Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2016-06-13, 08:55 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28400
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2650 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
ok, na pewno działało, tylko ta "ekonomia" ;) - późne przełączenie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2016-06-13, 09:10 

Dołączył(a): 2016-06-13, 07:33
Posty: 10
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Vectra
Elektronika: Koltec
Reduktor: VG392
Pojemność: 1.8
Kod Silnika: X18XE
Rok Produkcji: 1998
Powiem szczerze, że przełączenie następowało dość szybko. Co prawda nie jeździłem na nim zimą a latem co miało duże znaczenie dla temperatury jaką otrzymywał NTC z otoczenia. Pewnie zimą byłoby dużo gorzej z tą ekonomią.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2016-07-05, 16:24 

Dołączył(a): 2016-02-12, 15:13
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat Toledo
Elektronika: Necam
Reduktor: Necam mega
Pojemność: 2324
Moc: 150
Kod Silnika: AGZ
Rok Produkcji: 1999
Witam. czy mógłby mi ktoś podać napięcia na kostce krokowca? Dziś zakupiłem nowy i dalej nie pracuje chociaż jest napięcie a po dodaniu gazu rośnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2016-07-16, 16:11 

Dołączył(a): 2012-05-04, 11:18
Posty: 91

Pomógł: 0 razy

Auto: Ibiza
Elektronika: AGC Compact
Wtryskiwacze: AGC Rail
Reduktor: Vito
Dysze: 1,5
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k
Kod Silnika: AEX
Rok Produkcji: 1998
Witam

Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć w których dokładnie punktach mierzy się ciśnienie wstępne i robocze w tej instalacji.
W Aucie jest reduktor Necam Mega


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2016-07-17, 08:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3860
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 494 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic 3
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
Wstępne w reduktorze a robocze na rozdzielaczu lub na wężu idącym z reduktora do rozdzielacza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2018-03-29, 16:28 

Dołączył(a): 2012-11-14, 10:24
Posty: 240
Lokalizacja: Kalinówka/Lublin

Pomógł: 18 razy

Auto: Volvo 940
Elektronika: Stag 300 ISA
Wtryskiwacze: Dragon'y
Reduktor: AC-01Rx2
Dysze: 3mm
Pojemność: 2316
Moc: 250+
Kod Silnika: B230FK
Rok Produkcji: 1996
Koledzy, odgrzeję kotleta. Dzisiaj do mnie przyjechało coś takiego jak na foto. Klient chce swapa robić na turbo czyli tam z seryjnych 115KM na powiedzmy serię turbo czyli 165KM. Pyta czy ten wynalazek może zostać i obsłuży turbo. Ja tego nie widzę. Dla mnie to taka "rozbudowana" II generacja. Z tego co poczytałem w tym wątku to jest spory kłopot z obsługą,podłączeniem itd.
Proszę o opinie.


Załączniki:
image000001.jpg
image000001.jpg [ 65.7 KiB | Przeglądane 792 razy ]
image000003.jpg
image000003.jpg [ 38.42 KiB | Przeglądane 792 razy ]
image000000_01.jpg
image000000_01.jpg [ 55.07 KiB | Przeglądane 792 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2018-07-12, 14:25 

Dołączył(a): 2018-07-12, 14:21
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel astra g 1.6 16v
Elektronika: KOLTEC
Pojemność: 1.6
Moc: 101
Rok Produkcji: 2001
Witam,

Dołączę się może do tematu,aby nie otwierać nowego wątku. 

Mam problem z moim autem. Dokładnie jest to Opel Astra G 1.6 16v benzyna+gaz(Holenderski, Koltec,czy jak mu tam)

Samochód kupiłam jakieś dwa miesiące temu.

O ile na początku było w miarę ok, teraz już jest nie do zniesienia. 

Objawy to szarpanie, brak płynnej jazdy, po wciśnięciu sprzęgła przy dojrzewaniu np do skrzyżowania obroty nienaturalnie spadają do ok 400 i są dwa rozwiązania:  albo obroty wrócą sobie do 800-900 i jak puszczę  sprzęgło,  to tak zostają. Jeśli nadal je trzymam to sobie falują fajnie... albo przy spadaniu obrotów przy dojezdzie  auto sobie gaśnie.  

Dodatkowo,jak auto stoi na postoju na gazie to obroty faluja. 

No i trzeci objaw to sytuacja w takim stylu.

Jadę sobie po mieście. Zatrzymuje się na światłach .  Jest czerwone więc siła rzeczy muszę trochę postać. 

Tu zaczyna się komedia bo nie mogę ruszyć. Dlaczego? Bo auto nie idzie. Dodaje gazu a on sobie pyrcha  pyrcha  pyrcha. Czasem po paru  próbach ruszy czasem jak już kierowcy za mną zaczynają się niecierpliwic,przyłączam na benzynę- ruszam i znów wracam na ten nieszczęsny gaz. 

Tak działo się wcześniej rzadko obecnie jest to 80 procent przypadków ruszania w takich sytuacjach. 

Dodam, że w moim mieście nie ma serwisu tego gazu,nikt nie chce go dotykać.  Jeden Pan wziął do "sprawdzenia" skasował kasę i auto po tym jeździ chyba jeszcze gorzej....

 

Co wymieniłam:

-filtr powietrza( o dziwo po wymianie przed 100 km auto jeździlo  ok)

-wszystkie świece- brak jakiejkolwiek poprawy

-silczniczek krokowy tego cudownego gazu -żadnej poprawy 

- oddalam do mechanika do czyszczenia przepustnice- żadnej poprawy 

- wymieniony został filtr gaz - żadnej poprawy 

 


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koltec Necam
PostLink | Napisane: 2018-07-12, 15:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3860
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 494 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic 3
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
Astra G 2, najprawdopodobniej reduktor do czyszczenia i być może do regeneracji. Głównie chodzi o zaworek regulujący ciśnienie pierwszego stopnia, najczęściej zalepia się czymś podobnym do smoły przez co nie reguluje płynnie ciśnienia.
Przy wymianie silniczka cały rozdzielacz był czyszczony? Jeśli się zabrudzi to samochód będzie przerywał podczas ruszania na niskich obrotach a przy wyższych będzie już ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO