Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 19:47 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28838
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2697 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
trefny egzemplarz może, podmienialiście na inny?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 19:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3904
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 499 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic 3
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
W mojej Lagunie też nie dał rady, w zbiorniku mam wielozawór ekstra a dalej faro 6 do samego reduktora. Z ciśnienia około 1,1 spadki do 0,6 bara bo do tylu testowo zmniejszyłem jak przy ustawionym 0,75 przełączało na benzynę. Możliwe że spadki były by i większe ale nie sprawdzałem bo zmieniłem na Magika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 20:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 1715
Lokalizacja: Wieliczka

Pomógł: 107 razy

Auto: Opel Corsa D OPC
Elektronika: LPGTECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL,bez dysz
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 1598
Moc: 192
Kod Silnika: Z16LER
Rok Produkcji: 2009
Ja mam taki problem,ale z Twinem. :/ Po montażu ładnie trzymał ciśnienie. Przy temperaturach około 10st zaczęły się cyrki. Muszę sprawdzić EZ i faro. Jak będzie ok,to podmieniam na inny a ten wyślę na gwarancję.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 20:29 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24573
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 923 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Silesia Cars, jak masz zrobione podciśnienie?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 20:33 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8372
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 547 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
Struna napisał(a):
jak masz zrobione podciśnienie?

przewód DN4 Northfighter i jedna wkrętka w kolektor za przepustnicą, ja rozumiem nagły chwilowy spadek ciśnienia do 0.5 bara, ale ono się musi momentalnie odbudować, a tu jest tak, że jak łagodnie dodajesz gazu aż do pełnego obciążenia i trzymasz pedał w podłodze jadąc 120 KM/h na 4 biegu, to ciśnienie powoli, ale systematycznie spada aż do progu przełączenia

Mirosław napisał(a):
podmienialiście na inny?

nie było kiedy, ale oczywiście to będzie pierwszy krok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 20:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 00:13
Posty: 551
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 51 razy

Auto: Toyota Camry/ GS300
Elektronika: Agis/ LR
Wtryskiwacze: Barracuda/ Reg
Reduktor: Zavoli S/R01
Dysze: 2.6 / 2.5
Pojemność: 2200/ 3000
Moc: 136/ 212
Kod Silnika: 5S-FE/ 2JZ-GE
Rok Produkcji: 1994/ 1995
Sprawdź Ultra360, już gdzieś tu czytałem o podobnym przypadku i okazało się, że filtr z wyjściem 2x12 sobie nie radzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 21:47 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22503
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 392 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
volvo 2,5T 210
1.8T 200km
omega 3.2
daje radę na jednym nawet zimą

choć termika powyżej 180 nie jest za cudowna ale dalej lepsza niż w goldzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 21:47 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8372
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 547 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
heh, w Subaru taki setup działa wzorowo, a tutaj nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 21:50 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8372
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 547 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
Nikodem napisał(a):
volvo 2,5T 210
1.8T 200km
omega 3.2

czyli co, trafiła nam się padnięta sztuka???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 21:51 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22503
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 392 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
albo taki dobry gaz na stacji z taka dobrą prężnością par


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-04, 19:30 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8372
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 547 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
na pierwszy ogień poszło dziś testowo nasze/Pawła Audi, TUR wymieniony na inny - serwisowy, ciśnienie ustawione takie jakie miał w programie, czyli 1.3 bara (finalnie go zestroimy na 1.1 bara), dolewanie benzyny wyłączone, próg minimum na 0.8 bara, nie przełącza na Pb i notuje spadki do 1.05 bara przy wyprostowanym kolanie.
Na dniach wołamy auto klienta na wymianę jego TUR-a.
Póki co wszystko wskazuje na to, że reduktor uległ awarii.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-04, 20:55 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6459
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 297 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: Kanapka Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
I tak bywa...

Ja dotychczas nie miałem z nimi problemu. A montuję to praktycznie od momentu jak weszło na rynek.

Jeden wymieniony w ramach gwarancji ale tylko ze względu na klienta. Przyjechał z żądaniem bo szwagier kolegi kuzyna tak powiedział...ale i tak to nie była wina reduktora...

Myślę, że z gwarancją problemu nie będzie. Ja osobiście bardzo pozytywnie oceniam współpracę z KME.

w 2-uch nowych turach ułamałem nypel...wymienili mi na nowe sztuki. W jednym ułamałem też nypel ale to było na serwisie wymiany filtra...reduktor używany. Wystarczyła fotka reduktora - dostałem nowy bez oddawania starego. Także KME się stara...

ps.

na początku swojej kariery gazownika montowałem zachwalane redki EG.

Jeden poszedł na reklamację bo puszczał gaz podciśnieniem. Przebieg znikomy około 100 kilometrów. Profilaktyczne zaznaczyłem śruby delikatnie lakierem do paznokci. Po około miesiącu przyszedł, że zanieczyszczony i gwarancja nie uznana. Po moim pytaniu jak to sprawdzili, nie ruszając śrub? Chwila konsternacji...i wymienili na nowy.

Także nie ma co jechać po turze...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-04, 21:34 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8372
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 547 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
ależ ja po nim nie jadę, bo go lubię i regularnie montuję, ale te dwa przypadki mnie zdziwiły. Chcę poznać granicę jego prawdziwych możliwości na podstawie również Waszych doświadczeń i podzielić się swoimi, wszak po to jest forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-04, 21:57 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13403
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1028 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
Do v6 2,4 w audi uważam, że spokojnie daje radę, w v6 2,8 jest na styk. 1,8T VAGowe też obrabia gdy jest seria 150KM. Takie moje doświadczenia. Oczywiście o słabszych autach nie pisze, bo nie ma sensu. Jeden zaczął puszczać gaz podciśnieniem po około 40kkm i tyle awarii.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-04, 22:33 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5730
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 233 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Ja zamontowałem kiedyś Tura do Audi 1,8T BFB (165KM). Auto miało byś seria, ale na 99% nie było, bo dmuchało równo prawie do końca obrotomierza. Ale poradził sobie na styka że spadkami nieco powyżej 0,3b o ile dobrze pamiętam.
Chciałem tez dodać coś na temat Ultra 360. Wbrew temu co można się spodziewać widząc konstrukcję, nie wprowadza żadnych istotnych spadków ciśnienia. Zrobiłem kiedyś taki test, że kupiłem najtańszy papierowy filtr z takimi samymi wyjściami jak mam Ultra (16-2x12) i je porównałem. Jak dmuchałem w nie ustami, to Ultra stawiał wyczuwalny opór, a przez ten papierowy, powietrze przelatywało jak przez pustą rurkę. Ale potem pogoniłem kilka razy auto na jednym i drugim robiąc zapisy osc. Jak porównałem spadki, to na Ultra statystycznie było może 0,05b więcej spadku. Statystycznie - bo to w zasadzie różnice były na poziomie błędu pomiarowego i nie zawsze dało się je zauważyć. A trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, ze ten papierowy był nowy, a Ultra jeżdżony już kilka tys.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO