Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-07-15, 11:41 

Dołączył(a): 2011-05-26, 13:18
Posty: 249
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Legend
Elektronika: Landi Renzo Omegas
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG1
Pojemność: 3500 V6
Moc: 205 KM
Kod Nadwozia: KA9
Rok Produkcji: 1999
Witam.
Ostatnio miałem problem z autem. Po przełączeniu z benzyny na gaz silnik zaczął chodzić bardzo nie równo. Nie równo chodził na wolnych obrotach, a także w trakcie przyśpieszania. Na benzynie objawy te nie występowały. Po przejechaniu 4 km wszystko się unormowało. W komputerze zostały odnotowane dwa błędy jak na zdjęciu. Co może się dziać z instalacją ?


Załączniki:
11.jpg
11.jpg [ 385.15 KiB | Przeglądane 2053 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-07-17, 14:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6358
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 701 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Reduktor i wtryskiwacze mogą popuszczać jak również uszkodzony MAP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-07-27, 15:06 

Dołączył(a): 2011-05-26, 13:18
Posty: 249
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Legend
Elektronika: Landi Renzo Omegas
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG1
Pojemność: 3500 V6
Moc: 205 KM
Kod Nadwozia: KA9
Rok Produkcji: 1999
Uszkodzona sonda lambda była w tym przypadku winowajcą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-07-28, 11:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6358
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 701 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Nie wiem jaki ma to związek z sondą ale jak dla mnie albo te błędy nie były świeże czyli stricte nie wnosiły nic do problemu albo majster zrobił dobry interes.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-07-28, 12:35 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13614
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1056 razy

Auto: e39 540i/206
Elektronika: lpgtech 328/lpgtech duo
Wtryskiwacze: yeti/yeti
Reduktor: Kme twin/zavoli
Dysze: brak/2mm
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/88
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/2004
rrrobson napisał(a):
Uszkodzona sonda lambda była w tym przypadku winowajcą.

Bardzo dobre. Co ma sonda do za niskiego cisnienia przed przed otwarciem elektrozaworow?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-07-29, 06:52 

Dołączył(a): 2011-05-26, 13:18
Posty: 249
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Legend
Elektronika: Landi Renzo Omegas
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG1
Pojemność: 3500 V6
Moc: 205 KM
Kod Nadwozia: KA9
Rok Produkcji: 1999
Powiem, tak. Objawy wystąpiły niedługo po uszkodzeniu sondy lambda. Świecił się check engine. Od razu po wymianie sondy na sprawną silnik zaczął równo pracować.

Co do błędu za niskiego ciśnienia przed otwarciem elektrozaworu to nie wiem co jest. Był on jeszcze przed uszkodzeniem sondy lambda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-07-29, 16:44 

Dołączył(a): 2011-05-26, 13:18
Posty: 249
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Legend
Elektronika: Landi Renzo Omegas
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG1
Pojemność: 3500 V6
Moc: 205 KM
Kod Nadwozia: KA9
Rok Produkcji: 1999
Już wszystko jasne czemu wyrzucało komunikat. Przyczyną jednak nie była sonda lambda, lecz plastikowa osłona silnika. Po jej zamocowaniu jeden wtryskiwacz był podgięty i zaginało wężyk od wtryskiwacza do kolektora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-07-31, 09:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 758
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 30 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Zrób aktualizację sterownik do najnowszej wersji. W starszym firmware diagnostyka była czulsza i mogło zapisywać błąd ciśnienia przed przełączeniem elektrozaworu. Zagięty wężyk mógł być przyczyną nierównej pracy zobacz czy reszta jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-11-27, 23:15 

Dołączył(a): 2011-05-26, 13:18
Posty: 249
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Legend
Elektronika: Landi Renzo Omegas
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG1
Pojemność: 3500 V6
Moc: 205 KM
Kod Nadwozia: KA9
Rok Produkcji: 1999
Optima napisał(a):
Zrób aktualizację sterownik do najnowszej wersji. W starszym firmware diagnostyka była czulsza i mogło zapisywać błąd ciśnienia przed przełączeniem elektrozaworu. Zagięty wężyk mógł być przyczyną nierównej pracy zobacz czy reszta jest ok.


Optima zrobiłem tak jak mówiłeś, lecz niestety aktualizacja nic nie pomogła. Błąd dalej się pojawia. Przez jakiś miesiąc jazdy wystąpił 23 razy. Może naprowadzisz mnie gdzie szukać przyczyny ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-11-27, 23:21 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13614
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1056 razy

Auto: e39 540i/206
Elektronika: lpgtech 328/lpgtech duo
Wtryskiwacze: yeti/yeti
Reduktor: Kme twin/zavoli
Dysze: brak/2mm
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/88
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/2004
rrrobson, gratuluje szybkości działania. 119 dni Ci zajeło.... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-11-27, 23:25 

Dołączył(a): 2011-05-26, 13:18
Posty: 249
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Legend
Elektronika: Landi Renzo Omegas
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG1
Pojemność: 3500 V6
Moc: 205 KM
Kod Nadwozia: KA9
Rok Produkcji: 1999
Hahahaha dziękuję :D Tak na serio to miałem inne problemy na głowie, a ten wyskakujący błąd niczego nie zmienia w poruszaniu się autem (nie odczuwam żadnego wpływu), dlatego odłożyłem go na drugi plan. Jednak chciałbym się z nim ostatecznie uporać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-11-28, 08:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 758
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 30 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
To napisz chociaż ile błędów wybił licznik.Ostatnio miałeś 2x . Zakładając, że raz dziennie odpalasz lub 2 to "119 dni Ci zajeło" . Dziś powinno być ponad 120 błędów. Należy sprawdzić przede wszystkim szczelność. W sumie się nie dziwie, że tak długo,ponieważ błąd nie wpływa na pracę systemu jest to informacja o możliwej nieszczelności.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-11-28, 11:34 

Dołączył(a): 2011-05-26, 13:18
Posty: 249
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Legend
Elektronika: Landi Renzo Omegas
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG1
Pojemność: 3500 V6
Moc: 205 KM
Kod Nadwozia: KA9
Rok Produkcji: 1999
rrrobson napisał(a):
Przez jakiś miesiąc jazdy wystąpił 23 razy.


Błędy obserwowałem od ich ostatniej kasacji, czyli od miesiąca. Zatem przy najbliższej okazji podociskam opaski na wężach gumowych.

We wrześniu miałem przegląd techniczny i sprawdzano ewentualne wycieki gazu detektorem. Nic nie znaleziono. Czy to może puszczać któryś wtryskiwacz ? Dodam, że nie mam problemów z uruchomieniem na benzynie zimnego silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-11-28, 12:16 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13614
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1056 razy

Auto: e39 540i/206
Elektronika: lpgtech 328/lpgtech duo
Wtryskiwacze: yeti/yeti
Reduktor: Kme twin/zavoli
Dysze: brak/2mm
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/88
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/2004
rrrobson napisał(a):
Czy to może puszczać któryś wtryskiwacz ? Dodam, że nie mam problemów z uruchomieniem na benzynie zimnego silnika.

Nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-12-11, 19:09 

Dołączył(a): 2011-05-26, 13:18
Posty: 249
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Legend
Elektronika: Landi Renzo Omegas
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG1
Pojemność: 3500 V6
Moc: 205 KM
Kod Nadwozia: KA9
Rok Produkcji: 1999
Znalazłem nieszczelność między wtryskiwaczem a trójnikiem. Gazownik źle założył "kapturek" na wtrysk i przy ruszaniu na boki uchodził gaz. Po tygodniu testów bład nie powtórzył się ani razu.

Jednak przez ten czas użytkowania mam zarejestrowany jeden błąd: "Praca na obu paliwach po minimalnej temperaturze gazu". Jak zaradzić na tą wadę ?

Dodam, że temperatura przełaczania wynosi 25 stopni i kolejno są przełączane cylindry (nie waszystkie na raz).


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO