Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Filtry
PostLink | Napisane: 2017-03-12, 19:00 

Dołączył(a): 2016-03-06, 10:10
Posty: 288
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Pomógł: 12 razy

Auto: Honda CR-V;Opel Corsa
Elektronika: Optima Expert;QNEXT Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130;AC W03
Reduktor: Shark 1500; R02
Pojemność: 1997; 1229
Moc: 155; 86
Kod Silnika: R20A9;A12XER
Rok Produkcji: 2013;2014
Napewno mowimy o filtrach ?;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Filtry
PostLink | Napisane: 2017-03-12, 22:01 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5785
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 234 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Ja się zastanawiam, czy to przenikanie "tłustego" na wyjście, nie jest spowodowane zbyt małą powierzchnią filtracyjną. Powstaje różnica ciśnień i przepycha ciekłe zanieczyszczenia przez materiał filtracyjny. Ale gdyby tak było, to nie powinno się to objawiać w autach z słabymi silnikami (mały przepływ gazu), a raczej tylko z mocniejszymi. KME ma raczej sporo większą powierzchnię filtracyjną.
Ma ktoś jakieś spostrzeżenia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Filtry
PostLink | Napisane: 2017-03-13, 13:53 

Dołączył(a): 2014-09-12, 14:35
Posty: 129

Pomógł: 1 razy

Auto: S60
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Matrix HS
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 2,4
Moc: 170kM
Kod Silnika: B5244S
Rok Produkcji: 2007
Optima napisał(a):
Dostaliśmy filtr będziemy sprawdzać co poszło nie tak. Jutro prawdopodobnie zostanie wysłany nowy.

Otrzymałem filtry. Te są jak najbardziej ok. Dziękuję za uznanie gwarancji.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Filtry
PostLink | Napisane: 2017-03-16, 11:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-06-18, 20:53
Posty: 234
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 11 razy

Auto: e39 528
Elektronika: KME diego g3
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: STAG AC R01
Pojemność: 2800
Moc: 193
Kod Silnika: M52TUB28
Dzisiaj wymieniałem wkład, przebieg ok 11 tyś... Wylot suchy, wlot w mazucie.
Wleciał nowy wąż od reduktora do wejścia filtra, też był trochę zalepiony.
Filtr fazy ciekłej czysty..



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Filtry
PostLink | Napisane: 2017-03-22, 10:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-02-23, 15:44
Posty: 3328
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 163 razy

Auto: Megane Grandtour mk3 ph3
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Pojemność: 1558
Moc: 110
Kod Silnika: K4M 868
Rok Produkcji: 2015
RomanS napisał(a):
że jakaś mała ilość tłustych cząstek posłuży dla większej żywotności wtrysków

eeee.... rozpuszczony klej ma posłużyć wtryskom? nie chce mi się wierzyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Filtry
PostLink | Napisane: 2017-03-22, 16:01 

Dołączył(a): 2009-10-23, 19:01
Posty: 124
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat B5FL
Elektronika: Stag 4Qbox
Wtryskiwacze: Hana green pojedyncze
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Nadwozia: 3B6
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2002
deku napisał(a):
RomanS napisał(a):
że jakaś mała ilość tłustych cząstek posłuży dla większej żywotności wtrysków

eeee.... rozpuszczony klej ma posłużyć wtryskom? nie chce mi się wierzyć.


A czy ja mówię, że klej???
Przy drugiej wymianie wkładu wylot był również tłusty, sam wkład natomiast całkowicie w całości, próby ręcznej destrukcji się nie powiodły, więc klej chyba spełnił swoją rolę i pozostał na miejscu.

Czemu myślisz, że to tłuste to klej ???

Jakoś chyba żadnego kleju nie widziałem żeby był tłusty?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Filtry
PostLink | Napisane: 2018-02-07, 15:35 

Dołączył(a): 2016-01-25, 19:58
Posty: 306

Pomógł: 3 razy

Auto: Saab 93
Elektronika: LPGTECH224
Wtryskiwacze: Napoleon 150NL
Reduktor: MAGIC III POWER
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 210
Kod Silnika: B207R
Rok Produkcji: 2004
Chcac zastosować w moim samochodzie Saabie 93 2.0t 210km przy reduktorze ACr 01 250km filtr Ultra 360 która z opcji bedzie lepsza.. zasilania wtrysków sa z 2 stron.
Zasilanie z reduktora jest 16mm:
-jeden filtr 16/12/12
lub
dwa filtry 16/12
Czekam na wypowiedz producenta która z opcji jest lepsza ze wzgledu spadków cisnienia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Filtry
PostLink | Napisane: 2018-02-07, 15:44 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 29040
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2729 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Wilczek95 napisał(a):
Czekam na wypowiedz producenta która z opcji jest lepsza ze wzgledu spadków cisnienia?

przecież to oczywiste, że dwa filtry dadzą mniejszy spadek niż jeden
nie wiem po co producentowi głowę zawracasz zamiast "myśleć"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Filtry
PostLink | Napisane: 2018-02-07, 15:59 

Dołączył(a): 2016-01-25, 19:58
Posty: 306

Pomógł: 3 razy

Auto: Saab 93
Elektronika: LPGTECH224
Wtryskiwacze: Napoleon 150NL
Reduktor: MAGIC III POWER
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 210
Kod Silnika: B207R
Rok Produkcji: 2004
Mirosław napisał(a):
Wilczek95 napisał(a):
Czekam na wypowiedz producenta która z opcji jest lepsza ze wzgledu spadków cisnienia?

przecież to oczywiste, że dwa filtry dadzą mniejszy spadek niż jeden
nie wiem po co producentowi głowę zawracasz zamiast "myśleć"


Dziękuje za opinie to zamawiam dwa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Filtry
PostLink | Napisane: 2018-02-09, 08:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 756
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 30 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Ja osobiście mam 16/12/12 Y Ultra 360 zasilane z obu stron. Spadki w normie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Filtry
PostLink | Napisane: 2018-02-10, 09:46 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-03-13, 09:25
Posty: 1221
Lokalizacja: Kamil-Koszalin FB neptun-autgaz

Pomógł: 133 razy

Auto: Forester 2.5XT
Elektronika: ALEX Optima Nano
Wtryskiwacze: ALEX testowe140Nl/min
Reduktor: ALEX Turbot
Optima napisał(a):
Ja osobiście mam 16/12/12 Y Ultra 360 zasilane z obu stron. Spadki w normie.



mam w zasadzie te same graty i podobną moc również 16/12/12 i jest ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Filtry
PostLink | Napisane: 2018-02-10, 12:35 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24745
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 937 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
neptun-elpigaz, Tobie jeszcze Napoleony śmigają?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Filtry
PostLink | Napisane: 2018-02-10, 15:39 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-03-13, 09:25
Posty: 1221
Lokalizacja: Kamil-Koszalin FB neptun-autgaz

Pomógł: 133 razy

Auto: Forester 2.5XT
Elektronika: ALEX Optima Nano
Wtryskiwacze: ALEX testowe140Nl/min
Reduktor: ALEX Turbot
Struna napisał(a):
neptun-elpigaz, Tobie jeszcze Napoleony śmigają?




no śmigają owszem ale ja mam second editions
na generatexie je ostatnio wypierdziałem, bez rozjazdów w całym zakresie i 2ms bez problemu osiągały a wyciągnięte były z zamarzniętego auta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Filtry
PostLink | Napisane: 2018-02-11, 23:08 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24745
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 937 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
kurcze, to skoro "second edition" wydaje się ok, to czemu nie wrócili ze sprzedażą...

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Filtry
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 06:50 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-03-13, 09:25
Posty: 1221
Lokalizacja: Kamil-Koszalin FB neptun-autgaz

Pomógł: 133 razy

Auto: Forester 2.5XT
Elektronika: ALEX Optima Nano
Wtryskiwacze: ALEX testowe140Nl/min
Reduktor: ALEX Turbot
Struna napisał(a):
kurcze, to skoro "second edition" wydaje się ok, to czemu nie wrócili ze sprzedażą...


to już Optima wie najlepiej...myślę,że wrócą jak "wydaje się" będzie na 100% pewne po jakimś czasie


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO