Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-24, 00:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 00:13
Posty: 553
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 50 razy

Auto: Toyota Camry/ GS300
Elektronika: Agis/ LR
Wtryskiwacze: Barracuda/ Reg
Reduktor: Zavoli S/R01
Dysze: 2.6 / 2.5
Pojemność: 2200/ 3000
Moc: 136/ 212
Kod Silnika: 5S-FE/ 2JZ-GE
Rok Produkcji: 1994/ 1995
Nie łap za słówka http://lpgtech.pl/oferta/wtryskiwacze/tech-yeti/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-24, 09:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-12-30, 16:35
Posty: 272

Pomógł: 8 razy

Auto: Megane 1.6 8v
Elektronika: tech 204
Wtryskiwacze: omvl
Reduktor: vr-l
Dysze: 2,0
Pojemność: 1598
Moc: 75
Rok Produkcji: 1997
gdy yeti sie pojawil byl temat odnosnie temperatur i jeden z forumowiczow zasugerowal ze ze wzgledu na ceny uszczelek dla tego zakresu temperatur jest maloprawdopodobne by ten wtryskiwacz te normy spelnial...homologacja niby jest ale... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-24, 09:13 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20305
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1191 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
Jesli ten wtrysk ma byc lepszy i tanszy niz podobna konstrukcyjnie barracuda to troche podejrzane...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-24, 10:35 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8129
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 523 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
cena Barracudy może być lekko podparta jej popularnością - fakt faktem - nie bezpodstawną :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-24, 13:12 

Dołączył(a): 2010-11-10, 10:33
Posty: 2106
Lokalizacja: Toronto

Pomógł: 125 razy

Auto: Civic
Elektronika: Bez gazu
W kilku autach testuja sie Yeti Plus. Na razie wszystko ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-25, 11:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-25, 19:33
Posty: 661
Lokalizacja: Siedlce

Pomógł: 35 razy

Auto: Toyota Camry x2
Elektronika: Stag 4 Eco/Qbox
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Zavoli S/Zavoli S
Dysze: 2,7/2,7
Pojemność: 2164/2164
Moc: 136/136
Kod Nadwozia: SXV10/SXV10
Kod Silnika: 5S-FE/5S-FE
Rok Produkcji: 1992/1995
gonzo68,

Nie kombinuj i zakładaj barracudy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-26, 09:14 

Dołączył(a): 2014-07-20, 10:34
Posty: 48

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Panda/Suzuki Liana
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: Hana 2001 gold/Yeti
Reduktor: Palacar KR 4 /Silver
Dysze: 1,9 mm/2,1 mm
Pojemność: 1108/ 1585
Moc: 54/106
Kod Nadwozia: 169
Kod Silnika: 187A1.000/M16A
Rok Produkcji: 2007/2005
gonzo68 napisał(a):
No więc właśnie spodziewał bym się po profesjonalistach, żeby przy okazji stwierdzenia nieprawidłowego działania Yeti napisali, jaki filtr był stosowany i ewentualnie w jakim stopniu wyłapał frakcje. Zawsze można ponarzekać na ewentualną konkurencję, bo forum wszystko przyjmie tyle, że chodzi o rzetelne info.


U mnie był Alex 360 i to nie ta felerna wersja ze słabym klejem. Yeti poszły do pudełka po 7000 km. AC W03 zamontowałem w ich miejsce i problemy się skończyły. Dodatkowo spalanie w dół o ponad litr (mam znów takie jak dawniej na hanach red). Jedyna wada, że są dość głośne, ale o tym wiedziałem przed imprezą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-26, 09:16 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8129
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 523 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
Yellon, z ciekawości - dlaczego nie Barracuda?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-26, 12:14 

Dołączył(a): 2014-07-20, 10:34
Posty: 48

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Panda/Suzuki Liana
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: Hana 2001 gold/Yeti
Reduktor: Palacar KR 4 /Silver
Dysze: 1,9 mm/2,1 mm
Pojemność: 1108/ 1585
Moc: 54/106
Kod Nadwozia: 169
Kod Silnika: 187A1.000/M16A
Rok Produkcji: 2007/2005
Silesia Cars napisał(a):
Yellon, z ciekawości - dlaczego nie Barracuda?


Za pierwszym razem w sierpniu chciałem kupić Barracudę, ale akurat nie mieli w hurtowni 115l więc kupiłem Yeti, teoretycznie miało być niby to samo, tylko złącze pod innym kątem, taka Barracuda dla ludu od LPG Techa. Dodatkowo miały być lepsze, bo od -40*C. Mam też sterownik Tech 224, więc pomyślałem, że kto jak kto ale sami swoimi wtryskami powinni umieć sterować i wbudowane korekty powinny być TIP TOP. Kupiłem, bo sprawa była pilna - szykowałem auto do wyjazdu na wczasy. Miałem to robić na spokojnie, ale wcześniej wyszły mi dodatkowe problemy z wymianą wahaczy (zapieczone śruby w sankach, skończyło się ich ściąganiem i rozcinaniem, a dodatkowo poszły śruby od sanek w podłużnicy, jaja jak berety jednym słowem - japonce składają wszystko na sucho i są efekty:(

W czwartek modernizowałem gaz, w piątek byłem w drodze do Dalmacji:) Na początku dało się to stosunkowo szybko i ładnie wystroić na autostradach. Po powrocie jak majster zobaczył Yeti to powiedział, że będę miał przejścia jak się tylko ochłodzi, bo kiedyś je u siebie w warsztacie montował i musiał ludziom potem ściągać, bo tak france na zimnym szarpały. Nie pomylił się.

Za drugim razem w przypadku AC W 03 przeważyła możliwość rozebrania wtrysków i ich wyczyszczenia i fakt, że za 40 zł można kupić zestawy naprawcze i je zregenerować.

Barracuda do świetny i sprawdzony wtryskiwacz. W moim przypadku wyszło, że prawdziwe jest powiedzenie, że lepsze (Yeti) jest największym wrogiem dobrego ( Barracuda).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-01-06, 23:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 1663
Lokalizacja: Wieliczka

Pomógł: 104 razy

Auto: Opel Corsa D OPC
Elektronika: LPGTECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL,bez dysz
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 1598
Moc: 192
Kod Silnika: Z16LER
Rok Produkcji: 2009
Wybór numer jeden to Barracuda. Jeśli ktoś chce coś tańszego, to ac w03. Różnica między Barracuda i yeti jest śmieszna, więc według mnie lepiej dołożyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-01-08, 14:11 

Dołączył(a): 2014-07-20, 10:34
Posty: 48

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Panda/Suzuki Liana
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: Hana 2001 gold/Yeti
Reduktor: Palacar KR 4 /Silver
Dysze: 1,9 mm/2,1 mm
Pojemność: 1108/ 1585
Moc: 54/106
Kod Nadwozia: 169
Kod Silnika: 187A1.000/M16A
Rok Produkcji: 2007/2005
mzloty napisał(a):
To je reklamuj. Raz, że odzyskasz wtryski, a dwa TECH będzie miał materiał do analizy.



Reklamacja uznana. Wielki plus dla Techa - nie trwało to nawet tygodnia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-01-15, 13:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 00:13
Posty: 553
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 50 razy

Auto: Toyota Camry/ GS300
Elektronika: Agis/ LR
Wtryskiwacze: Barracuda/ Reg
Reduktor: Zavoli S/R01
Dysze: 2.6 / 2.5
Pojemność: 2200/ 3000
Moc: 136/ 212
Kod Silnika: 5S-FE/ 2JZ-GE
Rok Produkcji: 1994/ 1995
Jakieś nowe spostrzeżenia w temaciw Yeti po ostatnich mrozach?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-01-15, 14:56 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13201
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1011 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
ja dopiszę, że montuje YETI od roku i ani jedna sztuka nie wymagała uwagi. Nie robię moze dużo montaży, ale około 40-50 samochodów jeździ na Yeti.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-02-22, 14:48 

Dołączył(a): 2012-08-06, 22:42
Posty: 53
Lokalizacja: Wlkp.

Pomógł: 0 razy

Auto: Subaru/Volvo/Honda
Niestety u mnie przy temp. zew. -4 przy pierwszym przełanczaniu szarpanie silnikiem i wariujący check, nowa listwa Yeti po przebieu 1000km, zmieniam na barracudy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-02-22, 14:53 

Dołączył(a): 2010-11-10, 10:33
Posty: 2106
Lokalizacja: Toronto

Pomógł: 125 razy

Auto: Civic
Elektronika: Bez gazu
A wczesniej bylo dobrze ? Ustawienia poprawne ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO