Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-08, 20:58 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5531
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 219 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Racja, źle się wyraziłem. Ale chyba sens nie zginął.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-08, 21:20 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5531
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 219 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
sav88, przypomniałem sobie jeszcze jedno o czym chciałem wspomnieć. Nie mam doświadczenia tuningu (poza jednym przypadkiem ;) ) i nie znam tego sterownika "od kuchni", ale jak jest taki zmodzony na ori programie, to pewnie wartości przepływu i wszystko inne wychodzi poza mapy, więc pewnie na benzynie nie chodzi to zbyt dobrze. Może też z tego względu nie zapętli. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-17, 16:25 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24156
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 900 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
nie ma chyba obecnie lepszego on NEVO sterownika do tego typu wydumek.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-18, 08:28 

Dołączył(a): 2012-09-27, 19:29
Posty: 237
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 17 razy

Auto: Omega b
Elektronika: Zenit Pro
Wtryskiwacze: Hercules
Reduktor: Gold
Dysze: 2.4
Pojemność: 2500
Moc: 200
smiem wątpić..
ale każdy ma prawo do własnej oceny sterowników
jak to pytają inni jak pisze o tym co montuje co w nim takiego najlepszego czego nie ma w innych sterownikach z wyższej półki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-18, 11:37 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24156
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 900 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
kokoszon napisał(a):
smiem wątpić..

proszę bardzo - ale chociaż znasz produkt i jego niespotykane funkcjonalności, czy po prostu jako "miłośnik" zenitów z definicji negujesz ?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-22, 10:28 

Dołączył(a): 2012-09-27, 19:29
Posty: 237
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 17 razy

Auto: Omega b
Elektronika: Zenit Pro
Wtryskiwacze: Hercules
Reduktor: Gold
Dysze: 2.4
Pojemność: 2500
Moc: 200
nie montuje ale funkcje znam. własnie przegladam program i w stosunku do zenita pro jest taka róznica ze zenit pro nie obsluguje sterowania wtryskiwaczami plusem
po za tym korekty, dotryski , ograniczenie czasu wtrysku, odczyt obr. z wtryskiwaczy, dodawanie benzyny, upuszczanie cisnienia, korekty obd, autoadaptacje obd i po czasach, rózne strategie zasilania gazem i pb, zmiana kolejnosci wtryskiwaczy i przypisywanie ich, testowanie wszystko to niczym sie nie rózni
zenit nie ma korekty na poszczegolne banki ale mozna to zrobic korekta na wtryskiwacze
nie ma takiego samochodu na rynku który ogarnie nevo a ktorego nie ogarnie zenit pro
dlatego pytanie było z mojej strony w czym nevo jest lepszy do takich aut od innych sterowników z rynku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-22, 11:48 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24156
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 900 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
kokoszon napisał(a):
nie ma takiego samochodu na rynku który ogarnie nevo a ktorego nie ogarnie zenit pro

heh - ano jest i to niejeden :)
kokoszon napisał(a):
pytanie było z mojej strony w czym nevo jest lepszy do takich aut od innych sterowników z rynku

najistotniejsza zaleta nevo - możliwość sterowania dawką gazu w zapętleniu benzyny
a inne - możliwości emulacji różnej maści czujników/urządzeń, to już ma część możliwości jak kompy typu piggyback.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-22, 13:03 

Dołączył(a): 2012-09-27, 19:29
Posty: 237
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 17 razy

Auto: Omega b
Elektronika: Zenit Pro
Wtryskiwacze: Hercules
Reduktor: Gold
Dysze: 2.4
Pojemność: 2500
Moc: 200
zgadza sie sterowania przy zapetleniu nie ma ale wiem z doswiadczenia ze takie sterowanie w wiekszosci przypadków nie jest potrzebne
jeszcze nie ma jednej bajery nie ma napisu kme:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-22, 17:15 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24156
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 900 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
kokoszon napisał(a):
wiem z doswiadczenia ze takie sterowanie w wiekszosci przypadków nie jest potrzebne

na zasadzie - trafisz z ciśnieniem i jakoś to będzie :)
jednak jak jest możliwość sterowania w takich przypadkach, to lepiej taką opcję posiadać - inna sprawa, że tutaj akurat jest temat zaturbionego auta n/a, gdzie trzeba ogarnąć trochę więcej tematów niż w seryjnym aucie z turbo, dlatego właśnie nevo jest zdecydowanie lepszą propozycją.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-22, 18:41 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5531
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 219 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Struna, ja się zgadzam że KME jest OK, ale skąd wiesz jak tu będzie się zachowywał sterownik? Może czasy będą zupełnie z fusów wywróżone i nie będzie się można ich trzymać przy strojeniu, albo będzie to upierdliwe. Może też zapętlenia nie będzie. Pewnie pasowałoby sprawdzić na początek jak to się zachowuje na benzynie i się zastanawiać.

PS. Oczywiście żaden Zenit nie będzie lekarstwem na wszystko (żeby marketing AGC źle mnie nie zrozumiał ;) ).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-22, 18:58 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24156
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 900 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
mcjezioro napisał(a):
skąd wiesz jak tu będzie się zachowywał sterownik? Może czasy będą zupełnie z fusów wywróżone i nie będzie się można ich trzymać przy strojeniu, albo będzie to upierdliwe.

no właśnie - nie wiadomo, ale można przypuszczać, że nie będzie to banalne, stąd właśnie nevo, bo można tam sobie zdefiniować mapę np po ciśnieniu kolektora zamiast czasów, więc nawet jak czasy będą kiepskim źródłem, to dzięki możliwościom tego sterownika można dobrać odpowiedni algorytm.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-22, 19:04 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5531
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 219 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
A to nie wiedziałem że można zrobić po ciśnieniu. Chyba mam za stary soft. Jeśli można, to faktycznie brać w ciemno.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-22, 20:21 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24156
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 900 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
tam jest kilka możliwości, można sobie ustawić co akurat lepsze w danym aucie.
1. klasycznie - czasy vs obroty
2. czas vs ciśnienie kolektora
3. obroty vs ciśnienie kolektora

a do tego jeszcze jest liniowa korekta po obrotach, po ciśnieniu kolektora, po temperaturze gazu i po temperaturze reduktora

generalnie możliwości od groma - i nie żebym zachwalał, bo jakoś mi nie leży soft w kme, ale jednak funkcjonalności ma od metra.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-23, 22:59 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5531
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 219 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Nie no, Nevo to ja jako tako znam (nawet kilka lat sie na tym jeździło), ale nowości nie nadrobiłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Instalacja do silnika N/A z doładowaniem
PostLink | Napisane: 2018-01-24, 13:17 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24156
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 900 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
fakt, coś tam się pozmieniało i dopracowało ( nawet już w mapie macierzowej można ctrl up/down zmieniać wartości :) )

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO