Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-16, 12:19 

Dołączył(a): 2013-06-24, 21:23
Posty: 190
Lokalizacja: Prabuty

Pomógł: 2 razy

Auto: HONDA CIVIC
Elektronika: AGIS
Wtryskiwacze: OMVL
Reduktor: TOMASETTO
Dysze: 2,4
Pojemność: 1,4
Moc: 90
Kod Nadwozia: EU7
Kod Silnika: D14Z6
Rok Produkcji: 2001
Od dwóch dni jeżdżę na benzynie i poprzedziłem to zdjęciem klem z aku na kilka godzin a korekty na benzynie wyglądają jak opisałem wcześniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-16, 12:21 

Dołączył(a): 2013-06-24, 21:23
Posty: 190
Lokalizacja: Prabuty

Pomógł: 2 razy

Auto: HONDA CIVIC
Elektronika: AGIS
Wtryskiwacze: OMVL
Reduktor: TOMASETTO
Dysze: 2,4
Pojemność: 1,4
Moc: 90
Kod Nadwozia: EU7
Kod Silnika: D14Z6
Rok Produkcji: 2001
To mam stroić pod tak wysokie korekty na plus? Czy to nie zwali mi upg?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-16, 13:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1511
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 158 razy

Auto: P11 / N15 / Bravo II
Elektronika: SQ24MY07 / T204 / Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda 115 / 130
Reduktor: AC 250 / Shark 1200 / M3
Dysze: 2,6 / 2,4 / bez
Pojemność: 2000 / 1400 / 1400
Moc: 150 / 90 / 150
Kod Nadwozia: WP11 / N15 / 198
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE / A1.000
Rok Produkcji: 1998 / 1998 / 2008
gkill, Tak, dopóki jest zakres korekt to nic się nie stanie (wiadomo w CL w OL strojenie przy pomocy afr się kłania). Co nie zmienia faktu, że takie wysokie korekty na benzynie nie są normalne. Ja bym sprawdził dokładnie wydajność pompy paliwa na wyższych obrotach (i wyższych obciążeniach) oraz stan wtrysków benzynowych. Wzrost korekt wraz z obciążeniem sugeruje za małą wydajność układu zasilania pb.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-18, 21:25 

Dołączył(a): 2010-11-18, 07:06
Posty: 2169
Lokalizacja: krzczonów

Pomógł: 59 razy

Auto: a8 /scorpio
Elektronika: agis /agis
Wtryskiwacze: hana /hana
Reduktor: gurter /artic
Dysze: zielone
Pojemność: 4.2
Moc: 310/207
Rok Produkcji: 1999/1995
albo sobie zasysa powietrze bokiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-20, 08:29 

Dołączył(a): 2013-06-24, 21:23
Posty: 190
Lokalizacja: Prabuty

Pomógł: 2 razy

Auto: HONDA CIVIC
Elektronika: AGIS
Wtryskiwacze: OMVL
Reduktor: TOMASETTO
Dysze: 2,4
Pojemność: 1,4
Moc: 90
Kod Nadwozia: EU7
Kod Silnika: D14Z6
Rok Produkcji: 2001
Wcześniej pisałem, że nieszczelności usunąłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-20, 10:20 

Dołączył(a): 2010-11-18, 07:06
Posty: 2169
Lokalizacja: krzczonów

Pomógł: 59 razy

Auto: a8 /scorpio
Elektronika: agis /agis
Wtryskiwacze: hana /hana
Reduktor: gurter /artic
Dysze: zielone
Pojemność: 4.2
Moc: 310/207
Rok Produkcji: 1999/1995
:roll: To dlaczego korekty masz takie jak masz ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-20, 10:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3857
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 493 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic 3
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
gkill, napisz jaką masz wartość podciśnienia na biegu jałowym na rozgrzanym silniku pokazywaną przez program od LPG, będzie wiadomo czy na pewno nie ma nieszczelności.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-24, 12:42 

Dołączył(a): 2013-06-24, 21:23
Posty: 190
Lokalizacja: Prabuty

Pomógł: 2 razy

Auto: HONDA CIVIC
Elektronika: AGIS
Wtryskiwacze: OMVL
Reduktor: TOMASETTO
Dysze: 2,4
Pojemność: 1,4
Moc: 90
Kod Nadwozia: EU7
Kod Silnika: D14Z6
Rok Produkcji: 2001
Zarówno map benzynowy jak i lpg pokazują podobnie 24-28 kpa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-24, 12:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3857
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 493 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic 3
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
A czy wydech szczelny na odcinku po miedzy głowicą a sondą lambda?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-24, 13:13 

Dołączył(a): 2013-06-24, 21:23
Posty: 190
Lokalizacja: Prabuty

Pomógł: 2 razy

Auto: HONDA CIVIC
Elektronika: AGIS
Wtryskiwacze: OMVL
Reduktor: TOMASETTO
Dysze: 2,4
Pojemność: 1,4
Moc: 90
Kod Nadwozia: EU7
Kod Silnika: D14Z6
Rok Produkcji: 2001
Wszelkie nieszczelności usunięte zarówno w podciśnieniu jak i układzie wydechowym.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO