Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Stag4 Qbox plus. Dlaczego maks.obroty na gazie 6000obr.
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 21:58 

Dołączył(a): 2015-11-16, 15:44
Posty: 47
Lokalizacja: PL

Pomógł: 1 razy

Auto: Honda Accord
Elektronika: Stag-4 Q-BOX PLUS
Wtryskiwacze: HANA blue H2000
Reduktor: AC R01 czerwony
Dysze: brak
Pojemność: 2400
Moc: 216
Kod Nadwozia: CL9
Kod Silnika: K24A3
Rok Produkcji: 2003
Panowie, czy jest jakiś powód dla którego gazownik ustawia maksymalne obroty na gazie 6000obr. (po czym Stag przełącza na Pb) i czy jest to bezpieczne dla silnika?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag4 Qbox plus. Dlaczego maks.obroty na gazie 6000obr.
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 22:06 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20117
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1179 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
Trzeba zapytac gazownika


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag4 Qbox plus. Dlaczego maks.obroty na gazie 6000obr.
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 22:08 

Dołączył(a): 2013-01-24, 21:37
Posty: 868

Pomógł: 123 razy

Auto: audi A4 B5
Elektronika: Stag4Qbox
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R01 CS
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: ADR
tak są ustawione fabrycznie,pewnie gazownik do tej zakładki nie zdążył jeszcze dotrzeć ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag4 Qbox plus. Dlaczego maks.obroty na gazie 6000obr.
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 22:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-25, 19:33
Posty: 642
Lokalizacja: Siedlce

Pomógł: 35 razy

Auto: Toyota Camry x2
Elektronika: Stag 4 Eco/Qbox
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Zavoli S/Zavoli S
Dysze: 2,7/2,7
Pojemność: 2164/2164
Moc: 136/136
Kod Nadwozia: SXV10/SXV10
Kod Silnika: 5S-FE/5S-FE
Rok Produkcji: 1992/1995
A czy nie jest tak, że Stag ma tak fabrycznie wpisane i może gazownik zapomniał przestawić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag4 Qbox plus. Dlaczego maks.obroty na gazie 6000obr.
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 22:18 

Dołączył(a): 2015-11-16, 15:44
Posty: 47
Lokalizacja: PL

Pomógł: 1 razy

Auto: Honda Accord
Elektronika: Stag-4 Q-BOX PLUS
Wtryskiwacze: HANA blue H2000
Reduktor: AC R01 czerwony
Dysze: brak
Pojemność: 2400
Moc: 216
Kod Nadwozia: CL9
Kod Silnika: K24A3
Rok Produkcji: 2003
Kurcze, to jak taką instalację później ustawić, gdy przy każdej przygazówce blisko czerwonego pola przełącza na Pb! Da się tego nie zauważyć podczas strojenia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag4 Qbox plus. Dlaczego maks.obroty na gazie 6000obr.
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 22:30 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20117
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1179 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
Kaz gazownikowi zrobic tak zeby krecic na gazie do odcinki. Albo zmien gazownika


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag4 Qbox plus. Dlaczego maks.obroty na gazie 6000obr.
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 07:58 

Dołączył(a): 2017-01-15, 14:12
Posty: 276

Pomógł: 2 razy

Auto: Astra J
Elektronika: Stag 4 Qbox Basic
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: AC R02
Dysze: Nie zakładałem
Pojemność: 1400
Moc: 100KM
Kod Silnika: A14XER
Rok Produkcji: 2010
majster07 napisał(a):
Kurcze, to jak taką instalację później ustawić, gdy przy każdej przygazówce blisko czerwonego pola przełącza na Pb! Da się tego nie zauważyć podczas strojenia?


Powyżej 6tys obr i tak już jedziesz pewnie w OL, auto jedzie ze "sztywnych" map PB, a o ile ktoś dobrze nie wystroił LPG ( czego nigdy nie masz pewnosci na 100% bo musiałbyś stroić z gazownikiem i to widzieć że się przyłożył) to bezpieczniej przy takich obrotach jechać na PB z fabrycznymi mapami przeznaczonymi własnie do PB


A pozatym powyżej 6 tys rzadko się raczej jezdzi ale jak już się zdarzy to lepiej chronić silnik


Ostatnio edytowano 2018-02-13, 09:24 przez ManUTD, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag4 Qbox plus. Dlaczego maks.obroty na gazie 6000obr.
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 08:10 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 3659
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 299 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
ManUTD napisał(a):
A pozatym powyżej 6 tys rzadko się raczej jezdzi wiec lepiej chronić silnik

Skoro rzadko sie jezdzi to po co go chronic ? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag4 Qbox plus. Dlaczego maks.obroty na gazie 6000obr.
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 09:15 

Dołączył(a): 2017-01-15, 14:12
Posty: 276

Pomógł: 2 razy

Auto: Astra J
Elektronika: Stag 4 Qbox Basic
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: AC R02
Dysze: Nie zakładałem
Pojemność: 1400
Moc: 100KM
Kod Silnika: A14XER
Rok Produkcji: 2010
Czarny Piotrek miałem na myśli :

A pozatym powyżej 6 tys rzadko się raczej jezdzi ale jak już się zdarzy to lepiej chronić silnik

Niedopatrzenie słowne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag4 Qbox plus. Dlaczego maks.obroty na gazie 6000obr.
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 10:32 

Dołączył(a): 2015-11-16, 15:44
Posty: 47
Lokalizacja: PL

Pomógł: 1 razy

Auto: Honda Accord
Elektronika: Stag-4 Q-BOX PLUS
Wtryskiwacze: HANA blue H2000
Reduktor: AC R01 czerwony
Dysze: brak
Pojemność: 2400
Moc: 216
Kod Nadwozia: CL9
Kod Silnika: K24A3
Rok Produkcji: 2003
Marcin L napisał(a):
Kaz gazownikowi zrobic tak zeby krecic na gazie do odcinki. Albo zmien gazownika

Wpierw muszę z nim ustalić czy to zamierzenie było celowe, bo ja nie byłem o tym poinformowany :(
ManUTD napisał(a):


Powyżej 6tys obr i tak już jedziesz pewnie w OL, auto jedzie ze "sztywnych" map PB, a o ile ktoś dobrze nie wystroił LPG ( czego nigdy nie masz pewnosci na 100% bo musiałbyś stroić z gazownikiem i to widzieć że się przyłożył) to bezpieczniej przy takich obrotach jechać na PB z fabrycznymi mapami przeznaczonymi własnie do PB

Ostatnie strojenie to sam nawet z nim jeździłem i nie sądzę, żeby strojenie zrobił "na odwal".

ManUTD napisał(a):
Czarny Piotrek miałem na myśli :

A pozatym powyżej 6 tys rzadko się raczej jezdzi ale jak już się zdarzy to lepiej chronić silnik

Niedopatrzenie słowne :)


Fakt, rzadko ale gaz powinien być tak wystrojony, że w pełnym zakresie obrotów - od wolnych do odcinki ma jechać na gazie i tu szanujący się gazownik powinien był tak wystroić, bądź poinformować o konieczności przełącznia na Pb powyżej pewnych obrotów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag4 Qbox plus. Dlaczego maks.obroty na gazie 6000obr.
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 10:42 

Dołączył(a): 2017-01-15, 14:12
Posty: 276

Pomógł: 2 razy

Auto: Astra J
Elektronika: Stag 4 Qbox Basic
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: AC R02
Dysze: Nie zakładałem
Pojemność: 1400
Moc: 100KM
Kod Silnika: A14XER
Rok Produkcji: 2010
majster07 napisał(a):
Ostatnie strojenie to sam nawet z nim jeździłem i nie sądzę, żeby strojenie zrobił "na odwal".


Była wtedy założona sonda szerokopasmowa? Bo jak nie to nic nie wiesz co się dzieje na wysokich.
Ja na przeglądzie też jezdziłem z gaziarzem i co z tego jak AFR nie założył (lenistwo lub brak czasu) no ale przynajmniej zerknął co się dzieje w CL w trakcie jazdy a i to nie wszystkim się che.

A tak prawdę mówiąc do sprawdzenia niskich i srednich obrotów to gaziarz nie potrzebny, sam możesz sprawdzić czy dobrze wystroił.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag4 Qbox plus. Dlaczego maks.obroty na gazie 6000obr.
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 10:48 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 19798
Lokalizacja: Lublin-Snopków 609258834

Pomógł: 1999 razy

Auto: Opel Zafira,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana zielone,,AC W-03
Reduktor: Zavoli-N...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1800---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: COSMO 3D
Kod Silnika: Z18XER ?????
Rok Produkcji: 2006 2001
ManUTD napisał(a):
Była wtedy założona sonda szerokopasmowa?

Po co sonda dodatkowa jak Honda ma szerokopasmówkę na pokładzie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag4 Qbox plus. Dlaczego maks.obroty na gazie 6000obr.
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 10:49 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13122
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1006 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
ManUTD, a OL też da się sprawdzić bez WBO, a wystarczy spojrzeć na wskazanie sondy wąskiej. Może nie jest to tak dokładne jak przy WBO, ale da się.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag4 Qbox plus. Dlaczego maks.obroty na gazie 6000obr.
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 12:23 

Dołączył(a): 2017-01-15, 14:12
Posty: 276

Pomógł: 2 razy

Auto: Astra J
Elektronika: Stag 4 Qbox Basic
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: AC R02
Dysze: Nie zakładałem
Pojemność: 1400
Moc: 100KM
Kod Silnika: A14XER
Rok Produkcji: 2010
Adam Rogowski napisał(a):
Po co sonda dodatkowa jak Honda ma szerokopasmówkę na pokładzie...


Jak tak, to ok

mzloty napisał(a):
ManUTD, a OL też da się sprawdzić bez WBO, a wystarczy spojrzeć na wskazanie sondy wąskiej. Może nie jest to tak dokładne jak przy WBO, ale da się.


Czyli czy całkiem nie jałowo lub przelane?
Domyslam się że chodzi tu o niewielkie skoki widoczne zwłaszcza na wykresie sondy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag4 Qbox plus. Dlaczego maks.obroty na gazie 6000obr.
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 18:00 

Dołączył(a): 2010-10-02, 23:24
Posty: 2148
Lokalizacja: bydgoszcz

Pomógł: 246 razy

Auto: citroen xsara
Elektronika: stag 300 isa
Wtryskiwacze: matrix 544
Reduktor: silver
Dysze: 2,0
Pojemność: 1587
Moc: 88
Kod Nadwozia: N0
Kod Silnika: NFZ(TU5JP)
Rok Produkcji: 1999
majster07 napisał(a):
Wpierw muszę z nim ustalić czy to zamierzenie było celowe, bo ja nie byłem o tym poinformowany


a pytałeś?
no właśnie.

Takie rzeczy ustala się przed montażem.

oczywiście monter zatańczy jak mu zagrasz i szybciutko pobiegnie przesunie próg nie zastanawiając się dlaczego było na 6000 rpm.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO