki się nie ułożą ( można to dość szybko przeskoczyć patentem z przegazówką, który opisywałem )

Po ustabilizowaniu w miarę trzyma parametry - oczywiście pływa coś tam względem temperatury i stopnia napełnienia butli, ale to każdy jeden reduktor z regulacją jednostopniową tak ma.

Będę wdzięczny za nakreslenie mi tego sposobu ,gdyż nie mogę tego odnaleźć w wątku . z góry dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-02-10, 00:25 

Dołączył(a): 2013-12-07, 01:04
Posty: 1153
Lokalizacja: Olsztyn/Mrągowo

Pomógł: 63 razy

Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI '01
Elektronika: Stag 200-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska@ 0.9 bar
Dysze: 2,0
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k2 Yellow Tweety
Kod Silnika: AKK
Rok Produkcji: 2001
Coś było, że ustawiasz, przegazowujesz, gasisz,ustawiasz, przegazowujesz, gasisz. Tak parę razy, za pomocą tego poradnika też tak raz ustawiłem, w ciągu dnia się samo nie przestawiło, auto jeździ ponad rok, więc chyba jest ok, nie mam kontaktu z właścicielem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-02-10, 03:26 

Dołączył(a): 2016-09-19, 18:31
Posty: 3

Pomógł: 1 razy

Auto: new beetle
Elektronika: stag 200 fasyt
Pojemność: 2000
Moc: 115
Kod Silnika: aqy
Rok Produkcji: 1999
fajnie się czyta powyższy temat i ciekawostki przydatne, lecz nie znalazłem przypadłości co mnie złapała a mianowicie:
R01 czerwony po nagrzaniu do 45 C przełącza się na lpg ( temp zwiększyłem podczas zimnych nocy - poniżej 0 C)
słychać zawór w zbiornika a po chwili komp pokazuje 200 kPa( to jakieś 2 atm, bar itd...) na reduktorze i auto wariacji dostaje, dusi się itd... nawet zgaśnie.
przy tym dużym ciśnieniu wtryski wydłużają czasy wtrysków na jałowym nawet o 80%
przy benz pokazuje 3.5 - 4.0 ms ( nagrzany do 45 C red)
jak przełączy to wskazuje nawet do 7.5 ms
po jakieś 1-2 min wszystko przechodzi i zaczyna palić normalnie, lecz podczas wariacji jest problem z reakcją na pedał gazu, silnik muli...
może jakieś przemyślenia??
do pierwszych zimnych nocy palił wspaniale
V6
2x3 hana
4gasII
i R01 czerwony - coś 250 KM ma obsłużyć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-02-10, 08:22 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28420
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2650 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
kasiarzsc napisał(a):
może jakieś przemyślenia??

po 133 stronach przemyśleń chcesz nowych wniosków?
jakiego używasz ciśnienia bazowego, że 2 bary to taka tragedia dla sterownika?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-02-10, 15:07 

Dołączył(a): 2017-03-02, 08:51
Posty: 60

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo s60
Elektronika: Lovato Fast II
Wtryskiwacze: KP Lovato
Reduktor: RGJ HP
Pojemność: 2400
Rok Produkcji: 2001
Obrazek
Sądząc po tym to bez komputera i się nie obędzie . myślałem że można to zrobić samemu ten patent


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-02-11, 23:42 

Dołączył(a): 2016-09-19, 18:31
Posty: 3

Pomógł: 1 razy

Auto: new beetle
Elektronika: stag 200 fasyt
Pojemność: 2000
Moc: 115
Kod Silnika: aqy
Rok Produkcji: 1999
pod obciążeniem spada do 118 kPa (1.18 Bar) a bez obciążenia pokazuje 134 kPa więc przy rozruchu ponad 200 to chyba dużo, nawet więcej się pojawiało bo puszczał zawór bezpieczeństwa.
jak napisałem problemy pojawiły się po zimnych nocach, wcześniej nie sprawdzałem ciśnienia,
a ponad 2 bary na wtryskach to mało??
mam inne instalacje ( stag 300, stag 200 Gofast, kme ) i ciśnienie robocze jest ok 1.0 - 1.1 bar i podczas przełączania z pb na lpg nie skacze. Wtryski lecą przy dużych ciśnieniach a nie dawno wymieniałem.
Czy ktoś się z podobieństwem moim spotkał?
i jak rozwiązał ten znikomy problemik?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2454 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 164  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO