Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-08, 20:58 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5329
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 208 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Racja, źle się wyraziłem. Ale chyba sens nie zginął.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-08, 21:20 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5329
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 208 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
sav88, przypomniałem sobie jeszcze jedno o czym chciałem wspomnieć. Nie mam doświadczenia tuningu (poza jednym przypadkiem ;) ) i nie znam tego sterownika "od kuchni", ale jak jest taki zmodzony na ori programie, to pewnie wartości przepływu i wszystko inne wychodzi poza mapy, więc pewnie na benzynie nie chodzi to zbyt dobrze. Może też z tego względu nie zapętli. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-17, 16:25 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23907
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 879 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
nie ma chyba obecnie lepszego on NEVO sterownika do tego typu wydumek.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-18, 08:28 

Dołączył(a): 2012-09-27, 19:29
Posty: 147
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 11 razy

Auto: Omega b
Elektronika: Zenit Pro
Wtryskiwacze: Hercules
Reduktor: Gold
Dysze: 2.4
Pojemność: 2500
Moc: 200
smiem wątpić..
ale każdy ma prawo do własnej oceny sterowników
jak to pytają inni jak pisze o tym co montuje co w nim takiego najlepszego czego nie ma w innych sterownikach z wyższej półki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-18, 11:37 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23907
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 879 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
kokoszon napisał(a):
smiem wątpić..

proszę bardzo - ale chociaż znasz produkt i jego niespotykane funkcjonalności, czy po prostu jako "miłośnik" zenitów z definicji negujesz ?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: omell i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO