Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kme diego silver,szarpnięcia niskie obroty
PostLink | Napisane: 2018-03-07, 17:09 

Dołączył(a): 2014-10-23, 11:40
Posty: 90
Lokalizacja: Jasło

Pomógł: 0 razy

Auto: Hyundai sonata
Elektronika: Kme Diego3 silver
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: Stag AC R01
Dysze: 2.2
Pojemność: 2700
Moc: 173
Rok Produkcji: 2001
Witam. Proszę Was o opinie w kwestii reduktora kme silver. Auto kupiłem z 2 letnią instalacją. Wtryski zmieniłem na Stag AC w01 (czarne) Reszta to instalacja KME diego g3. Sam zrobiłem na gazie 50tyś i oprócz zmiany filtrów nic nie robione. Od dłuższego czasu mam taki objaw. Głownie na biegu 2-3 z niskich obrotów tak od 1tys do 1.5tyś/obr silnik dostaję kilku przerw, czkawki a potem ładnie się wkręca na obroty.Czuć to w aucie wyraźnie jakbym odpuszczał gaz i wciskał na zmianę. Nie zawsze to się dzieje a na benzynie tego nie zauważyłem więc stawiam na instalacje LPG. Teraz moje pytanie. Czy to może być wina za słabego reduktora? Według danych ma byc do 204km a u mnie jest 173km. Czy może to być bardziej spowodowane zużyciem reduktora? Czy jest opłacalne czyszczenie i wymiana uszczelnień(koszt 50zł) czy jednak rozglądać się za wydajniejszym reduktorem? Dodam że pojawiają się błędy o ubogiej mieszance, przerwie w obwodzie sond przed katalizatorem. U mnie jest 2 sondy sterujące i dwie sprawdzające. Posiadam kabelek więc może ktoś doradzi co sprawdzić,jakie wartości itd. Auto to Hyundai sonata 2001r silnik v6 2.7 173km. Macie jakieś sugestie? Doradźcie coś proszę. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme diego silver,szarpnięcia niskie obroty
PostLink | Napisane: 2018-03-07, 17:19 

Dołączył(a): 2010-03-09, 18:00
Posty: 536
Lokalizacja: Ostrołeka

Pomógł: 58 razy

Auto: Vectra
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Tur
Pojemność: 1800
Moc: 140
Kod Silnika: Z18xer
Rok Produkcji: 2007
Zacznij od ogarnięcia układu zapłonowego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme diego silver,szarpnięcia niskie obroty
PostLink | Napisane: 2018-03-07, 18:06 

Dołączył(a): 2014-10-23, 11:40
Posty: 90
Lokalizacja: Jasło

Pomógł: 0 razy

Auto: Hyundai sonata
Elektronika: Kme Diego3 silver
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: Stag AC R01
Dysze: 2.2
Pojemność: 2700
Moc: 173
Rok Produkcji: 2001
Kable mam wymienione 15tys temu. Świece dedykowane,wymienione 5tyś temu. Jedynie cewki nie jestem pewny. Może ona robi zamieszanie? Tylko czemu na lpg a benzyna śmiga bez problemu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme diego silver,szarpnięcia niskie obroty
PostLink | Napisane: 2018-03-07, 18:16 

Dołączył(a): 2010-03-09, 18:00
Posty: 536
Lokalizacja: Ostrołeka

Pomógł: 58 razy

Auto: Vectra
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Tur
Pojemność: 1800
Moc: 140
Kod Silnika: Z18xer
Rok Produkcji: 2007
Może być i cewka. Poczytaj o zachowaniu się układu zapłonowego na pb i lpg to zobaczysz. Chyba że pojeździsz tak dalej to i na pb będzie czuć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme diego silver,szarpnięcia niskie obroty
PostLink | Napisane: 2018-03-07, 19:48 

Dołączył(a): 2013-03-09, 07:32
Posty: 13

Pomógł: 2 razy

Auto: Honda Legend
Elektronika: Kme Nevo Plus
Wtryskiwacze: Hana Gold
Reduktor: Kme Gold gt
Dysze: ?
Pojemność: 3500
Moc: 295
Rok Produkcji: 2007
Jak będzie ciemno, to spryskaj wodą okolice kabli zapłonowych i sprawdź czy gdzies iskra nie przeskakuje.
Jeżeli będzie gdzies przebicie to odrazu zobaczysz.

Możesz też zmniejszyć przerwę na świecach, też często pomaga na wypadanie zapłonu.
Ja zmniejszam na 0,5 mm, mozna szczelinom ierzem mierzyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme diego silver,szarpnięcia niskie obroty
PostLink | Napisane: 2018-03-09, 20:28 

Dołączył(a): 2014-10-23, 11:40
Posty: 90
Lokalizacja: Jasło

Pomógł: 0 razy

Auto: Hyundai sonata
Elektronika: Kme Diego3 silver
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: Stag AC R01
Dysze: 2.2
Pojemność: 2700
Moc: 173
Rok Produkcji: 2001
Zmniejszanie przerwy na świecach platynowych nie jest wskazane. Objaw ten był na starych kablach jak i nowych więc kable odpadają. Cewka jak już najprędzej może nie domagać. Sprawdzanie ciśnienia reduktora na postoju pewnie nijak się ma do jazdy i różnych obciążeń silnika podczas jazdy? Ile może spaść cisnienie w reduktorze kme silver? Czy opisany z forum sposób przerobienia kanałów oraz wymiana uszczelnień reduktora jest sensowna? Dołożenie reduktora ma sens u mnie przy tej mocy 173km? Czy może jednak wymienić całkowicie reduktor np. na golda?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme diego silver,szarpnięcia niskie obroty
PostLink | Napisane: 2018-03-09, 20:34 

Dołączył(a): 2010-03-09, 18:00
Posty: 536
Lokalizacja: Ostrołeka

Pomógł: 58 razy

Auto: Vectra
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Tur
Pojemność: 1800
Moc: 140
Kod Silnika: Z18xer
Rok Produkcji: 2007
6 lat jeździłem na silverze przy 170KM. Spadki były 0.1-0.2. Szarpanie na lpg przy niskich obrotach i dużym obciążeniu to typowy objaw uszkodzenia układu zapłonowego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme diego silver,szarpnięcia niskie obroty
PostLink | Napisane: 2018-03-09, 21:17 

Dołączył(a): 2013-03-09, 07:32
Posty: 13

Pomógł: 2 razy

Auto: Honda Legend
Elektronika: Kme Nevo Plus
Wtryskiwacze: Hana Gold
Reduktor: Kme Gold gt
Dysze: ?
Pojemność: 3500
Moc: 295
Rok Produkcji: 2007
Kable masz z jakiej firmy ?

U mnie nowe kable z niskiej półki miały większe przebicie, od oryginalnych , które miały 17 lat.

Dolot szczelny ? W Bmw silnikach serii n42, takie objawy daje peknięta rura dolotu miedzy filtrem , a przepływomierzem. Może u ciebie w silniku jest podobnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kme diego silver,szarpnięcia niskie obroty
PostLink | Napisane: 2018-03-13, 08:09 

Dołączył(a): 2014-10-23, 11:40
Posty: 90
Lokalizacja: Jasło

Pomógł: 0 razy

Auto: Hyundai sonata
Elektronika: Kme Diego3 silver
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: Stag AC R01
Dysze: 2.2
Pojemność: 2700
Moc: 173
Rok Produkcji: 2001
Faktycznie rura miała pęknięcie i wówczas wywalało bład. Rura poklejona klejem do szyb i jest na tą chwilę szczelna. Jeżdziłem wczoraj na paliwie i błędu p0134 nie wyrzuciło a na gazie ten bład często jest. Check się nie zapala nigdy. Kable wyglądają na dobre bez przebić. U mnie nie tyle są szarpnięcia a bardziej takie falowanie jakbym deptał i odpuszczał pedał gazu a po chwili auto kręci na obrotach normalnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO