Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: SWIFT 1.3 92KM vs TIPO 1.4 95KM
PostLink | Napisane: 2018-01-06, 16:59 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16782
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 939 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
SebastianS napisał(a):
Podejście do tej jednostki z mało elastycznymi systemami włoskimi jest niemal gwarantem porażki.



Oj tam ,poradzą sobie identycznie jak z pandami załozy się emulator sondy, obd i jeszcze kilka i pojedzie nawet na śrubie elektrycznej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SWIFT 1.3 92KM vs TIPO 1.4 95KM
PostLink | Napisane: 2018-01-06, 20:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3335
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 189 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
SebastianS napisał(a):
To słynny Starjet

czy aby na pewno? nie było innych? jeśli tak to bardzo łatwiutki silniczek do zrobienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SWIFT 1.3 92KM vs TIPO 1.4 95KM
PostLink | Napisane: 2018-01-07, 19:26 

Dołączył(a): 2015-04-09, 13:33
Posty: 337
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 22 razy

Auto: vw golf, kia rio
Elektronika: BRC SQ24
Pojemność: 1.6/1.4
Moc: 95/105
Rok Produkcji: '95/'14
ST1CZ napisał(a):
3. z tego co znalazłem na stronie BRC to za 2 lata gwarancji 900zł, więc tyle co muszę dołożyć do ASO, tyle że instalacja BRC lepsza ?

I nie wiem czy to nie będzie najlepsza opcja jeśli obawiasz się utraty gwarancji przy nowym aucie. Miałem podobny dylemat jakiś czas temu, bo opcja instalacji w ASO lekko przerażała, zwłaszcza finansowo. A przy silniku 1.2 miałem możliwość instalacji bez utraty gwarancji na silnik, przy 1.4 już nie. Założone mam ostatecznie BRC SQ 24, poza ASO, przejechane już ponad 40 tys., bez przygód.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SWIFT 1.3 92KM vs TIPO 1.4 95KM
PostLink | Napisane: 2018-01-08, 20:51 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 6137
Lokalizacja: Zbrosławice, Dębica

Pomógł: 127 razy

Auto: Warszawa V8, audi 90Q
Elektronika: Stag 300, STAG Qbox
Wtryskiwacze: Hana/Magic FX
Reduktor: Magic III/Magic III BIG
Dysze: -
Pojemność: 4200/2200
Moc: 300 ; 136
Kod Nadwozia: 223, B2
Kod Silnika: ABZ; KV
Rok Produkcji: 66; 84
dariusz105 napisał(a):
SebastianS napisał(a):
To słynny Starjet

czy aby na pewno? nie było innych? jeśli tak to bardzo łatwiutki silniczek do zrobienia.

Jak się trochę pomyśli, to owszem :)
Ale Makarony postanowili zrobić to po swojemu, czy mafijnymi patentami. Niemal wszystkie włoskie wychujki zalecają zamianę wtyczek na wtryskiwaczach LPG, lub nowsze - programowe zamienienie sekwencji wtrysku. Bo mniej szarpie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SWIFT 1.3 92KM vs TIPO 1.4 95KM
PostLink | Napisane: 2018-01-08, 23:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3335
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 189 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
SebastianS, odpisz pełny kod silnika z tabliczki samochodu bo chyba było kilka. jesli nie to nie wiem jak ten silnik mógł poniewierać monterów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SWIFT 1.3 92KM vs TIPO 1.4 95KM
PostLink | Napisane: 2018-01-09, 07:33 

Dołączył(a): 2017-12-30, 14:20
Posty: 5
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Pomógł: 0 razy

Auto: FIAT TIPO
Pojemność: 1400
Moc: 95
Rok Produkcji: 2017
Dziękuję wszystkim za pomoc.

Instaluję gaz w Suzuki, wybrałem Silesia Cars w Katowicach.

Jak Tipo będzie już po gwarancji to wtedy zrobię gaz w nim, czyli za dwa lata.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SWIFT 1.3 92KM vs TIPO 1.4 95KM
PostLink | Napisane: 2018-01-09, 09:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-06-01, 08:03
Posty: 284
Lokalizacja: Toruń

Pomógł: 10 razy

Auto: VW GOLF 1.4 16V PACIFIC
Elektronika: STAG 200 GoFast
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: AC R02
Dysze: 2.0
Pojemność: 1400
Moc: 75
Kod Silnika: BCA
Rok Produkcji: 2003
Za dwa lata dojdziesz do wniosku, że mogłeś gazować Tipo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SWIFT 1.3 92KM vs TIPO 1.4 95KM
PostLink | Napisane: 2018-01-09, 21:30 

Dołączył(a): 2015-04-09, 13:33
Posty: 337
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 22 razy

Auto: vw golf, kia rio
Elektronika: BRC SQ24
Pojemność: 1.6/1.4
Moc: 95/105
Rok Produkcji: '95/'14
Łukaszek napisał(a):
Za dwa lata dojdziesz do wniosku, że mogłeś gazować Tipo.


Dokładnie to miałem napisać. Proponuje Ci jeszcze przejrzeć raz książkę gwarancyjną, co podlega gwarancji, jakie są wyłączenie itd. I się okaże, że jak sobie podliczysz wszystko jeszcze raz to montaż gazu będzie najlepszą opcją. Ja tak zrobiłem, nie narzekam. Ale decyzja należy do Ciebie. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SWIFT 1.3 92KM vs TIPO 1.4 95KM
PostLink | Napisane: 2018-01-10, 06:10 

Dołączył(a): 2013-01-07, 14:51
Posty: 216
Lokalizacja: EPi

Pomógł: 6 razy

Auto: Skoda Octavia I
Elektronika: Stag 4 Qbox Plus
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: AC R-01
Dysze: 2,2
Pojemność: 1599
Moc: 102
Kod Silnika: BFQ
Rok Produkcji: 2010
W kazdym swoim nowym samochodzie montowałem LPG po ułożeniu silnika i jakos problemow z gwarancja nigdy nie mialem. Trzeba realnie ocenić montaz instalacji a nie szczypać sie bo gwarancja lub cos innego. Tak na dobra sprawę to montaz po gwarancji tez nie powinien miec miejsca. Skończyła sie gwarancja mechaniczna a na blachę trwa nadal, wiec moze poczekac do konca wszystkich gwarancji z montażem ? ;)
Przecież to jest jakas paranoja. Jak ktos ma pecha to palca w dupie złamie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SWIFT 1.3 92KM vs TIPO 1.4 95KM
PostLink | Napisane: 2018-01-16, 02:47 

Dołączył(a): 2010-11-10, 13:02
Posty: 462
Lokalizacja: wies

Pomógł: 2 razy

Auto: .i.
Elektronika: qbox +
Wtryskiwacze: ac w03
Reduktor: ac r02
Pojemność: 1.2
Ale montaż LPG w ASO powoduje utratę gwarancji fabrycznej na silnik, wiążke, blachy.
ASO moze dać swoją gwarancję.

Pełną gwarancję producenta ma instalacja załozona fabrycznie przez fiata w wersji 1.4T LPG.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SWIFT 1.3 92KM vs TIPO 1.4 95KM
PostLink | Napisane: 2018-01-16, 16:05 

Dołączył(a): 2010-11-10, 13:02
Posty: 462
Lokalizacja: wies

Pomógł: 2 razy

Auto: .i.
Elektronika: qbox +
Wtryskiwacze: ac w03
Reduktor: ac r02
Pojemność: 1.2
Ja bym rozważył opcję , które auto wczesniej zardzewieje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SWIFT 1.3 92KM vs TIPO 1.4 95KM
PostLink | Napisane: 2018-01-17, 16:23 

Dołączył(a): 2017-12-03, 21:00
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda 323
Pojemność: 1348
Moc: 70
Rok Produkcji: 1998
Ja bym zakładal do swift :)
Nie ma bólu ze była gwarancja i co sie stało a tu lpg zamontowane i po gwarancji, nie wiem jak to z tymi gwarancjami jest nie miałem nigdy auta z salonu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Ja11 i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO