Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pomoc przy regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-08, 09:39 

Dołączył(a): 2018-05-07, 18:37
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Bmw
Elektronika: Zenit pro
Wtryskiwacze: Hercules blue
Reduktor: Kme gold
Dysze: ?
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: M52b25tu
Rok Produkcji: 1998
Witam. Po wymianie wtryskiwaczy i strojeniu w warsztacie lpg, ecu benzynowe wyrzucało mi błędy złej mieszanki (ubogo). Postanowiłem sam wyregulować instalacje. Wrzucam zdjęcia z programu jedno z regulacji w warsztacie drugie z mojej regulacji. Mógłbym pokryć obie mapy ale mnożnik wtedy wychodzi mi ponad 1.5. Ciśnienia nie mogę zwiekszyć ponieważ i tak jest duże i nie wiem co teraz czy rozwiercać dysze czy ustawiać wszystko od nowa ?? Z góry przepraszam ale uprzedzam ze są to moje pierwsze kroki w regulacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-08, 09:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3860
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 494 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic 3
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
Jak mnożnik wysoki to albo za małe dysze albo zbyt niskie ciśnienie.
Popraw te zdjęcia bo ich nie widać. Nie wiem jak je wrzucałeś ale można bezpośrednio na forum, wystarczy, zamiast pisać od razu pod postem, wcisnąć guzik "odpowiedz" a pojawią się odpowiednie opcje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-08, 10:53 

Dołączył(a): 2018-05-07, 18:37
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Bmw
Elektronika: Zenit pro
Wtryskiwacze: Hercules blue
Reduktor: Kme gold
Dysze: ?
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: M52b25tu
Rok Produkcji: 1998
Zdjęcie 1
http://fotowrzut.pl/MT6C4XPCH6
Zdjęcie 2
http://fotowrzut.pl/YRLSN6DI55


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-08, 11:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3860
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 494 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic 3
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
Nie rób fotek tylko scriny za pomocą przyciski PrntScrn i zrób nowe na pracującym rozgrzanym silniku na biegu jałowym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-08, 11:01 

Dołączył(a): 2013-05-22, 21:14
Posty: 645
Lokalizacja: Okolice Bełchatowa .795-10-80-70

Pomógł: 37 razy

Auto: Passat b7 , Alfa Mito
Elektronika: ciekły wtrysk lpg Nevo
Wtryskiwacze: Fabryczne , Barracuda
Reduktor: Brak , Silver
Dysze: Fabryczne Brak
Pojemność: 2.0 TSI , 1.4 T-JET
Moc: 211 , 180
Rok Produkcji: 2012 , 2009
Jakie dysze masz teraz ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-08, 11:24 

Dołączył(a): 2018-05-07, 18:37
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Bmw
Elektronika: Zenit pro
Wtryskiwacze: Hercules blue
Reduktor: Kme gold
Dysze: ?
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: M52b25tu
Rok Produkcji: 1998
Ok. Postaram się dzisiaj zrobić screeny i wrzucić a dysze niestety nie wiem jakie są ponieważ nie zagladalem tam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-08, 11:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3860
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 494 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic 3
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
Średnicę dysz ciężko będzie zmierzyć nawet jak je wyjmiesz. Pokaż jakie są czasy wtrysku benzyny na benzynie i jakie są czasy wtrysku benzyny i jakie czasy wtrysku gazu podczas pracy na gazie na rozgrzanym silniku na biegu jałowym. Te dane wraz z ciśnieniem gazu pozwolą stwierdzić czy dysze są wystarczające czy za małe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-08, 11:50 

Dołączył(a): 2018-05-07, 18:37
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Bmw
Elektronika: Zenit pro
Wtryskiwacze: Hercules blue
Reduktor: Kme gold
Dysze: ?
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: M52b25tu
Rok Produkcji: 1998
Ok. Postaram się wieczorem dodać screeny z tymi wszystkimi danymi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-08, 11:51 

Dołączył(a): 2018-05-07, 18:37
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Bmw
Elektronika: Zenit pro
Wtryskiwacze: Hercules blue
Reduktor: Kme gold
Dysze: ?
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: M52b25tu
Rok Produkcji: 1998
I od razu dziękuję za zainteresowanie moim tematem i pomoc :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-08, 20:32 

Dołączył(a): 2018-05-07, 18:37
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Bmw
Elektronika: Zenit pro
Wtryskiwacze: Hercules blue
Reduktor: Kme gold
Dysze: ?
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: M52b25tu
Rok Produkcji: 1998
http://fotowrzut.pl/NEXLKTMAFE
http://fotowrzut.pl/A67M6NYJA2
http://fotowrzut.pl/VPZIL2UWWB
http://fotowrzut.pl/WKY2LI158L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-08, 20:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-11-07, 12:36
Posty: 1157
Lokalizacja: POLSKA

Pomógł: 95 razy

Auto: TOYOTA / SKODA
Elektronika: ZENIT BLUE BOX
Wtryskiwacze: HERCULES GSIM /HER. BLUE
Reduktor: KME TUR / NORDIC
Dysze: BEZ DYSZ / 2.4
Pojemność: 1800 / 1600
Moc: 154 / 101
Rok Produkcji: 2015 / 2010
Widać że mieszanka jest trochę za uboga proponuję rozwiercić dyszę, tylko teraz pytanie jaką masz średnicę optymalnie powinno być 2.8-3.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-09, 09:11 

Dołączył(a): 2018-05-07, 18:37
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Bmw
Elektronika: Zenit pro
Wtryskiwacze: Hercules blue
Reduktor: Kme gold
Dysze: ?
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: M52b25tu
Rok Produkcji: 1998
OK. Znajdę troszkę czasu to zabiorę się za te dysze. Mam jeszcze takie pytania
-po rozwierceniu muszę zrobić pierwsze autokalibracje później pozbierać mapy ?
-jakie jest odpowiednie ciśnienie i jaki powinien być mnożnik
-ile powinny różnić się czasy wtrysków benzynowego od gazowego
-czy jeżeli bym te mapy które mam pokrył (mnożnik 1,5-1,6) i tak jeździł to oprócz wysokiego spalania miało by to jakiś wpływ na silnik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-09, 09:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3860
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 494 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic 3
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
Po rozwierceniu oczywiście autokalibracja i mapy na nowo.
Ciśnienie pewnie około 1,2 bara ale to wyjdzie dokładnie po autokalibracji zależy jakie wtedy wyjdą czasy wtrysku gazu względem czasu wtrysku benzyny.
Na biegu jałowym na rozgrzanym silniku czasy wtrysku gazu powinny być dłuższe od czasów wtrysku benzyny o około 1ms ale to tak do końca nie jest regułą bo mogą być krótsze ale aby nie były krótsze niż takie jakie podaje producent wtrysków aby wtrysk zachowywał się jeszcze stabilnie i powtarzalnie. Dużo dłuższe też nie mogą być bo wtedy może występować efekt zapętlenia przy maksymalnym obciążeniu i obrotach więc z dyszami i ciśnieniem trzeba tak się wstrzelić aby czasy wtrysku gazu nie były za krótkie na biegu jałowym i aby nie były zbyt długie pod max obciążeniem.
Przy takim mnożniku może być ryzyko że będzie dochodziło do zapętlenia a to jest niewskazane bo dawka wtedy nie będzie regulowana precyzyjnie i dodatkowo może być zbyt uboga co jest niezdrowe dla silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-09, 19:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-11-07, 12:36
Posty: 1157
Lokalizacja: POLSKA

Pomógł: 95 razy

Auto: TOYOTA / SKODA
Elektronika: ZENIT BLUE BOX
Wtryskiwacze: HERCULES GSIM /HER. BLUE
Reduktor: KME TUR / NORDIC
Dysze: BEZ DYSZ / 2.4
Pojemność: 1800 / 1600
Moc: 154 / 101
Rok Produkcji: 2015 / 2010
optymalnie jak mnożnik będzie zaczynał od 1.2 do 1.4 to taki ideał ciśnienie od 1.0-1.3 jest odpowiednie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-15, 20:58 

Dołączył(a): 2018-05-07, 18:37
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Bmw
Elektronika: Zenit pro
Wtryskiwacze: Hercules blue
Reduktor: Kme gold
Dysze: ?
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: M52b25tu
Rok Produkcji: 1998
Dziękuję za pomoc. Jak znajdę trochę czasu to się tym zajmę i wrzucę nowe screeny z regulacji


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO