Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 303 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2017-12-27, 17:07 

Dołączył(a): 2014-08-20, 20:24
Posty: 258

Pomógł: 6 razy

Auto: Renault
Elektronika: tech
Wtryskiwacze: tech
Reduktor: kme
Dysze: 3.2
Pojemność: 2000
Ale co się przełącza ??? a co nie przełącza ??????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 10:29 

Dołączył(a): 2017-06-21, 13:43
Posty: 18

Pomógł: 0 razy

Auto: Polonez
Elektronika: D.T. Gas System
Wtryskiwacze: AG
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Silnika: X25XE
Rok Produkcji: 1990
Andrzej77 napisał(a):
Ale co się przełącza ??? a co nie przełącza ??????


Jak delikatnie puszczam pedał gazu to nie przełącza się z lpg na pb (czyli zostaje na lpg i jest okej), a jak gwałtownie dodam i puszczę pedał gazu to się przełączy z lpg na pb, po czym muszę ręcznie przełączyć na lpg.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 14:11 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 1905

Pomógł: 213 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Nadal uważam, że może to być problem ciśnienia. Być może tego nie widać w odczytach. Chyba, że spada napięcie od kiepskiej masy albo plusa i sterownik świruje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-01-17, 18:24 

Dołączył(a): 2017-01-13, 19:11
Posty: 455

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: OMVL CPR DREAM REG
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1997
Pany, chcę u Siebie wrzucić Magic 3, to jest ten co w linku?
http://allegro.pl/reduktor-parownik-mag ... 23708.html
Nie jest przypadkiem za duży zapas jak na moje auto ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-01-17, 18:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3860
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 494 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic 3
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
Nie jest, jego zadaniem jest trzymać właściwe ciśnienie i temperaturę gazu więc w czym może przeszkadzać trochę większa wydajność. U mojego brata w Octavii 1.6 sprawuje się bardzo dobrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-01-17, 20:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-12-23, 22:40
Posty: 282
Lokalizacja: Włocławek

Pomógł: 0 razy

Auto: Chrysler 300m | Volvo S80
Elektronika: TECH-326 | Zenit Pro
Wtryskiwacze: Matrix HS.211.20 | ?
Reduktor: MJ III Power | KME Gold
Dysze: std | ?
Pojemność: 3518 V6 | 2783 T6
Moc: 256 | 272
Kod Nadwozia: LH | ?
Kod Silnika: EGG | ?
Rok Produkcji: 1999 | 1999
jestem zadowolony z Magic'a , ale musiałem go podłączyć szeregowo
tak czy inaczej dosyć niska temperatura jest gazu, ale do normalnego użytkowania jest ok

na plus test że szybko się nagrzewa do przełączenia na LPG , co prawda mam ustawione na +10stC i reduktor jest 30cm od silnika
przy -10stC zaczyna się przełączać po 2:20min

wcześniej miałem KME Gold, podłączony jakieś 1-1,5m od silnika, to przełączał się przy -10stC o ponad minutę dłużej

możecie potwierdzić że się szybciej nagrzewa do przełączania na LPG ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-01-17, 20:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3860
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 494 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic 3
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
Na początku miałem Tura i było dłużej niż obecnie na Magicznym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-01-17, 20:41 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24355
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 914 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
FMOne napisał(a):
dosyć niska temperatura jest gazu, ale do normalnego użytkowania jest ok

A ile to jest ta niska temperatura?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-01-17, 20:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-12-23, 22:40
Posty: 282
Lokalizacja: Włocławek

Pomógł: 0 razy

Auto: Chrysler 300m | Volvo S80
Elektronika: TECH-326 | Zenit Pro
Wtryskiwacze: Matrix HS.211.20 | ?
Reduktor: MJ III Power | KME Gold
Dysze: std | ?
Pojemność: 3518 V6 | 2783 T6
Moc: 256 | 272
Kod Nadwozia: LH | ?
Kod Silnika: EGG | ?
Rok Produkcji: 1999 | 1999
30stC to praktycznie max, przy normalnej - delikatnej jeździe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-01-17, 20:55 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24355
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 914 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Ale zapewne jak dasz w palnik to temperatura wzrośnie.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-01-17, 21:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-12-23, 22:40
Posty: 282
Lokalizacja: Włocławek

Pomógł: 0 razy

Auto: Chrysler 300m | Volvo S80
Elektronika: TECH-326 | Zenit Pro
Wtryskiwacze: Matrix HS.211.20 | ?
Reduktor: MJ III Power | KME Gold
Dysze: std | ?
Pojemność: 3518 V6 | 2783 T6
Moc: 256 | 272
Kod Nadwozia: LH | ?
Kod Silnika: EGG | ?
Rok Produkcji: 1999 | 1999
jak mocniej wcisnę to temp. spada

jak auto postoi odpalone z godzinę (konfigurowałem kilka razy TAP'a-03) to temp poszła na 50stC

ale teraz nawet nie sprawdzałem (podłączony szeregowo))
na dniach sprawdzę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-01-17, 21:37 

Dołączył(a): 2009-12-30, 00:26
Posty: 2261
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 12 razy

Auto: Bmw e39 540i
Elektronika: KME diego g3
Wtryskiwacze: Ac w02
Reduktor: Gold GT 2wy
Dysze: 2.5
Pojemność: 4400
Moc: 286
Kod Nadwozia: ---
Kod Silnika: m62b44tu
Rok Produkcji: 2001
A czy nie masz czasem zaworu dlawiacego przed nagrzewnica i lepsze podłączenie nie byłoby równolegle?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-01-17, 21:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-12-23, 22:40
Posty: 282
Lokalizacja: Włocławek

Pomógł: 0 razy

Auto: Chrysler 300m | Volvo S80
Elektronika: TECH-326 | Zenit Pro
Wtryskiwacze: Matrix HS.211.20 | ?
Reduktor: MJ III Power | KME Gold
Dysze: std | ?
Pojemność: 3518 V6 | 2783 T6
Moc: 256 | 272
Kod Nadwozia: LH | ?
Kod Silnika: EGG | ?
Rok Produkcji: 1999 | 1999
zawór nie
równoległe miałem, teraz testuje szeregowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-01-18, 11:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-12-23, 22:40
Posty: 282
Lokalizacja: Włocławek

Pomógł: 0 razy

Auto: Chrysler 300m | Volvo S80
Elektronika: TECH-326 | Zenit Pro
Wtryskiwacze: Matrix HS.211.20 | ?
Reduktor: MJ III Power | KME Gold
Dysze: std | ?
Pojemność: 3518 V6 | 2783 T6
Moc: 256 | 272
Kod Nadwozia: LH | ?
Kod Silnika: EGG | ?
Rok Produkcji: 1999 | 1999
jest lepiej niż było
normalna jazda ok 38stC przy wciśnięciu do 45stC

wcześniej, ale z podgrzewaczem ze świec żarowych które dławiły przepływ 30stC i po wciśnięciu spadało do 20stC (nie wiem jak na dłuższą metę , bo w mieście za bardzo nie miałem jak potestować)

bez podgrzewaczy było lepiej, bo utrzymywało się też ok 30-33stC, po wciśnięciu spadało do 25-28stC

ale... za pierwszym razem (jak zamontowałem ten reduktor) wydawało mi się że było lepiej (nie sprawdzałem liczb) ale szybciej się nagrzewał do przełączenia na LPG, ale po 2-3 dniach coś robiłem i od nowa zalewałem płyn i chyba coś się pogorszyło !?, później dobierałem się do niego (zlewając płyn) z 2 razy ,odpowietrzałem i nie pomogło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-01-18, 13:40 

Dołączył(a): 2014-08-20, 20:24
Posty: 258

Pomógł: 6 razy

Auto: Renault
Elektronika: tech
Wtryskiwacze: tech
Reduktor: kme
Dysze: 3.2
Pojemność: 2000
witam. tez zamontowalem malego magica do 170 turbo doładowanego motoru. Tak samo jak u kolegi teraz przy minus 1, 2 stopnia, temperatura gazu na poziomie
30 stopni i jak noga w podłogę to momentalnie rośnie do
36 stopni. Moze założę siatke z zestawu. Czy bedzie tak skakala temperatura. Dodam ze temperatura reduktora w okolicach 70 stopni.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 303 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO