Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: VSI Prins e46 325i falowanie obrotów
PostLink | Napisane: 2018-03-25, 13:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-02-16, 18:28
Posty: 26

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW e46 325i
Wczoraj zrobiłem ok 150km i wygląda następująco.
Gaz jeśli załączy się to albo auto zgaśnie na postoju lub od razu piszczy i jadę na benzynie. Po jakimś czasie próbuje się włączyć i czasem się uda. Czasem chwilę jedzie i zaraz piszczy i koniec. Po ok 25km gaz o dziwo się włączył i jeździłem bardzo długo. Czasem się dławił jak Sasha Grey ale jeździł. Wieczorem auto stało kilka godzin. Odpaliłem, dogrzewał się. Gaz włączył się i auto zgasło i tyle. Gaz więcej się nie włączył i zrobilem z 15km na benzynie. I jest wyczuwalny czasem gaz w aucie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VSI Prins e46 325i falowanie obrotów
PostLink | Napisane: 2018-03-25, 15:34 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3273
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 321 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
Wskazuje to wszystko, tak jak napisałem wcześniej, na reduktor. Gdybyś miał zamontowany manometr, to od razu byś wiedział czy to reduktor, czy coś innego. Nie musiałbyś jeździć po diagnozę do gazownika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VSI Prins e46 325i falowanie obrotów
PostLink | Napisane: 2018-03-26, 18:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-02-16, 18:28
Posty: 26

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW e46 325i
Po wstępnej rozmowie z gazownikiem również obstawia reduktor ale to tylko diagnoza.
Prins to jakaś specyficzna instalacja i jedyny reduktor to ory produkt.
Poleca ktoś jakiś sklep z podzespołami, ponieważ ceny są bardzo rozbieżne.
Gazownik mówił ok 1200zł a po rozmowie z jedny Panem to koszt ok 700 zł plus +100 elektrozawór jeśli będzie potrzebny.
Każda informacja się przyda :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VSI Prins e46 325i falowanie obrotów
PostLink | Napisane: 2018-03-26, 20:51 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3273
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 321 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
A po co płacić tyle kasy, jak wystarczy dokładne wyczyszczenie, a jeżeli membrana regulacyjna jest stwardniała lub popękana, to wtedy wystarczy zestaw naprawczy, to koszt ok. 160 zł plus robocizna i reduktor jak nowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VSI Prins e46 325i falowanie obrotów
PostLink | Napisane: 2018-03-27, 05:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1516
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 159 razy

Auto: P11 / N15 / Bravo II
Elektronika: SQ24MY07 / T204 / Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda 115 / 130
Reduktor: AC 250 / Shark 1200 / M3
Dysze: 2,6 / 2,4 / bez
Pojemność: 2000 / 1400 / 1400
Moc: 150 / 90 / 150
Kod Nadwozia: WP11 / N15 / 198
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE / A1.000
Rok Produkcji: 1998 / 1998 / 2008
Qkis, bez problemu możesz włożyć inny reduktor.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VSI Prins e46 325i falowanie obrotów
PostLink | Napisane: 2018-03-28, 16:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-02-16, 18:28
Posty: 26

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW e46 325i
ulisses napisał(a):
Qkis, bez problemu możesz włożyć inny reduktor.


Inny znaczy jaki?
Gazownik wspominał, że do prinsa jedynie podchodzi jakiś ZT/ZTE coś takiego.
Prins pracuję jako jedna z dwóch chyba firm na ciśnieniu 2 bar.
Jak można lub gdzie dać reduktor do regeneracji?
Zestaw naprawczy membrany mam nowy od poprzedniego gościa. Ale na czym polega czyszczenie?
Ogólnie gazownik jest dobry ale troche cwaniak bo nic o "naprawie" reduktora nie mówil.
Auto odstawiam we Wtorek 03.04 na sprawdzenie itd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VSI Prins e46 325i falowanie obrotów
PostLink | Napisane: 2018-03-28, 21:47 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3273
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 321 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
Qkis napisał(a):
Jak można lub gdzie dać reduktor do regeneracji?

Budowa tego reduktora jest bardzo prosta. Ja to pierwszy raz czyściłem reduktor bez żadnej żadnej instrukcji. Po prostu bardzo uważałem przy rozbieraniu, a rozebrałem go na czynniki pierwsze. Jak się go rozbierze, to od razu widać co trzeba wyczyścić, szczególną uwagę należy zwrócić: na gniazdo (kanał) w którym chodzi grzybek zaworu gazowego, tuleję (otwór) prowadzącą iglicę i samą iglicę. Ja za pierwszym razem tylko czyściłem reduktor, więc musiałem to wszystko wyczyścić. Gdy się korzysta z zestawu naprawczego, to wystarczy wyczyścić kanał w którym porusza się grzybek zaworu, bo reszta powinna być nowa z zestawu naprawczego. Przy demontażu reduktora z jedną membraną należy uważać przy wyjmowaniu grzybka zaworu (może być zapieczony), żeby nie uszkodzić sprężynki pod nim. Wymienić te elementy, które są w zestawie i złożyć reduktor w odwrotnej kolejności. Dużo na tym forum jest na temat regeneracji tego reduktora. Jest też dokładny przekrój reduktora z dwoma membranami i niego można też korzystać przy regeneracji reduktora z jedną membraną. Przy reduktorze z dwoma membranami potrzbny jest odchudzony klucz sztorcowy 14, a z jedną membraną 19.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VSI Prins e46 325i falowanie obrotów
PostLink | Napisane: 2018-03-29, 00:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1516
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 159 razy

Auto: P11 / N15 / Bravo II
Elektronika: SQ24MY07 / T204 / Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda 115 / 130
Reduktor: AC 250 / Shark 1200 / M3
Dysze: 2,6 / 2,4 / bez
Pojemność: 2000 / 1400 / 1400
Moc: 150 / 90 / 150
Kod Nadwozia: WP11 / N15 / 198
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE / A1.000
Rok Produkcji: 1998 / 1998 / 2008
Qkis napisał(a):
Inny znaczy jaki?


np. w Twoim przypadku Gold GT, Magic 3, AC R01.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VSI Prins e46 325i falowanie obrotów
PostLink | Napisane: 2018-03-29, 20:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-02-16, 18:28
Posty: 26

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW e46 325i
Zestaw naprawczy mam ory Prinsa. Dostałem od poprzedniego gościa.
Rozmawiałem dziś z dwoma sklepami. Jeden gość, który nie ma nawet gratów do Prinsa mówił, że nie zagra nic tak jak ory. Drugi również to potwierdził.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VSI Prins e46 325i falowanie obrotów
PostLink | Napisane: 2018-03-29, 22:40 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3273
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 321 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
Qkis napisał(a):
Jeden gość, który nie ma nawet gratów do Prinsa mówił, że nie zagra nic tak jak ory. Drugi również to potwierdził.

No to ja nie potwierdzam, bo teraz jeżdżę na nieoryginalnym zestawie i chodzi normalnie, no może będzie chodził trochę krócej, ale to się dopiero okaże. Czym ten oryginalny od nieoryginalnego może się różnić, tylko gumą z jakiej są wykonane membrany, a to ewentualnie może mieć wpływ na ich żywotność.
Nie wiem co tak to przeżywasz jak w tej chwili masz zestaw oryginalny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VSI Prins e46 325i falowanie obrotów
PostLink | Napisane: 2018-04-04, 11:09 

Dołączył(a): 2017-03-06, 14:27
Posty: 94
Lokalizacja: DE

Pomógł: 4 razy

Auto: Honda CR-V III
Elektronika: VSI Prins
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: Prins
Pojemność: 2.0 L
Moc: 150 KM
Kod Silnika: R20A2
Rok Produkcji: 2007
Qkis napisał(a):
Prins pracuję jako jedna z dwóch chyba firm na ciśnieniu 2 bar.


Bzdura! Lepiej zmien "specjaliste" jak on takie dyrdymaly plecie. Roznica polega na tym, ze czujnik cisnienia podaje wartosci bezwzgledne a nie jak w innych instalacjach wartosc wzgledem cisnienia odniesienia (zapewne 1 Bar czyli ok 750 mmHg).
Poza tym regeneracja reduktora to "trywialna" operacja dla osoby choc troche sprawnej technicznie.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VSI Prins e46 325i falowanie obrotów
PostLink | Napisane: 2018-04-07, 10:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-02-16, 18:28
Posty: 26

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW e46 325i
A więc tak. Auto odebrane i po zrobieniu ok 50km wydaje się wszytko git.
Został założony nowy zestaw naprawczy. Gazownik bardzo się przyłożył, gaz wyregulował i jest bardzo fajnie :). Problemy tkwił w tym, że chyba iglica się zacinała i za duże ciśnienie było coś ok 3 bar.
Wtryski, emualtor jeszcze starego typu nie wymagają naprawy.
Dzięki wszystkim za wszelką pomoc. Zobaczymy za pare tys km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VSI Prins e46 325i falowanie obrotów
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 15:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-02-16, 18:28
Posty: 26

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW e46 325i
Witam ponownie.
Autem zrobiłem z 2-3tys km i problemów jako tako nie było.
Ostanio zacząłem uzywać i zaczął bujać na obrotach podczas postoju. Auto spada z obrotów i gaśnie. Przy dodaniu gazu podczas ruszania czasem czuć szarpnięcie oraz jakby zamulenie gazu. W sensie daje gazu i jakby stracił na chwilkę ciśnienie i chciał spaść z obrotów.
Przy regenracji reduktora nie udało się zmienić iglic i jakiegoś zaworka ponieważ nie pasowały. Stare te części zostały wyczyszone i złozone.
Powoli mnie w*urwia i skłaniam się ku zmianie reduktora aczkolwiek cena nowego straszy.
Profilaktycznie w przyszlym tygodniu przeczyszcze przepustnice, krokowca i zajrze do przepływki.
Warto iść w KME Golf GT, czy coś innego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VSI Prins e46 325i falowanie obrotów
PostLink | Napisane: 2018-07-14, 11:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-02-16, 18:28
Posty: 26

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW e46 325i
Witajcie.
Jestem na etapie zakupu nowego reduktora.
Gazownik poleca założyć Zavoli Zeta-S 250KM.
Zakładał je i niby działa.
Nie wypowiada się na temat KME Gold GT.

Jakieś uwagi?
Proszę o każdą pomocną informację.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VSI Prins e46 325i falowanie obrotów
PostLink | Napisane: 2018-07-14, 11:39 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28398
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2649 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
jakbyś miał profil wypełniony to może bym coś podpowiedział
nie będę szukał w internecie jaką moc ma twój silnik i jakie masz podzespoły


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO