Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Szarpanie przy przełączaniu, nierówne obroty
PostLink | Napisane: 2018-03-26, 20:24 

Dołączył(a): 2018-03-26, 20:17
Posty: 1

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo MK3
Elektronika: Voltran
Wtryskiwacze: Keihin
Pojemność: 1800
Moc: 125
Rok Produkcji: 2007
Witam
Od jakiegoś czasu mam taki problem, a raczej serię problemów.
Ford Mondeo MK3 1.8, 2007 rok. Instalacja Voltran (wiem, że to gówno - jestem gotowy na wymianę), wtryski Keihin, filtr fazy lotnej Czaja. Nic więcej nie wiem, bo na podzespołach nie ma żadnych nazw.

Komputer ustawiony jest tak, aby przełączał się automatycznie po nagrzaniu silnika do 70-80C.

I teraz:
1. Termometr pokazuje 70-80C, następuje nieudana próba przełączenia na gaz i szarpnięcie
2. Możliwość przełączenia na gaz następuje dopiero po nagrzaniu do 90C i przejechaniu tak z 3-4km.
3. Przełączenie nie jest płynne. Następuje szarpanie, czasami przełączam na LPG, zapala się zielona kontrolka a samochód ma totalnie zero mocy, dopiero po paru sekundach zaczyna reagować na pedał gazu. Czasami kończy się to wypadnięciem zapłonu.
4. Przełączanie jest w miarę płynne dopiero jak przejedzie się co najmniej 10km na benzynie
5. Gdy samochód stoi na luzie co kilka sekund następuje "zadławienie" się, czasami dochodzą nierówne obroty

Co z takim fantem zrobić aby wydać jak najmniej pieniędzy? Najchętniej wyprułbym wszystko poza butlą i wrzucił coś nowego ale ze względu na nagłe wydatki nie mogę tego zrobić przez jakiś czas. Wymienić najpierw komputer aby móc wyczytać błędy, dać Keihiny do regeneracji, wymienić reduktor?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szarpanie przy przełączaniu, nierówne obroty
PostLink | Napisane: 2018-03-27, 14:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6357
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 701 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Bez dostępu do sterownika to wymiana w ciemno, więc reduktor i wtryski podejrzane. Jak zmienisz na coś innego to i tak dostęp do sterownika potrzebujesz by to wyregulować a jak nikogo nie znajdziesz kto podłączy się ogarnie strojenie to niestety sterownik również wymiana - sam sobie odpiwiedz co najpierw.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO