Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Spadki obrotów przy przełączaniu na zimnym silniku
PostLink | Napisane: 2018-05-05, 15:22 

Dołączył(a): 2014-01-24, 09:47
Posty: 46

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6
Elektronika: AGIS
Pojemność: 2398
Moc: 165
Kod Silnika: AGA
Rok Produkcji: 1998
Dzień dobry.
Mam mały problem odkąd "przesiadłem się" z wtryskiwaczy OMVL na barracudy. Gdy na zewnątrz jest temp +15*C to przełączanie na LPG jest idealne (czy stoję na luzie, czy podczas jazdy). Niestety gdy jest ciepło (>20*C) to gdy stoję to podczas przełączania na LPG obroty spadają do 100-200 obr/min przez 3-5 sekund i wracają do normalnych. Podczas cieplejszych dni w czasie jazdy nie zauważyłem spadków obrotów. Temp. przełączania to 25*C. Nie wiem, czy to nie winne rozgrzewanie (temp wyłączenia to 31*C). Jakieś pomysły?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadki obrotów przy przełączaniu na zimnym silniku
PostLink | Napisane: 2018-05-05, 17:13 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28850
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2701 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
qwerty01 napisał(a):
Nie wiem, czy to nie winne rozgrzewanie (temp wyłączenia to 31*C

to się dowiedz wyłączając tę funkcję


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadki obrotów przy przełączaniu na zimnym silniku
PostLink | Napisane: 2018-05-07, 15:36 

Dołączył(a): 2014-01-24, 09:47
Posty: 46

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6
Elektronika: AGIS
Pojemność: 2398
Moc: 165
Kod Silnika: AGA
Rok Produkcji: 1998
Niestety wyłączenie nie pomogło. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadki obrotów przy przełączaniu na zimnym silniku
PostLink | Napisane: 2018-05-07, 20:05 

Dołączył(a): 2010-11-18, 07:06
Posty: 2179
Lokalizacja: krzczonów

Pomógł: 59 razy

Auto: a8 /scorpio
Elektronika: agis /agis
Wtryskiwacze: hana /hana
Reduktor: gurter /artic
Dysze: zielone
Pojemność: 4.2
Moc: 310/207
Rok Produkcji: 1999/1995
odejmij mieszankę na powiedzmy 10 s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadki obrotów przy przełączaniu na zimnym silniku
PostLink | Napisane: 2018-05-08, 12:02 

Dołączył(a): 2010-01-02, 22:01
Posty: 660
Lokalizacja: bialystok

Pomógł: 14 razy

Auto: Citroen C5
Elektronika: agis mini
Wtryskiwacze: hana
Reduktor: ares
Dysze: zielona
Pojemność: 2000
Moc: 140
Kod Silnika: RFJ
Rok Produkcji: 2006
skaner i zobaczyć czy w tym momencie przylewa czy jest za ubogo i skorygować jest taka opcja w warunkach przełączania jesli to nowy soft


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadki obrotów przy przełączaniu na zimnym silniku
PostLink | Napisane: 2018-05-08, 15:21 

Dołączył(a): 2014-01-24, 09:47
Posty: 46

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6
Elektronika: AGIS
Pojemność: 2398
Moc: 165
Kod Silnika: AGA
Rok Produkcji: 1998
Jest taki problem, że z sterownikiem mogę się połączyć, gdy silnik pracuje. Jak załączę zapłon to sterownik nie rozmawia z laptopem. Zanim włączy się program to już przełącza na gaz. Zaraz zmniejszę o 10% przez 10 sekund jak pisze pepicosi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadki obrotów przy przełączaniu na zimnym silniku
PostLink | Napisane: 2018-05-08, 21:01 

Dołączył(a): 2010-11-18, 07:06
Posty: 2179
Lokalizacja: krzczonów

Pomógł: 59 razy

Auto: a8 /scorpio
Elektronika: agis /agis
Wtryskiwacze: hana /hana
Reduktor: gurter /artic
Dysze: zielone
Pojemność: 4.2
Moc: 310/207
Rok Produkcji: 1999/1995
plus po zapłonie masz pewnie z wtryskiwaczy co nie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadki obrotów przy przełączaniu na zimnym silniku
PostLink | Napisane: 2018-05-09, 17:22 

Dołączył(a): 2014-01-24, 09:47
Posty: 46

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6
Elektronika: AGIS
Pojemność: 2398
Moc: 165
Kod Silnika: AGA
Rok Produkcji: 1998
Sprawdziłem i przy -10% i czas 20 sekund (mniej się nie da) podczas przełączania rano (+16*C) silnik gaśnie. Przestawiłem teraz na +10%. Jednak zauważyłem jedną rzecz. 3 tygodnie temu wykres czasów wtryskiwania lpg i benzyny pokrywały się - teraz są trochę rozjechane (ale nawet jak były idealnie to występował problem z gaśnięciem). Przypuszczam, że zczytuje czasy kiedy silnik się nagrzewa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadki obrotów przy przełączaniu na zimnym silniku
PostLink | Napisane: 2018-05-10, 15:52 

Dołączył(a): 2014-01-24, 09:47
Posty: 46

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6
Elektronika: AGIS
Pojemność: 2398
Moc: 165
Kod Silnika: AGA
Rok Produkcji: 1998
Na +10% też silnik gaśnie. Chyba baracudy nie są przystosowane do szybkiego uruchamiania. :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadki obrotów przy przełączaniu na zimnym silniku
PostLink | Napisane: 2018-05-11, 20:16 

Dołączył(a): 2010-11-18, 07:06
Posty: 2179
Lokalizacja: krzczonów

Pomógł: 59 razy

Auto: a8 /scorpio
Elektronika: agis /agis
Wtryskiwacze: hana /hana
Reduktor: gurter /artic
Dysze: zielone
Pojemność: 4.2
Moc: 310/207
Rok Produkcji: 1999/1995
to ustaw sobie aby powoli ci przechodziły na lpg
nie pomieszałeś kolejności ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadki obrotów przy przełączaniu na zimnym silniku
PostLink | Napisane: 2018-05-11, 22:09 

Dołączył(a): 2014-01-24, 09:47
Posty: 46

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6
Elektronika: AGIS
Pojemność: 2398
Moc: 165
Kod Silnika: AGA
Rok Produkcji: 1998
Ustawiłem przełączanie na 1100obr/min i jest wszystko ok. Wolałem jak na luzie stoi i się sam przełącza (tak ustawiłem na starych OMVL i było ok), ale widać barracudy są wybredne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadki obrotów przy przełączaniu na zimnym silniku
PostLink | Napisane: 2018-05-12, 06:15 

Dołączył(a): 2013-05-22, 21:14
Posty: 806
Lokalizacja: Okolice Bełchatowa .795-10-80-70

Pomógł: 57 razy

Auto: Passat b7 , Alfa Mito
Elektronika: ciekły wtrysk lpg Nevo
Wtryskiwacze: Fabryczne , Barracuda
Reduktor: Brak , Silver
Dysze: Fabryczne Brak
Pojemność: 2.0 TSI , 1.4 T-JET
Moc: 211 , 180
Rok Produkcji: 2012 , 2009
qwerty01 napisał(a):
na starych OMVL i było ok), ale widać barracudy są wybredne.



No proszę cię .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadki obrotów przy przełączaniu na zimnym silniku
PostLink | Napisane: 2018-05-12, 07:27 

Dołączył(a): 2014-01-24, 09:47
Posty: 46

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6
Elektronika: AGIS
Pojemność: 2398
Moc: 165
Kod Silnika: AGA
Rok Produkcji: 1998
Jeżeli chodzi o ten parametr. Ogólna praca silnika na barracuda jest minimalna lepsza względem nowych OMVL (dla mnie), aczkolwiek barracudy mają miesiąc i jakieś 2,5 tys km.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO