Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Prins nie przelacza na lpg
PostLink | Napisane: 2018-04-10, 21:14 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3187
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 313 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
Przyznam, że nigdy na to nie zwróciłem uwagi. Ale wydaję mi się, że może nastąpić lekkie podbicie ciśnienia, jeżeli do przełączenia LPG>PB dojdzie w momencie dużego obciążenia silnika.
A dlaczego o to pytasz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prins nie przelacza na lpg
PostLink | Napisane: 2018-04-11, 06:05 

Dołączył(a): 2017-10-18, 09:33
Posty: 28

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Civic
Elektronika: Prins VSI
Wtryskiwacze: Kehin
Reduktor: Prins
Pojemność: 1400
Moc: 83
Kod Nadwozia: Hatchback
Rok Produkcji: 2008
Ponieważ u mnie coś takiego zauważyłem. Potrafi skoczyc o jakieś 0.2 bara w górę. Im bardziej skoczy w górę tym większe problemy z przełączeniem z Pb na LPG.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prins nie przelacza na lpg
PostLink | Napisane: 2018-04-15, 09:03 

Dołączył(a): 2016-09-09, 10:21
Posty: 35
Lokalizacja: Olecko

Pomógł: 1 razy

Auto: audi a6 c5
Elektronika: prins
Wtryskiwacze: keihin pomarańczowe
Reduktor: prins 2membranowy
Pojemność: 2771
Moc: 193
Kod Silnika: alg
Rok Produkcji: 1998
U mnie przy przełączeniu lpg>pb ciśnienie lekko podskakuje z 2.10 do 2.14 A parametr lpg_cor nie powinien być jak najbliżej zera?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prins nie przelacza na lpg
PostLink | Napisane: 2018-04-15, 12:10 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3187
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 313 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
MariuszMMZ napisał(a):
Potrafi skoczyc o jakieś 0.2 bara w górę. Im bardziej skoczy w górę tym większe problemy z przełączeniem z Pb na LPG.

Wydaję mi się, że chyba odpowiedziałem w tej sprawie. Tak jak napisałem wcześniej nie zwracałem na to uwagi, ale na logikę może dochodzić do takiego podbicia ciśnienia i to tym większego im większe jest obciążenie silnika w momencie przejścia z LPG>PB. Dochodzić do tego będzie wtedy gdy wtryskiwacze gazowe wcześniej się wyłączą, niż zamknie się elektrozawór przed reduktorem. Jest to podobne do sytuacji gdy przy mocno obciążonym silniku pracującym na gazie, nagle zdejmiemy nogę z pedału gazu. Wtedy wtryskiwacze gazowe nagle się wyłączają i reduktor (niesprawny) nie zdąży na to w porę zareagować i następuje podbicie ciśnienia - można to przyrównać do działania taranu wodnego.
newamadeo@o2.pl napisał(a):
A parametr lpg_cor nie powinien być jak najbliżej zera?

Przy rozgrzanym silniku wolnossącym powinien być blisko zera. W silniku turbodoładowanym, to wg mnie, już nie jest takie jednoznaczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO