Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: KME Twin - duży spadek ciśnienia
PostLink | Napisane: 2018-02-10, 12:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-09-07, 16:12
Posty: 76
Lokalizacja: Łuków

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: KME NEVO
Wtryskiwacze: Hana złote
Reduktor: KME R2 TWIN
Pojemność: 2761
Moc: 300
Kod Silnika: AJK
Rok Produkcji: 1999
Witam. Posiadam instalację KME Nevo w Audi a6 c5 2.7. Reduktor Kme Twin, wtryskiwacze Hana złote. Jakieś 10 tyś temu regenerowany reduktor i założone nowe wtryskiwacze. Moc podniesiona do 300KM - i wydaje mi się, że właśnie wtedy nastąpiły te objawy. -Ciśnienie na reduktorze ustawione na 1.25 Bara i przy obciążeniu spada nawet do 0.4 Bara z tym, że im więcej gazu w butli tym lepiej. Przy np. około 1/3 stanu butli po niewielkim wciśnięciu gazu na jakimkolwiek biegu spada ciśnienie do takiego stopnia, że przełącza na PB (do testów ciśnienie graniczne ustawione na 0.4 Bara).
Co zostało zrobione? Poprowadzona rurka FARO 8mm, wcześniej była 6mm.-nic to nie zmieniło.
Czy zwiększenie ciśnienia na reduktorze może wyeliminować ten problem, czy tylko zmniejszy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Twin - duży spadek ciśnienia
PostLink | Napisane: 2018-02-10, 12:10 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 27933
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2599 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
marcin_vectrab_lpg napisał(a):
czy tylko zmniejszy?

tylko zmniejszy, poprawne wykonanie sterowania podciśnieniem poprawi sytuację
osobne dla każdego miejsca (3 punkty), oraz użycie gazu zimowego lub "dobijanie ciśnienia" w butli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Twin - duży spadek ciśnienia
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 15:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-09-07, 16:12
Posty: 76
Lokalizacja: Łuków

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: KME NEVO
Wtryskiwacze: Hana złote
Reduktor: KME R2 TWIN
Pojemność: 2761
Moc: 300
Kod Silnika: AJK
Rok Produkcji: 1999
Temat przybiera na sile. Już przy 3/4 zbiornika : dla przykładu
4 bieg, 3k rpm i gaz w podłogę- efekt po kilku sekundach spadek ciśnienia poniżej 0.4Bara i przełączenie na benzynę.

Wyjeżdżę ten gaz (circle k) i zatankuję na orlenie.
Problemem tutaj jest też sam fakt dostępu do podzespołów instalacji. Żebym mógł coś sprawdzić to muszę rozebrać błotnik- bo tam jest reduktor. Dlatego najpierw wolę wyeliminować inne przyczyny.
Ale sądzę, że to może być wina gazu, miesiąc, dwa temu przy podobnych temperaturach sytuacja też występowała ale na pewno nie z taką siłą.
Dodam, że przy większym przygazowaniu na jałowym ciśnienie potrafi spaść z 1.2 na 0.9 Bara.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Twin - duży spadek ciśnienia
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 17:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1417
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 144 razy

Auto: Primera P11 2,0 / N15 1,4
Elektronika: SQ24MY07 / Tech 204
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R01 250 / Shark 1200
Dysze: 2,6 / 2,4
Pojemność: 2000 / 1400
Moc: ~150 / ~90
Kod Nadwozia: WP11 / N15
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE
Rok Produkcji: 1998
Dobiłeś powietrza do butli??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Twin - duży spadek ciśnienia
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 17:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-09-07, 16:12
Posty: 76
Lokalizacja: Łuków

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: KME NEVO
Wtryskiwacze: Hana złote
Reduktor: KME R2 TWIN
Pojemność: 2761
Moc: 300
Kod Silnika: AJK
Rok Produkcji: 1999
Powietrza w sensie samego powietrza czy przy tankowaniu dobiłem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Twin - duży spadek ciśnienia
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 17:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1417
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 144 razy

Auto: Primera P11 2,0 / N15 1,4
Elektronika: SQ24MY07 / Tech 204
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R01 250 / Shark 1200
Dysze: 2,6 / 2,4
Pojemność: 2000 / 1400
Moc: ~150 / ~90
Kod Nadwozia: WP11 / N15
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE
Rok Produkcji: 1998
Powietrza w sensie z kompresora, dobijasz aby poprawić prężność gazu w butli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Twin - duży spadek ciśnienia
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 20:52 

Dołączył(a): 2009-12-30, 00:26
Posty: 2261
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 12 razy

Auto: Bmw e39 540i
Elektronika: KME diego g3
Wtryskiwacze: Ac w02
Reduktor: Gold GT 2wy
Dysze: 2.5
Pojemność: 4400
Moc: 286
Kod Nadwozia: ---
Kod Silnika: m62b44tu
Rok Produkcji: 2001
Tak z ciekawości do ilu bar się dobija ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Twin - duży spadek ciśnienia
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 21:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-09-07, 16:12
Posty: 76
Lokalizacja: Łuków

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: KME NEVO
Wtryskiwacze: Hana złote
Reduktor: KME R2 TWIN
Pojemność: 2761
Moc: 300
Kod Silnika: AJK
Rok Produkcji: 1999
Nie dobijałem powietrzem. Nie mam możliwości.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Twin - duży spadek ciśnienia
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 03:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-09-07, 16:12
Posty: 76
Lokalizacja: Łuków

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: KME NEVO
Wtryskiwacze: Hana złote
Reduktor: KME R2 TWIN
Pojemność: 2761
Moc: 300
Kod Silnika: AJK
Rok Produkcji: 1999
Zostało 1/3 stanu więc dotankowałem pozostałe 2/3 z orlena bo nie dało się jechać. Efekt taki, że przy pełnym bucie i przy około 5.5 k rpm ciśnienie spada do 0.5 bara, czyli lipa..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Twin - duży spadek ciśnienia
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 07:08 

Dołączył(a): 2016-01-25, 19:58
Posty: 286

Pomógł: 2 razy

Auto: Saab 93
Elektronika: LPGTECH224
Wtryskiwacze: Napoleon 150NL
Reduktor: ACR01
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 210
Kod Silnika: B207R
Rok Produkcji: 2004
Wielozawor sprawdzales czy rurka nie jest zagieta ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Twin - duży spadek ciśnienia
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 11:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-09-07, 16:12
Posty: 76
Lokalizacja: Łuków

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: KME NEVO
Wtryskiwacze: Hana złote
Reduktor: KME R2 TWIN
Pojemność: 2761
Moc: 300
Kod Silnika: AJK
Rok Produkcji: 1999
Wielozawór nowy wraz z rurką 8mm.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Twin - duży spadek ciśnienia
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 17:39 

Dołączył(a): 2008-09-30, 14:21
Posty: 218
Lokalizacja: ERA

Pomógł: 6 razy

Auto: Audi
Elektronika: Diego G3
Wtryskiwacze: ac
Reduktor: silver
Dysze: b. dysz
Pojemność: 1800
Moc: jest moc
Wyjezdz gaz i zatankuj na innej stacji, byle nie orlen.

Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Twin - duży spadek ciśnienia
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 17:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-09-07, 16:12
Posty: 76
Lokalizacja: Łuków

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: KME NEVO
Wtryskiwacze: Hana złote
Reduktor: KME R2 TWIN
Pojemność: 2761
Moc: 300
Kod Silnika: AJK
Rok Produkcji: 1999
Okej, czyli circle k i orlen odpada.. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Twin - duży spadek ciśnienia
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 18:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 1570
Lokalizacja: Wieliczka

Pomógł: 100 razy

Auto: Opel Corsa D OPC
Elektronika: LPGTECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL,bez dysz
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 1598
Moc: 192
Kod Silnika: Z16LER
Rok Produkcji: 2009
marcin_vectrab_lpg napisał(a):
Okej, czyli circle k i orlen odpada..

W Twojej okolicy. Wszystko zależy od właściciela stacji. Np na innym orlenie lub Circle k może być ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Twin - duży spadek ciśnienia
PostLink | Napisane: 2018-02-15, 22:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3491
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 195 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
marcin_vectrab_lpg napisał(a):
Nie dobijałem powietrzem. Nie mam możliwości.


nie masz żadnego znajomego z kompresorem?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO