Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co zamiast KME Silver?
PostLink | Napisane: 2017-12-03, 15:08 

Dołączył(a): 2012-11-14, 10:24
Posty: 199
Lokalizacja: Kalinówka/Lublin

Pomógł: 17 razy

Auto: Volvo 940
Elektronika: Stag 300 ISA
Wtryskiwacze: Dragon'y
Reduktor: AC-01Rx2
Dysze: 3mm
Pojemność: 2316
Moc: 250+
Kod Silnika: B230FK
Rok Produkcji: 1996
Auto trochę zostało podkręcone do 0,7bar i w ogóle zaczęło się odpychać (walnięte były kable WN i nie wpięta wtyczka od stukowca co powodowało wycofanie zapłonu na maks). Jest Silver na zasileniu fi6 ale ze zbiornika jest miedź 8 także nie ma problemu z mocniejszym redkiem.
Auto w automacie. Spadki z 1,2 przy WOT ze startu do 0,4-0,5bar i oczywiście zrzutka. WOT z rolki bez redukcji biegu spadek na 0,6 i maksymalna odbudowa do 0,7 i tak trzyma.Termika trzyma 29-30 stopni przy stałej prędkości,przy WOT nie dojrzałem. Trochę kiepsko także pytanie jak w tytule. Co zamiast Silvera?
Oczywiście mój typ to AC R01 ale co można by wrzucić z KME bo tych redkach się słabo orientuję (Gold? ale jaki?).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co zamiast KME Silver?
PostLink | Napisane: 2017-12-03, 15:33 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16554
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 900 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
gold GT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co zamiast KME Silver?
PostLink | Napisane: 2017-12-03, 21:17 

Dołączył(a): 2017-02-17, 09:41
Posty: 323
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 10 razy

Auto: Fiat
Elektronika: stak go chwast
Wtryskiwacze: Valdemaro super fast
Reduktor: Bombel super
Dysze: 2m
Pojemność: 120
Moc: 6
Kod Nadwozia: -------
Kod Silnika: -------
Rok Produkcji: 2001
Magic III Power lub acr02 twin.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co zamiast KME Silver?
PostLink | Napisane: 2017-12-03, 22:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 1262
Lokalizacja: Wieliczka

Pomógł: 80 razy

Auto: Opel Corsa D OPC
Elektronika: LPGTECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL,bez dysz
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 1598
Moc: 192
Kod Silnika: Z16LER
Rok Produkcji: 2009
xshinigamix napisał(a):
gold GT

x2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co zamiast KME Silver?
PostLink | Napisane: 2017-12-07, 08:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-10, 19:01
Posty: 1150
Lokalizacja: PŁOCK ul Chopina 4 tel.888 21 10 10

Pomógł: 86 razy

Auto: Mondeo III/206CC
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: YETI/Barracuda
Reduktor: Magic III/MagicIII
Dysze: 2,8/2,5
Pojemność: 2000/2000
Moc: 146/136
Magic III power, będziesz zadowolony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co zamiast KME Silver?
PostLink | Napisane: 2017-12-07, 18:21 

Dołączył(a): 2015-04-08, 17:07
Posty: 87

Pomógł: 4 razy

Auto: a4 b6
Elektronika: techland quick
Wtryskiwacze: hana niebieska
Reduktor: ac r02 twin
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: 270
Kod Silnika: bex
Rok Produkcji: 2003
magic 3 lub ac r01 twin lub 2 ac czerwone, gold może sie pompować i nagrzewa sie wolno


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co zamiast KME Silver?
PostLink | Napisane: 2017-12-07, 18:48 

Dołączył(a): 2012-11-14, 10:24
Posty: 199
Lokalizacja: Kalinówka/Lublin

Pomógł: 17 razy

Auto: Volvo 940
Elektronika: Stag 300 ISA
Wtryskiwacze: Dragon'y
Reduktor: AC-01Rx2
Dysze: 3mm
Pojemność: 2316
Moc: 250+
Kod Silnika: B230FK
Rok Produkcji: 1996
Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Przekazałem właścicielowi,ma wymienić we własnym zakresie (zapewnie Gold GT) i przyjechać na poprawki w strojeniu. Jeszcze muszę odpuścić sztangę od WG bo boost za szybko wstaje (ktoś kto robił swap za dużo naciągnął) i na PB słychać ,że potrafi zastukać.
Ogólnie auto spokojnie wyrobi na jednym,porządnym redku. Tam jest obecnie ze 20KM więcej niż seria czyli w granicach 180KM-185KM. Może ten Silver by to jeszcze uciągnął w ciepłe dni ale teraz zdycha.
Co do Golda zwykłego to miałem ostatnio też przyjemność poprawiać taką instalkę i co zauważyłem,że reduktor nie trzyma od razu zadanego ciśnienia tylko "schodzi" do ustawionej wartości wraz z rozgrzewaniem silnika,cieczy. Oczywiście przerosty po cut off miał w granicach 3-3,5bar.
Auto turbo ,225KM,wypuszczone na dyszach nieruszonych czyli 2,2. Wtryski Hercules 3110. Początek mnożnika nie był widoczny bo zaczynał się poza skalą,ponad 2,5. I tak właściciel jeździł długi czas. :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co zamiast KME Silver?
PostLink | Napisane: 2017-12-07, 20:29 

Dołączył(a): 2017-02-17, 09:41
Posty: 323
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 10 razy

Auto: Fiat
Elektronika: stak go chwast
Wtryskiwacze: Valdemaro super fast
Reduktor: Bombel super
Dysze: 2m
Pojemność: 120
Moc: 6
Kod Nadwozia: -------
Kod Silnika: -------
Rok Produkcji: 2001
Reduktory kme bardzo się pompują szczególnie gold :P Co do r01 250km to ładnie trzyma przy cut off tylko zdarzały się kiedyś takie którym spadało cisnienie przez pierwsze 1tys km,później ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: miron15 i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO