Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: OBD mini- korekty korekt- jak nadpisc ?
PostLink | Napisane: 2017-12-06, 09:11 

Dołączył(a): 2016-12-24, 08:02
Posty: 8

Pomógł: 0 razy

Auto: Passat 1.8t (APU)
Elektronika: Agis mini
Wtryskiwacze: omvl xxl
Reduktor: ac 01
Dysze: 2,5mm
Pojemność: 1.8t
Moc: 150
Kod Silnika: APU
Rok Produkcji: 2000
Witam. Jak w temacie. Mimo poprawnej kalibracji, wyrównania czasów wtrysku ciśnienia, średnicy , dysz korekt i prób na rożnych ustawieniach i.t.d - zawsze po mapowaniu, zestrojeniu agisa rozjezdza mi sie korekty na pb. Co prawda nie sprawdzałem tego ale to czuje. Po regulacji autko pięknie śmiga a czasem juz następnego dnia, po ostygnięciu silnika -czasem po 100 km - pedał gazu albo twardy klockowaty (chyba ubogo) albo mieki (bogato) ale bez ikry, przyspieszenia , zbierania sie itd. Stad pytanie- jeśli po mapowaniu i wpisaniu korekt do sterownika - skasuje obie mapy (pb i lpg) i znów pozbieram mapy i muszę je porównać do korekt zapisanych juz w sterowniku żeby ich nie usunac. Kombinuje tak- zbieram nowe mapy i powinny sie pokryc bez korekt ale pewnie tak nie będzie. Obliczam korektę i... co dalej - wpisać jej nie moge bo była policzaona do juz istniejącej korekty i po zapisaniu wywaliła by stara a przeciez liczona była do niej- błędne koło. Inny pomysł to dopisać ta korekte korekty w zakładce mapa - tej z bez wykresu z procentami . Z tego co pisze w instrukcji "korekty wprowadzone w zakładce POPRAWKI i MAPA sumują się". Czy dobrze kombinuje jak dodac te ewentualne korekty do korekt. Wiem wiem troche namieszałem ale mysle ze wiecie o co mi chodzi.

ps. nie mam zdjecia ale mapa po strojeniu wyglada wzorcowo- głowna poprawka 0.98, cisnienie na reduktorze 118, a mapa korekt startuje od minus 3 lekko w góre do plus 9 i opada na minus 3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OBD mini- korekty korekt- jak nadpisc ?
PostLink | Napisane: 2017-12-06, 10:02 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 19651
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1138 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech / Stag 200
Wtryskiwacze: ACW03 / 01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
najlepiej to wystroić z użyciem VAGa


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO