Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 1.8t 230KM wybór reduktora
PostLink | Napisane: 2018-04-04, 18:31 

Dołączył(a): 2016-12-15, 18:38
Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3 8L
Elektronika: LandiRenzo
Wtryskiwacze: Med1 fioletowe
Reduktor: IG1
Moc: 230
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Witajcie.
Pacjent to audi A3 8L 98r 1.8t, moc podniesiona do 230KM-pomiar z hamowni z grudnia 2017r ;)
Uprzedzam pytanie, wtryski zmienione na większe, choć utrzymane przy standardowych 3 barach, ale pętlić nie powinno.
Instalacja (zakładana przez poprzedniego właściciela) to LandiRenzo, miedź 8mm, wielozawór AT02, wtryski Med1 fioletowe, reduktor IG1 wg google do 200KM i samochód jak wiadomo nie jest w stanie pokazać pełnej mocy na LPG.
Gazownik, u którego chcę podratować auto, mówi, że zanim zacznę wymieniać całą instalację, możemy zacząć od wymiany reduktora na mocniejszy i spróbować ustawić mapę od nowa, coś logicznego w tym jest ;)
Jako, że w temacie LPG nie jestem bardzo obyty, proszę o pomoc w wyborze nowego reduktora.
Moje wybory to:
-AC R01, tu pytanie jedna sztuka czy dwie sztuki, poza tym jak u nich z puszczaniem gazu we wszystkie strony? Trochę naczytałem się, że najlepsze to one nie są, ale obsługują turbo.

-KME Gold GTX

-AC R02 Twin-o tym nie mam żadnych informacji, jak stabilność ciśnienia, jak temperatura itp.

-Magic JET III Power-tu chyba już problem puszczania gazu w układ chłodzenia został rozwiązany?

Czy któryś z powyższych reduktorów ma sens i rację bytu?
Pozdrawiam
Mikołaj


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8t 230KM wybór reduktora
PostLink | Napisane: 2018-04-04, 18:55 

Dołączył(a): 2015-04-08, 17:07
Posty: 101

Pomógł: 5 razy

Auto: a4 b6
Elektronika: techland quick
Wtryskiwacze: hana niebieska
Reduktor: kme twin
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: 270
Kod Silnika: bex
Rok Produkcji: 2003
na te 230 km kme twin lub ac twin wyrobi ale lepiej 2xac r01 250 lub mały magic 2x jakby moc miała wzrosnąć. jak by co to mam do sprzedania ac r02 twin, 270 km nie dał rady zimą, latem był na styk prawie nowy w środku czysty i sprawny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8t 230KM wybór reduktora
PostLink | Napisane: 2018-04-04, 19:05 

Dołączył(a): 2016-12-15, 18:38
Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3 8L
Elektronika: LandiRenzo
Wtryskiwacze: Med1 fioletowe
Reduktor: IG1
Moc: 230
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
230 to niewiele mniej więc pewnie R02 też szału nie zrobi :/
Moc nie wzrośnie już, także nie muszę się martwić zapasem.
Przy R01 boję się tych cudów, o których się naczytałem, a tu jeszcze 2 sztuki brać :D
Ciekawym wyborem wydaje się Magic. Poczekam jeszcze na pozostałe opinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8t 230KM wybór reduktora
PostLink | Napisane: 2018-04-04, 19:11 

Dołączył(a): 2015-04-08, 17:07
Posty: 101

Pomógł: 5 razy

Auto: a4 b6
Elektronika: techland quick
Wtryskiwacze: hana niebieska
Reduktor: kme twin
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: 270
Kod Silnika: bex
Rok Produkcji: 2003
ac twin da rade u mnie przy takiej mocy dawał nie pompuje się i szybko się nagrzewa żeby te 270 obrabiał to lepszego i stabilniejszego reduktora nie ma


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8t 230KM wybór reduktora
PostLink | Napisane: 2018-04-04, 19:26 

Dołączył(a): 2016-12-15, 18:38
Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3 8L
Elektronika: LandiRenzo
Wtryskiwacze: Med1 fioletowe
Reduktor: IG1
Moc: 230
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Po kolei, który twin da radę, R02?
Jeśli tak, to u Ciebie w końcu dawał radę, czy nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8t 230KM wybór reduktora
PostLink | Napisane: 2018-04-04, 20:24 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2208
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 118 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
Nie kombinuj. Bierz GTX.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8t 230KM wybór reduktora
PostLink | Napisane: 2018-04-04, 20:41 

Dołączył(a): 2016-12-15, 18:38
Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3 8L
Elektronika: LandiRenzo
Wtryskiwacze: Med1 fioletowe
Reduktor: IG1
Moc: 230
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Kolego, nie kombinuję tylko szukam optymalnego rozwiązania i dopytuję.
O GTX za dużo nie znalazłem, jak u niego z pompowaniem po puszczeniu gazu, jak termika przy mocnym ciśnięciu auta?

Czy przy dobrym reduktorze da się odpowiednio wystroić auto jeśli wtryski są tylko do 54KM/cylinder?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8t 230KM wybór reduktora
PostLink | Napisane: 2018-04-05, 18:13 

Dołączył(a): 2015-04-08, 17:07
Posty: 101

Pomógł: 5 razy

Auto: a4 b6
Elektronika: techland quick
Wtryskiwacze: hana niebieska
Reduktor: kme twin
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: 270
Kod Silnika: bex
Rok Produkcji: 2003
DNF napisał(a):
Po kolei, który twin da radę, R02?
Jeśli tak, to u Ciebie w końcu dawał radę, czy nie?


r02 u ciebie wyrobi u mnie tez wyrabial ale latem 0,3 bar spadku zimą 0,5 tyle ze ja mam ok 270km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8t 230KM wybór reduktora
PostLink | Napisane: 2018-04-05, 18:44 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 19663
Lokalizacja: Lublin-Snopków 609258834

Pomógł: 1961 razy

Auto: Opel Zafira,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana zielone,,AC W-03
Reduktor: Zavoli-N...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1800---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: COSMO 3D
Kod Silnika: Z18XER ?????
Rok Produkcji: 2006 2001
DNF, Montuj R-02 Twin i będziesz zadowolony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8t 230KM wybór reduktora
PostLink | Napisane: 2018-04-06, 06:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-10, 19:01
Posty: 1243
Lokalizacja: PŁOCK

Pomógł: 94 razy

Auto: Mondeo III/206CC
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: YETI/Barracuda
Reduktor: Magic III/MagicIII
Dysze: 2,8/2,5
Pojemność: 2000/2000
Moc: 146/136
Jeden magic big na 2 wyjścia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8t 230KM wybór reduktora
PostLink | Napisane: 2018-04-06, 10:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 1532
Lokalizacja: Wieliczka

Pomógł: 98 razy

Auto: Opel Corsa D OPC
Elektronika: LPGTECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL,bez dysz
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 1598
Moc: 192
Kod Silnika: Z16LER
Rok Produkcji: 2009
kmkkrzys napisał(a):
Jeden magic big na 2 wyjścia

lub KME Gold GTX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8t 230KM wybór reduktora
PostLink | Napisane: 2018-04-06, 21:20 

Dołączył(a): 2016-12-15, 18:38
Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3 8L
Elektronika: LandiRenzo
Wtryskiwacze: Med1 fioletowe
Reduktor: IG1
Moc: 230
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Czyli wychodzi na to że czego nie zamontuję z wyżej wymienionych, to będzie dobrze ;)
Nie ukrywam, że najbardziej do gustu przypada mi R02; poza zaletami użytkowymi, podoba mi się kształt jako że jest zbliżony do IG1 to będę mieć najmniej rzeźby z podmianą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8t 230KM wybór reduktora
PostLink | Napisane: 2018-04-09, 20:40 

Dołączył(a): 2016-12-15, 18:38
Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3 8L
Elektronika: LandiRenzo
Wtryskiwacze: Med1 fioletowe
Reduktor: IG1
Moc: 230
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Kupiłem właśnie R02, pozostaje chyba ostatnie pytanie. Czy kierunek montażu tego reduktora jest istotny?
Jeśli tak, to jaki jest ten właściwy?
Instrukcja i zalecenia montażu od AC nic nie mówią o kierunku, na forum za wiele też nie znalazłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8t 230KM wybór reduktora
PostLink | Napisane: 2018-04-09, 22:17 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13020
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 996 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/valtek
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
byle nie śrubą regulacji ciśnienia w dół.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8t 230KM wybór reduktora
PostLink | Napisane: 2018-04-10, 05:00 

Dołączył(a): 2016-12-15, 18:38
Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3 8L
Elektronika: LandiRenzo
Wtryskiwacze: Med1 fioletowe
Reduktor: IG1
Moc: 230
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
No to wszystko jasne, dziękuję :)
Podziękowania rozdane.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO