Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 431 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2017-05-29, 17:52 

Dołączył(a): 2017-05-01, 10:07
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Witam. Panowie pomocy. Podłączyłem sie pod komputer instalacji i nie ma sygnalu zwrotnego z komputera lpg ( komunikat na win7, na win 8 zero polaczenia). Pompa w ogóle nie chodzi. Co najsmieszniejsze przycisk od przełączania bezyna gaz działa i przełącza na gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2017-08-02, 12:44 

Dołączył(a): 2016-07-18, 20:04
Posty: 25
Lokalizacja: stargard zachodniopomorskie

Pomógł: 0 razy

Auto: audi a6 c5
Elektronika: vialle
Wtryskiwacze: fioletowe vialle
Pojemność: 2800
Moc: 193
Kod Silnika: aqd
Rok Produkcji: 2000
no i nie wiem co jest
łożyska wymienione ,olej zalany tak jak to pisaliście
a ciśnienie 1,0v nie wiem o co Kaman rozkładam ręce i sie poddaje, chyba bedzie trzeba nową pompe, pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2017-08-02, 19:48 

Dołączył(a): 2012-09-07, 12:43
Posty: 48
Lokalizacja: Puławy/Ryki

Pomógł: 3 razy

Auto: Renault Scenic
Elektronika: Vialle Lpe 6.4
Wtryskiwacze: Siemens fioletowy
Pojemność: 1598
Moc: 107
Kod Nadwozia: JA1J
Kod Silnika: K4M
Rok Produkcji: 2002
U mnie po regeneracji nie miałem ciśnienia, przyczyną był mój błąd podczas montażu filtra na pompie wysunęła się uszczelka z rowka na małym odcinku. Może ty też masz taki prozaiczny problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2017-08-13, 18:15 

Dołączył(a): 2017-08-13, 18:06
Posty: 1

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault
Wtryskiwacze: Sagem
Pojemność: 2000
Moc: 140
Rok Produkcji: 2002
AArti, AArti, witam!!! Aarti mam problem u siebie w scenicu z instalacja gazowa lpi vialle chyba 1 generacji. A mianowicie na przełączeniu na gaz szarpie i po przejechaniu kilka metrów zaczyna migać check silnika. Po przełączeniu na benzynę wszystko jest Ok. Świece i cewki sprawdzone mowy akumulator i alternator zregenerowany. Proszę o pomoc bo pb mnie wykończy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2017-09-27, 08:34 

Dołączył(a): 2012-03-07, 11:47
Posty: 251
Lokalizacja: okolice Tczewa

Pomógł: 3 razy

Auto: Galant/Peugeot
Elektronika: Stag 200/Vialle LPE-7
Wtryskiwacze: Magic-jet/Siemens fiolet
Reduktor: KME Silver/Brak
Dysze: 2.6/ ?
Pojemność: 2500/2000
Moc: 163/140
Kod Nadwozia: EA5W/307Sw
Kod Silnika: 6A13/RFJ(EW10A)
Rok Produkcji: 1997/2007
Regeneracja pompy raczej cię czeka filtr zatkany nie daje ciśnienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2017-10-05, 20:34 

Dołączył(a): 2017-10-05, 18:09
Posty: 1

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 307 SW
Elektronika: Vialle LPi
Witajcie,
Bez zbędnych ceregieli, dla upewnienia:
dzisiaj auto umarło, przełączenie na gaz powoduje gaśnięcie silnika.
Parametry z programu w załączniku.
Czeka mnie namiętna noc w garażu z pompą? Jak sądzicie?


Załączniki:
Komentarz: Vialle LPi Diagnostic Tool
20171005_162215.png
20171005_162215.png [ 317.02 KiB | Przeglądane 1712 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2017-11-07, 12:14 

Dołączył(a): 2010-01-25, 21:20
Posty: 2
Lokalizacja: Trzebnica

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Corsa
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: MAGIC JET
Reduktor: Tomasetto
Pojemność: 1600
Moc: 109
Rok Produkcji: 1996
Witam Koledzy
Mam takie objawy u siebie:
Podczas przyśpieszania 1, 2 ,3 czasami występują szarpnięcia lub czasami na 3 garkach chodzi tylko oczywiście na LPG. Kiedyś nie słyszałem wtryskiwaczy w kabinie teraz już je słyszę. Najgorzej jest jak jest zimny silnik. Proszę o diagnozę wiem że raczej pompa ale dla upewnienia. Kabel zakupiłem i czekam na przyjście. Bawić się samemu w naprawę czy kupić zregerowaną?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2018-04-03, 17:12 

Dołączył(a): 2017-03-24, 20:53
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Witam wszystkich

Chciałbym wymontować pompe ale w butli jest jeszcze troche gazu. Jak bezpiecznie "spuścić" resztki gazu?
Czy poprostu delikatnie odkrecić śruby od pompy i poczekać aż sie ulotni, czy jest jakiś inny bezpieczniejszy sposób. Dodam,że butle mam wymontowaną.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2018-04-07, 17:12 

Dołączył(a): 2012-03-07, 11:47
Posty: 251
Lokalizacja: okolice Tczewa

Pomógł: 3 razy

Auto: Galant/Peugeot
Elektronika: Stag 200/Vialle LPE-7
Wtryskiwacze: Magic-jet/Siemens fiolet
Reduktor: KME Silver/Brak
Dysze: 2.6/ ?
Pojemność: 2500/2000
Moc: 163/140
Kod Nadwozia: EA5W/307Sw
Kod Silnika: 6A13/RFJ(EW10A)
Rok Produkcji: 1997/2007
Podaj 12v na cewkę i Wszytko się ładnie wydmucha.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2018-09-29, 22:16 

Dołączył(a): 2016-04-08, 11:35
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Laguna
Elektronika: vialle lpi
Pojemność: 1998
Moc: 170
Kod Silnika: F4R 784
Rok Produkcji: 2005
Witajcie.
Orientuje się ktoś, jakie łożysko zdarza się spotkać w pompie zamiast HK1210 (12x16x10)?
Jak grzebałem w mojej to dałem ciała i go nie zmierzyłem, a planuję zrobić przegląd i w końcu je wymienić, bo pomimo wymiany dwóch pozostałych dalej coś głośno pracuje.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2018-10-22, 21:32 

Dołączył(a): 2016-04-08, 11:35
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Laguna
Elektronika: vialle lpi
Pojemność: 1998
Moc: 170
Kod Silnika: F4R 784
Rok Produkcji: 2005
No dobra, podaję elementy, na których poskładałem pompę:
- łożysko górne kulkowe EZO 698ZZ (8x19x6)
- łożysko środkowe igiełkowe NTN NK 12/12 (12x19x12) (zamiast NTN HK 1210 12x16x10)
- łożysko dolne igiełkowe NTN 8/12.T2 8x15x12

- o-ringi pod czarnym deklem: 4,47x1,78,
drugi kupiłem 64,77x2,62 (niestety okazał się za cienki i został stary)
- o-ringi między 2 częściami korpusu: 36x2,
56x2 (oba o-ringi mogłyby być cieńsze, przy moich części korpusu nie przylegają do siebie, podejrzewam 1,5mm)
- o-ringi na sekcjach 9x1,5, 5szt

Na tych częściach nie mam problemów z działaniem pompy.
Oczywiście wymieniłem przy okazji filtr z oringiem, wlałem świeży olej i wymieniłem o-ring między butlą a pompą (107,54x3,53)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 431 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 25, 26, 27, 28, 29

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO