Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z przełączeniem w czasie jazdy
PostLink | Napisane: 2017-11-20, 16:32 

Dołączył(a): 2017-01-13, 19:11
Posty: 453

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: OMVL CPR DREAM REG
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1997
Cześć,
Gdy odpalę po całej nocy samochód to w czasie jazdy w momencie przełączania na gaz wywala mi błąd brak komunikacji z panelem kierowcy i kontrolka mruga tak jak by nie było gazu, dopiero w czasie jazdy jak auto osiągnie temperaturę 70 stopni przełączę ręcznie i jest okej. Jak stoję od odpalenia silnika na biegu jałowym i czekam aż się przełączy to przełącza się bez problemu, gdzie szukać przyczyny?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przełączeniem w czasie jazdy
PostLink | Napisane: 2017-11-21, 15:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6274
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 693 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
W uszkodzonych przewodach centrala<>sterownik ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przełączeniem w czasie jazdy
PostLink | Napisane: 2017-11-21, 15:48 

Dołączył(a): 2017-01-13, 19:11
Posty: 453

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: OMVL CPR DREAM REG
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1997
Sprawdzałem wczoraj komputer i miałem tylko błąd, że niby pusta butla, zmieniłem sobie przełączanie cylindrów i na razie jest jak by lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przełączeniem w czasie jazdy
PostLink | Napisane: 2017-11-21, 16:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6274
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 693 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Przełączanie cylindrów nie ma nic wspólnego z brakiem komunikacji z panelem kierowcy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przełączeniem w czasie jazdy
PostLink | Napisane: 2017-11-21, 16:16 

Dołączył(a): 2017-01-13, 19:11
Posty: 453

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: OMVL CPR DREAM REG
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1997
Wiem wiem, ale nie było tego błędu " brak komunikacji z panelem kierowcy ", kiedyś się raz taki błąd pokazał i to było właśnie w czasie przełączania na gaz, ale teraz wyrzuciło błąd " pusta butla ".
Miałem ustawione na 0,5s przełączanie, może coś nie dawało rady, zmieniłem na 1sek i na razie jest okej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przełączeniem w czasie jazdy
PostLink | Napisane: 2017-11-21, 16:19 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24333
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 913 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
elektrownia do sprawdzenia raczej

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przełączeniem w czasie jazdy
PostLink | Napisane: 2018-01-09, 13:00 

Dołączył(a): 2017-01-13, 19:11
Posty: 453

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: OMVL CPR DREAM REG
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1997
Panowie, cały czas w czasie przełączania na gaz po długim postoju przełącza mi od razu na pb i błąd pokazuje, że pusta butla, co mogę z tym zrobić? Butla pełna a i tak rozłącza, dopiero jak się nagrzeje więcej niż 35 stopni to normalnie się przełączy na gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przełączeniem w czasie jazdy
PostLink | Napisane: 2018-01-09, 13:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 00:13
Posty: 553
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 50 razy

Auto: Toyota Camry/ GS300
Elektronika: Agis/ LR
Wtryskiwacze: Barracuda/ Reg
Reduktor: Zavoli S/R01
Dysze: 2.6 / 2.5
Pojemność: 2200/ 3000
Moc: 136/ 212
Kod Silnika: 5S-FE/ 2JZ-GE
Rok Produkcji: 1994/ 1995
Sprawdź elekrozawory na butli i przy reduktorze. Luzy na wsówkach lub któraś cewka pada.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO